Watykan doskonale wiedział o oszustwie

Data: 2011-11-16 21:21:36
Autor: Przemysław W
Watykan doskonale wiedział o oszustwie
To jeden z najbardziej znanych świętych ostatniego wieku. Miał przewidzieć wybór Karola Wojtyły na papieża, słynny też był z wielu cudów. Włoski historyk twierdzi jednak, że to wszystko oszustwo. Ma dowody

Profesor Sergio Luzzatto sprawdzał watykańskie dokumenty dotyczące ojca Pio. Okazało się, że w teczce dotyczącej włoskiego zakonnika był list, który napisał aptekarz. Farmaceuta wyjawił, że dostarczał słynnemu zakonnikowi fenol. Związkiem tym, stosowanym przez Niemców do mordowania więźniów w obozach koncentracyjnych, ojciec Pio wywoływał swój największy cud - stygmaty - donosi "Daily Mail".

Włoski uczony stawia więc w swej książce, "Ojciec Pio: Cuda ipolityka w wieku laicyzmu" tezę, że Watykan doskonale wiedział o oszustwie, nie chciał jednak narazić się wiernym, więc ogłoszono ojca Pio świętym - zauważa brytyjska gazeta.

Rany, przypominające te, które Rzymianie zadali Jezusowi, pokazywały się na ciele włoskiego zakonnika od 1931 do jego śmierci w 1968. Podobno miał tracić filiżankę krwi dziennie. Pielgrzymi z całego świata tłoczyli się, by odwiedzić zakonnika. Wierzono, że potrafi przepowiadać przyszłość, a także posiada dar bilokacji - czyli jednoczesnego pojawiania się w kilku miejscach - przypomina "Daily Mail". Ojca Pio odwiedzał teżKarol Wojtyła. Włoch miał mu przepowiedzieć, że zostanie papieżem.

http://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/366923,oskarzenia-wloskiego-historyka-ojciec-pio-to-falszerz-cudow.html

Przemek

--

Prokurator Wełna podkreśla, że wydając tego rodzaju polecenia "Święczkowski, Ziobro i
Kaczmarek mówili wprost, że takie są oczekiwania pana Jarosława

Data: 2011-11-16 12:39:29
Autor: Antenka
On 16 Lis, 21:21, PrzemysĹ aw W <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote:
[...]

Ooooo! Inkwizycja z gówna się pojawił z głównym,  a raczej z gównianym
inkwizytorem kaweckim_kupeckim bhahahah :-o))

Antenka

Data: 2011-11-16 21:53:52
Autor: Przemysław W
Watykan doskonale wiedział o oszustwie
Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Ooooo! Inkwizycja z gówna się pojawił....

Jak inkwizycja, to pojawiła, druciany idioto.

Przemek

--

Prokurator Wełna podkreśla, że wydając tego rodzaju polecenia "Święczkowski, Ziobro i
Kaczmarek mówili wprost, dodaje, że znał materiał dowodowy i wiedział, że

Data: 2011-11-17 18:33:47
Autor: Grzegorz Z.
Przemysław W napisał:

Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Ooooo! Inkwizycja z gówna się pojawił....

Jak inkwizycja, to pojawiła, druciany idioto.

Trans to taki wioskowy poliglota:

"nie masz eggs"

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b625e0bae58fb773

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-11-17 18:39:10
Autor: Przemysław W
Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:4ufauze01x93$.4ia80b0mw4bf$.dlg40tude.net...
Przemysław W napisał:

[...]

Jednym słowem Kałtenka trans bez eggs ;-)

--

Przemek

Data: 2011-11-16 20:28:58
Autor: obserwator
Wiecej jeszcze takich kweckich i pieprzykowskich.

..i wystarczy tylko obserwowac jak sami rozwalicie Polske.

Nawet interwencja z zewnatrz juz nie jest potrzebna, zalosne debile:)

Data: 2011-11-16 22:08:51
Autor: Grzegorz Z.
Watykan doskonale wiedział o oszustwie
Potup sobie, potup, łajzo. Wybory dopiero za 4 lata.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-11-16 21:34:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:ja160p$23l$1news.onet.pl...

[...]

Stygmatykom pojawiały się rany na środku dłoni.
Po badaniach przeprowadzonych przez twardogłowych okazało się, że gwoździe musiały przebijać przeguby, bo dłoń nie mogła utrzymać ciężaru ciała.
Od tego czasu stygmatycy mają rany na przegubach.

