Wątek quizowo-filmowy, rozpoznaj cytat

Data: 2009-04-18 12:16:24
Autor: Patsy Kensit
Wątek quizowo-filmowy, rozpoznaj cytat
No to zaczynam:
Z czego ten tekst:

"Burdello bum bum"
"Ciemność widzę , ciemność...."

No dobra te sa latwe, kto da trudniejsze i kto odgadnie

Data: 2009-04-18 12:24:52
Autor: Ensitherum
Wątek quizowo-filmowy, rozpoznaj cy tat
No dobra te sa latwe, kto da trudniejsze i kto odgadnie

też z polskich komedii? to może to:

1. Ruhe!
2. Kup pan cegłę

Data: 2009-04-18 12:29:21
Autor: Ensitherum
Wątek quizowo-filmowy, rozpoznaj cy tat
ps. oczywiście chodzi o kultowe polskie komedie, czyli takie których wstyd nie znać, a nie byle jakie:]

Data: 2009-04-18 14:54:48
Autor: Kenny
Wątek quizowo-filmowy, rozpoznaj cytat

1. Ruhe!

CK Dezerterzy

2. Kup pan cegłę

Ewa chce spać

Kenny

Data: 2009-04-18 14:34:17
Autor: TO-masz
Wątek quizowo-filmowy, rozpoznaj cytat
Sat, 18 Apr 2009 12:16:24 +0200, na pl.rec.film, Patsy Kensit napisał(a):

No to zaczynam:
Z czego ten tekst:

Jak dla mnie to:

"Burdello bum bum"

Jak rozpętałem II Wojnę Światową

"Ciemność widzę , ciemność...."

Seksmisja

No dobra te sa latwe, kto da trudniejsze i kto odgadnie

To było łatwe ;)
--
Pozdro, TO-masz
/do adresu email dodaj pl/

Data: 2009-04-18 14:39:41
Autor: Ghost

Użytkownik "TO-masz" <TO-masz@go2.> napisał w wiadomości news:gschdd$d1p$1inews.gazeta.pl...
[...]

"Kto jest glupszy - glupiec, czy ten, ktory podaza za nim?"

Data: 2009-04-18 14:47:46
Autor: Ensitherum
Wątek quizowo-filmowy, rozpoznaj cy tat
"Kto jest glupszy - glupiec, czy ten, ktory podaza za nim?"

jak takie banalne to odgadnij moje:)

Data: 2009-04-18 14:55:23
Autor: Kenny
Wątek quizowo-filmowy, rozpoznaj cytat

"Kto jest glupszy - glupiec, czy ten, ktory podaza za nim?"

Gwiezdne Wojny

Kenny

Data: 2009-04-19 02:03:44
Autor: Moon
Wątek quizowo-filmowy, rozpoznaj cytat
Patsy Kensit wrote:
No to zaczynam:

z łatwej puli:
"ociec - prać?!"

moon

Data: 2009-04-19 05:35:06
Autor: Malgorzata K.
Wątek quizowo-filmowy, rozpoznaj cytat

Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gsdor7$eng$1news.interia.pl...

z łatwej puli:
"ociec - prać?!"

moon

Potop

MK

Data: 2009-04-19 05:36:16
Autor: Malgorzata K.
Wątek quizowo-filmowy, rozpoznaj cytat

Użytkownik "Malgorzata K." <jar-jar@usun.to.z.tego.adresu.wp.pl> napisał w wiadomości news:gse65l$f05$1inews.gazeta.pl...

To i ja dołoże:
"To Marysia ma żonę?!"

MK

Data: 2009-04-19 09:27:54
Autor: looker
Wątek quizowo-filmowy, rozpoznaj cytat
To i ja dołoże:
"To Marysia ma żonę?!"

"Marysiu, Pan mowi, prosze w tej chwili otworzyc"

Data: 2009-04-19 09:32:35
Autor: Ensitherum
Wątek quizowo-filmowy, rozpoznaj cy tat
"Marysiu, Pan mowi, prosze w tej chwili otworzyc"

to może z podobnej choć innej beczki:

'dachu nie łatam, rynien nie naprawiam, a niech cieknie, niech gnije,
niech to się wszystko rypnie na łeb'

Data: 2009-04-19 02:21:45
Autor: smogg
Wątek quizowo-filmowy, rozpoznaj cyta t
homo sapiens o pseudonimie "Patsy Kensit" naskrobał/a:

No to zaczynam:
Z czego ten tekst:

"Burdello bum bum"
"Ciemność widzę , ciemność...."

