Watek o kagiebiscie w sutannie Cyrylu. Odpowiedz botowi ruskiemu

Data: 2012-07-18 18:22:48
Autor: Observatore
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):

> to udowodnijcie mkarwan, ze to klamstwo.

Dlaczego zwracasz się do mnie per "wy".
Mentalność masz ubecką oni tez kazali udowadniać, że niewinność.
To nie ja mam udowadnia, że nie był ale to ty masz udowodnić, że był.
www.wprost.pl/ar/101974/Abp-Michalik-nie-bylem-agentem/
wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,3923150.html

Michalik nie wspolpracowal, bo tak zadeklarowal? Walesa tez nie wspolpracowal, bo tak twierdzi?

Wy mkarwan jestescie *polskim patriota*, bo bronicie rzekomo K.K. i takich ubeckich hierarchow oraz sowieckiego generala, ktory z takimi hierarchami pozrozumial sie przy tzw. okraglym stole?

Czyli tacy hierarchowie poblogoslawili sowieckiego generala i uklad z komuchami?

To piekne podwaliny zbudowano pod rzekomo Nowa Polske:)

Ps. a teraz mkarwan, *patrioto polski*, uczciwy i wierzacy ruski bocie, cenzurujecie moje teksty?

--

Watek o kagiebiscie w sutannie Cyrylu. Odpowiedz botowi ruskiemu