Watykan doskonale wiedział o oszustwie

Data: 2011-11-16 21:34:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Watykan doskonale wiedział o oszustwie

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:ja160p$23l$1news.onet.pl...

Rany, przypominające te, które Rzymianie zadali Jezusowi, pokazywały się na ciele włoskiego zakonnika od 1931 do jego śmierci w 1968. Podobno miał tracić filiżankę krwi dziennie. Pielgrzymi z całego świata tłoczyli się, by odwiedzić zakonnika. Wierzono, że potrafi przepowiadać przyszłość, a także posiada dar bilokacji - czyli jednoczesnego pojawiania się w kilku miejscach - przypomina "Daily Mail". Ojca Pio odwiedzał teżKarol Wojtyła. Włoch miał mu przepowiedzieć, że zostanie papieżem.

http://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/366923,oskarzenia-wloskiego-historyka-ojciec-pio-to-falszerz-cudow.html

Stygmatykom pojawiały się rany na środku dłoni.
Po badaniach przeprowadzonych przez twardogłowych okazało się, że gwoździe musiały przebijać przeguby, bo dłoń nie mogła utrzymać ciężaru ciała.
Od tego czasu stygmatycy mają rany na przegubach.

Data: 2011-11-16 21:47:06
Autor: Przemysław W
Watykan doskonale wiedział o oszustwie
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

[...]

To się nazywa umiejętność dostosowania się do sytuacji ;-))

Przemek

--

Prokurator Wełna podkreśla, że wydając tego rodzaju polecenia "Święczkowski, Ziobro i
Kaczmarek mówili wprost, że takie są oczekiwania pana Jarosława

Data: 2011-11-16 22:09:51
Autor: Grzegorz Z.
Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Przedsoborowi mają w środku dłoni, posoborowi na przegubach :)

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-11-18 17:40:47
Autor: pluton
Watykan doskonale wiedział o oszustwie

Przedsoborowi mają w środku dłoni, posoborowi na przegubach :)

A soborowi ?

Nullification

Data: 2011-11-19 15:36:33
Autor: jrr
On 18 Lis, 17:40, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> Przedsoborowi mają w środku dłoni, posoborowi na przegubach :)

A soborowi ?

pewnie drzemią z dłońmi w rękawach

Nullification

Data: 2011-11-16 23:03:29
Autor: kefirh
[...]

Tylko niektórym ksiendzom pojawiają się worki na głowach i ręce powiązane z tyłu z kostkami i długotrwałe przebywanie pod wodą.

k.

Data: 2011-11-17 05:33:52
Autor: stevep
Dnia 16-11-2011 o 23:03:29 kefirh <kefirh@reuter.si> napisał(a):

[...]

A ręce nie są przywiązane do kutasa?

--
stevep

Data: 2011-11-17 11:43:17
Autor: jrr
On 17 Lis, 05:33, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 16-11-2011 o 23:03:29 kefirh <kef...@reuter.si> napisał(a):

> Tylko niektórym ksiendzom pojawiają się worki na głowach i ręce
> powiązane z tyłu z kostkami i długotrwałe przebywanie pod wodą.

> k.

A ręce nie sąprzywiązane do kutasa?

Wszystko przed wami Piszczyk
--

[...]