No dobra te sa latwe, kto da trudniejsze i kto odgadnie

Proste, dwie moje ulubione polskie komedie :) Jak rozpętałem II wojnę światową i Seksmisja.

Dodam coś bardzo łatwego z mojego TOP10 :)

1.  – What do they call a Big Mac?
     – Big Mac's a Big Mac, but they call it "Le Big Mac."

2. "Tu Ryba, wzywam cię Akwarium." (Ten film akurat jest trochę dalej niż TOP10, ale lubię ten cytat.)

3. "Nieuleczalnie chorzy musicie jeszcze parę minut poczekać. Grzeszne
kobiety ustawcie się pod ścianą." (LOL, ten film rozwala na łopatki :P)

4. "Here's Johny!"

5. "Dzińdybry"

I coś specjalnego, nie mogłem się powstrzymać, hehehe :)

6. -Łazienka jest zamknięta!
    -Daj śrubokręt.
    -Maciek!! Maciek!!
    -Co sie stao??

--
Pozdrawiam,
smogg

Data: 2009-04-18 18:48:23
Autor: Flashi_Orange

Użytkownik "smogg" <smogg9@NOSPAMop.pl> napisał w wiadomości news:gscuqm$un5$1news.onet.pl...
[...]

Pulp Fiction ...

2. "Tu Ryba, wzywam cię Akwarium." (Ten film akurat jest trochę dalej niż TOP10, ale lubię ten cytat.)

Killer

3. "Nieuleczalnie chorzy musicie jeszcze parę minut poczekać. Grzeszne
kobiety ustawcie się pod ścianą." (LOL, ten film rozwala na łopatki :P)

Ĺťywot Briana

4. "Here's Johny!"

Lśnienie

5. "Dzińdybry"

Alo Alo

I coś specjalnego, nie mogłem się powstrzymać, hehehe :)

6. -Łazienka jest zamknięta!
   -Daj śrubokręt.
   -Maciek!! Maciek!!
   -Co sie stao??

hehehe :D az wstyd sie przyznac Klan :D

Data: 2009-04-18 18:54:26
Autor: Ensitherum
Wątek quizowo-filmowy, rozpoznaj cyta t
5. "Dzińdybry"

Alo Alo

lol

Data: 2009-04-19 01:38:15
Autor: Welon
Wątek quizowo-filmowy, rozpoznaj cy tat
"Nudzicie sie? Kupcie sobie szopa pracza".

Cytat i z filmu, i z ksiazki...

--
Krzysztof
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2009-04-19 09:29:07
Autor: Flashi_Orange

Użytkownik "Welon" <nits@o2.pl> napisał w wiadomości news:gsdo96$a9f$1news.wp.pl...
"Nudzicie sie? Kupcie sobie szopa pracza".

Cytat i z filmu, i z ksiazki...

Postrzyżyny

Data: 2009-04-19 13:19:34
Autor: frank drebin
Patsy Kensit wrote:
No to zaczynam:
Z czego ten tekst:

"Burdello bum bum"
"Ciemność widzę , ciemność...."

No dobra te sa latwe, kto da trudniejsze i kto odgadnie

"Ja palę "Klubowe""
"...nie kop pana bo sie spocisz"
"Wielgas Kutas" rotfl
"Nas, bohaterów, prądem?" ; "czy można stąd zadzwonić na miasto?"
"Jestem synem Króla Sedesów"

Data: 2009-04-19 13:53:49
Autor: frank drebin
Wątek quizowo-filmowy, rozpoznaj cytat
frank drebin wrote:

"Ja palę "Klubowe""

Babol oczywiście. Powinno być: "Ja palę Radomskie".

Już raz flaszkę przegrałem przez ten cytat i dalej się mylę.

Data: 2009-04-20 23:56:35
Autor: Welon
frank drebin wrote:
frank drebin wrote:

"Ja palę "Klubowe""

Babol oczywiście. Powinno być: "Ja palę Radomskie".

Zeby papierosowo bylo: "Przepraszam, ze biore reka, ale nie mam czym".

--
Krzysztof
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2009-05-04 07:33:46
Autor: rut
Welon pisze:
frank drebin wrote:
frank drebin wrote:

"Ja palę "Klubowe""

Babol oczywiście. Powinno być: "Ja palę Radomskie".

Zeby papierosowo bylo: "Przepraszam, ze biore reka, ale nie mam czym".

- A pani co tak pali?
- Bo... bo ja właśnie rzucam palenie...