Data: 2011-11-16 21:47:06
Autor: Przemysław W
Watykan doskonale wiedział o oszustwie
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

[...]

To się nazywa umiejętność dostosowania się do sytuacji ;-))

Przemek

Data: 2011-11-16 22:09:51
Autor: Grzegorz Z.
Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Przedsoborowi mają w środku dłoni, posoborowi na przegubach :)

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-11-18 17:40:47
Autor: pluton
Watykan doskonale wiedział o oszustwie

Przedsoborowi mają w środku dłoni, posoborowi na przegubach :)

A soborowi ?

Nullification

Data: 2011-11-19 15:36:33
Autor: jrr
On 18 Lis, 17:40, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> Przedsoborowi mają w środku dłoni, posoborowi na przegubach :)

A soborowi ?

pewnie drzemią z dłońmi w rękawach

Nullification

Data: 2011-11-16 23:03:29
Autor: kefirh
[...]

Tylko niektórym ksiendzom pojawiają się worki na głowach i ręce powiązane z tyłu z kostkami i długotrwałe przebywanie pod wodą.

k.

Data: 2011-11-17 05:33:52
Autor: stevep
Dnia 16-11-2011 o 23:03:29 kefirh <kefirh@reuter.si> napisał(a):

[...]

A ręce nie są przywiązane do kutasa?

--
stevep

Data: 2011-11-17 11:43:17
Autor: jrr
On 17 Lis, 05:33, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 16-11-2011 o 23:03:29 kefirh <kef...@reuter.si> napisał(a):

> Tylko niektórym ksiendzom pojawiają się worki na głowach i ręce
> powiązane z tyłu z kostkami i długotrwałe przebywanie pod wodą.

> k.

A ręce nie sąprzywiązane do kutasa?

Wszystko przed wami Piszczyk
--
kolektyw

--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-11-16 21:58:19
Autor: michu
W dniu 2011-11-16 21:21, Przemysław W pisze:
To jeden z najbardziej znanych świętych ostatniego wieku. Miał
przewidzieć wybór Karola Wojtyły na papieża, słynny też był z wielu
cudów. Włoski historyk twierdzi jednak, że to wszystko oszustwo. Ma dowody

Prawdziwe oszustwo to narzuty panstwa w cenach ropy ... ale o takich rzeczach niestety sie nie pisze ...

http://finanse.wp.pl/kat,104122,title,Tankuj-w-Rosji-i-zarabiaj-3-tys,wid,13989656,wiadomosc.html

Data: 2011-11-17 09:44:32
Autor: Hrabia
[...]

Luzzato to po polsku Luzak. Czyli lipa! ;)

BBR

Data: 2011-11-17 09:51:31
Autor: jadrys
[...]

Jedyny cud jaki możne zaistnieć, to taki gdy ktoś w grze w 3 kości wyrzuci 19-stkę. Wszystko inne to zwykła lipa.

Data: 2011-11-17 10:01:38
Autor: hrabia Bobrowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ja2iao$lej$1node2.news.atman.pl...
[...]

Cud będzie wtedy kiedy na psp ludzie przestaną pisać takie bzdury! ;)

BBR

Data: 2011-11-17 10:18:44
Autor: Neko
Watykan doskonale wiedział o oszustwie
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

Jedyny cud jaki możne zaistnieć, to taki gdy ktoś w grze w 3 kości wyrzuci
19-stkę. Wszystko inne to zwykła lipa.

Jest jeszcze jeden cud: kiedy wloze sobie parasol do dupy i go otworze.
To bedzie cud. ;)

Data: 2011-11-17 10:48:15
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-17 10:18, Neko pisze:
[...]

Wyrażaj się, i nie próbuj tu na psp reklamować swojej d...

Data: 2011-11-17 14:46:28
Autor: stevep
Dnia 17-11-2011 o 10:18:44 Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):

[...]

A nie możesz się wbić na pal kretynie?

--
stevep

Data: 2011-11-17 18:05:32
Autor: Kubuś Puchatek
Dnia Thu, 17 Nov 2011 10:18:44 +0100, Neko napisał(a):

[...]

No i co, włożyłeś? --
Kasując ten post z 2011-11-17 18:05:16 kundel rAzor wściekle zębami kłapie.

Watykan doskonale wiedział o oszustwie