Waty na rowerze

Data: 2020-11-18 10:59:06
Autor: Yeti
Waty na rowerze
On Wednesday, November 18, 2020 at 9:04:01 AM UTC-8, PeJot wrote:
Czołem. Jakiego rzędu moce mechaniczne generowane są podczas rowerowania przez osoby o niewielkim stopniu wytrenowania ? Dla zawodników takie moce są rzędu kilkuset watów. Pewnie osoby posługujące się podczas treningu pomiarem mocy nie zaglądają na pl.rec.rowery... Cel: autorski projekt hamulca do trenażera.

2000W powinno wystarczyc (tyle maja lepsze trenazery z bezposrednim napedem). Ja daje z siebie ok 200W w czasie treningu (i niecale 1000W max przez kilka sekund)

yeti

Waty na rowerze