Data: 2009-04-19 14:33:12
Autor: aqua
Wątek quizowo-filmowy, rozpoznaj cytat

Użytkownik "frank drebin" <blablabla@wyp.pl> napisał w wiadomości news:gsf1u4$gcv$1mx1.internetia.pl...
Patsy Kensit wrote:

"Ja palę "Klubowe""

"Psy"

"...nie kop pana bo sie spocisz"

"Kingsajz"

"Wielgas Kutas" rotfl

"Żywot Briana"

"Nas, bohaterów, prądem?" ; "czy można stąd zadzwonić na miasto?"

"Seksmisja"

"Jestem synem Króla Sedesów"
--

"Poranek Kojota"

Moje zagadki - cytaty :
1."Cóż za wspaniały dzień. Trzeba pieśń zanucić ... "
2."Kapitanie, mój kapitanie ... "
3."Czy widzisz światełko w tunelu? On widzi światełko w tunelu ... "

pozdrawiam
aqua ( poznań )

Data: 2009-04-19 15:16:23
Autor: cyfer
Wątek quizowo-filmowy, rozpoznaj cytat
<<aqua>> wrote:
"Jestem synem Króla Sedesów"
--

"Poranek Kojota"

Raczej "Chłopaki nie płaczą"?

--
p o z d r a w i a   > >   cyfer   < <
"Solidarności zajęło 20 lat, żeby nam odebrać emerytury."

Data: 2009-04-19 15:24:25
Autor: frank drebin
aqua wrote:
Użytkownik "frank drebin" <blablabla@wyp.pl> napisał w wiadomości
Patsy Kensit wrote:

"Ja palę "Klubowe""

"Psy"

"...nie kop pana bo sie spocisz"

"Kingsajz"

"Wielgas Kutas" rotfl

"Żywot Briana"

"Nas, bohaterów, prądem?" ; "czy można stąd zadzwonić na miasto?"

"Seksmisja"

"Jestem synem Króla Sedesów"

"Poranek Kojota"
 błąd, "chłopaki nie płaczą"

Moje zagadki - cytaty :
1."Cóż za wspaniały dzień. Trzeba pieśń zanucić ... "
2."Kapitanie, mój kapitanie ... "
3."Czy widzisz światełko w tunelu? On widzi światełko w tunelu ... "

niestety, Twoich nie znam a googlanie byłoby nieuczciwe.

Data: 2009-04-19 15:47:13
Autor: aqua

Użytkownik "frank drebin" <blablabla@wyp.pl> napisał w wiadomości news:gsf988$esq$1mx1.internetia.pl...
aqua wrote:
Użytkownik "frank drebin" <blablabla@wyp.pl> napisał w wiadomości
Patsy Kensit wrote:

"Jestem synem Króla Sedesów"

"Poranek Kojota"
błąd, "chłopaki nie płaczą"

Racja, mea culpa ;)

[...]

nie odgadłeś ... ale nagrodę fair play masz murowaną

pozdrawiam
aqua ( poznań )

Data: 2009-04-19 15:50:44
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Drugi to "Stowarzyszenie umarłych poetów".
Pamiętna scenka ze stojącymi na stołach.

zyga

Data: 2009-04-19 15:57:15
Autor: aqua

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:gsf99r$6p7$5news.interia.pl...

Moje zagadki - cytaty :
1."Cóż za wspaniały dzień. Trzeba pieśń zanucić ... "
2."Kapitanie, mój kapitanie ... "
3."Czy widzisz światełko w tunelu? On widzi światełko w tunelu ... "

dla ułatwienia - 1 pochodzi z filmu z tangiem w tle,
a 3 z filmu polskiego.
Ale kto jeszcze takie filmy ogląda ? ;)

Drugi to "Stowarzyszenie umarłych poetów".
Pamiętna scenka ze stojącymi na stołach.

bingo !

pozdrawiam
aqua ( poznań )

zyga

Data: 2009-04-19 16:36:53
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Letzte Tango in Paris?
;-)

a 3 z filmu polskiego.
Ale kto jeszcze takie filmy ogląda ? ;)

Drugi to "Stowarzyszenie umarłych poetów".
Pamiętna scenka ze stojącymi na stołach.

bingo !

Będąc młodym facetem, mając wtedy z 16 lat ... ;-) ten film wywarł na mnie olbrzymie wrażenie.

zyga

Data: 2009-04-19 22:28:31
Autor: LM
Wątek quizowo-filmowy, rozpoznaj cy tat
aqua pisze 19-04-2009 14:33:

Moje zagadki - cytaty :
[...]
3."Czy widzisz światełko w tunelu? On widzi światełko w tunelu ... "

"Ostatni dzwonek"

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

Data: 2009-04-20 16:20:50
Autor: aqua
Wątek quizowo-filmowy, rozpoznaj cytat

Użytkownik "LM" <patrz@na.sig> napisał w wiadomości news:49EB896F.3010101lesheck.pl...
aqua pisze 19-04-2009 14:33:

Moje zagadki - cytaty :
[...]
3."Czy widzisz światełko w tunelu? On widzi światełko w tunelu ... "

"Ostatni dzwonek"

Bingo!

Właśnie niedawno wróciłam po długim czasie do tego filmu. Tym, którzy nie widzieli polecam.

Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

pozdrawiam
aqua (poznań)

Data: 2009-04-21 13:35:32
Autor: Czajka
On 19 Kwi, 14:33, "aqua" <aqu...@o2.pl> wrote:
3."Czy widzisz światełko w tunelu? On widzi światełko w tunelu .... "

Pozostalych nie znam, ale ten....

Ostatni Dzwonek - i moj ukochany Zbigniew Suszynski w roli glownej :)

Czajka :)

Data: 2009-04-21 22:50:33
Autor: aqua

Użytkownik "Czajka" <agnieszka.pfeiffer@gmail.com> napisał w wiadomości news:552140a4-5f2e-4cf0-b2c4-50e3981df2edl1g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

W takim razie pozostał tylko jeden cytat do odgadnięcia
1."Cóż za wspaniały dzień. Trzeba pieśń zanucić ... "

Podpowiedź była, że z tangiem w tle ... druga podpowiedź  - w roli głównej z moim ukochanym ... Alem Pacino.
Myślałam, że to łatwe będzie ...

pozdrawiam
aqua ( poznań )

Data: 2009-04-21 14:06:19
Autor: Czajka
On 21 Kwi, 22:50, "aqua" <aqu...@o2.pl> wrote:
Użytkownik "Czajka" <agnieszka.pfeif...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:552140a4-5f2e-4cf0-b2c4-50e3981df2edl1g2000yqk.googlegroups.com....
[...]

Srzelam, bo cytatu nie znam..;PP

Zapach Kobiety!

Pzdr.
Czajka :)

Data: 2009-04-21 23:11:22
Autor: aqua

Użytkownik "Czajka" <agnieszka.pfeiffer@gmail.com> napisał w wiadomości news:f7f30db0-12d4-42e0-b202-f9f29c4bbc4ca7g2000yqk.googlegroups.com...

[...]

Bingo !

pozdrawiam
aqua (poznań)

Data: 2009-04-21 23:12:52
Autor: p0li
O->Dnia 21.04.2009 22:50:33 niejaki aqua napisał:
[...]

P0zdrawiam p0li     p0li(at)poczta.onet.pl
gg # 175936; icq# 16655815 skype: p0li_ten_jedyny
opera(RU), miranda, dialog(RU)...- dziwny jestem...

Data: 2009-04-21 23:15:20
Autor: aqua

Użytkownik "p0li" <p0li@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:mmkf78q4kzby.dlgp0li.z.dialoga...
O->Dnia 21.04.2009 22:50:33 niejaki aqua napisał:

zapach kobiety?

-- P0zdrawiam
p0li     p0li(at)poczta.onet.pl

zgadza się, ale już rozwiązane ;)

pozdrawiam
aqua (poznań)

Data: 2009-04-19 14:12:50
Autor: looker
Wątek quizowo-filmowy, rozpoznaj cytat
No dobra te sa latwe, kto da trudniejsze i kto odgadnie

Co prawda tlumaczone ale mysle ze odgadniecie :-)

-Nic mi nie jest.
-Zaufaj mi.Wszystko będzie dobrze.
-Poznałaś mnie w bardzo dziwnym momencie mego życia.

Data: 2009-04-21 05:41:59
Autor: Cynio
On 19 Kwi, 14:12, "looker" <loo...@lok.pl> wrote:

-Nic mi nie jest.
-Zaufaj mi.Wszystko będzie dobrze.
-Poznałaś mnie w bardzo dziwnym momencie mego życia.

fight club

--
Pozdr.
Cynio

Data: 2009-04-20 01:33:31
Autor: Moon
Patsy Kensit wrote:

No dobra te sa latwe, kto da trudniejsze i kto odgadnie

"olejek
bezwonny
długo lej
przez lejek"

moon

Data: 2009-04-20 12:18:29
Autor: bleetz
Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gsgbef$k1m$1news.interia.pl...
Patsy Kensit wrote:

[...]

"Zapomniana melodia" ;-)

--
bleetz

Data: 2009-04-21 09:48:28
Autor: LM
Moon pisze 20-04-2009 13:12:

[...]

Tyle, że ZTCP tam było:
"Olejek
weź wonny i lej
przez lejek"
A potem "dwie uncje nie mniej" :)

Data: 2009-04-21 10:16:10
Autor: Moon
LM wrote:
Moon pisze 20-04-2009 13:12:

[...]

bardzo możliwe, ale ja ze słuchu i z pamięci, nie z googla :)

"ha-dwa-o, kakao!"

moon

Data: 2009-04-21 10:22:01
Autor: Rais
LM pisze:
Moon pisze 21-04-2009 10:16:

[...]

Pewnie internetu też nie macie.
;-P

http://www.youtube.com/watch?v=Aft727UrOP0

--
pzdr

Data: 2009-04-21 10:24:29
Autor: LM
Rais pisze 21-04-2009 10:22:

[...]

Wiadro mi pękło i nie mam w czym przynieść ;>

Data: 2009-04-21 23:55:52
Autor: Moon
Rais wrote:
LM pisze:
Moon pisze 21-04-2009 10:16:

[...]

mialem, ale pies zjadł.

moon

Data: 2009-04-20 12:43:39
Autor: Catalyst
Wątek quizowo-filmowy, rozpoznaj cytat

"Patsy Kensit" <patsy@warner.com> wrote in message news:gsc99b$8mh$1inews.gazeta.pl...
No to zaczynam:
Z czego ten tekst:
Nudza Jack'a takie sprawy, ciagla praca, brak zabawy

:>

Data: 2009-04-20 14:42:45
Autor: akanid
Wątek quizowo-filmowy, rozpoznaj cy tat
a ja proponuje to:

"Jadwiniu proszę natychmiast rozwiązać tatusia i przeprosić!"

Heh to mnie wciąż rozwala :)

pozdrawiam
akanid

Data: 2009-04-21 21:02:45
Autor: Piotr Kompa
akanid wrote:
a ja proponuje to:

"Jadwiniu proszę natychmiast rozwiązać tatusia i przeprosić!"

Ech, wszyscy wszystko kojarzą ;)
"I w dupach się poprzewracało, taaaak?!"

To dla odmiany:
"I'm not even supposed to be here today!"

--
Pozdrawiam,
Kompan.

"-Hi!" - lied the politician.

Data: 2009-04-21 13:41:22
Autor: Czajka
On 21 Kwi, 21:02, Piotr Kompa <p.kompa...@wp.pl> wrote:
Ech, wszyscy wszystko kojarzą ;)
"I w dupach się poprzewracało, taaaak?!"

"Od  Zygmunta ukłony i różne wyrazy..."

"Bez kamieni nie ma budulca. Bez budulca nie ma pałacu. A bez
pałacu... Nie ma pałacu! "

"Dzień dobry! Wie pan, ja zwykle nie pukam, bo właściwie to nie
chciałem pana budzić"

O takie tam...
Pzdr.
Czajka :)

Data: 2009-04-22 13:24:17
Autor: aga.p
Użytkownik "Piotr Kompa" napisał w wiadomości news:gsl4vl$ouu$1node2.news.atman.pl...

"I'm not even supposed to be here today!"

Clerks:)

To coś łatwego:
- Miss, you don't fancy me, do you?

Data: 2009-05-04 07:38:13
Autor: rut
Patsy Kensit pisze:
No to zaczynam:
Z czego ten tekst:

"Burdello bum bum"
"Ciemność widzę , ciemność...."

No dobra te sa latwe, kto da trudniejsze i kto odgadnie

"Gdzie ojciec? A! pijany śpi, to dobrze!"

Data: 2009-05-04 11:57:29
Autor: Malkontent
Dnia Mon, 04 May 2009 07:38:13 +0200, rut <rut@autograf.pl> napisał:

"Gdzie ojciec? A! pijany śpi, to dobrze!"

Miś?

--

 Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

Data: 2009-05-07 07:51:34
Autor: rut
Malkontent pisze:
Dnia Mon, 04 May 2009 07:38:13 +0200, rut <rut@autograf.pl> napisał:

"Gdzie ojciec? A! pijany śpi, to dobrze!"

Miś?

Tak :)
Misiowe cytaty znają wszyscy.
Nawet moja była teściowa lubiła powtarzać
"Ja w tym wieku nie jadłam!" ;)

Wątek quizowo-filmowy, rozpoznaj cytat