Watykan krytykuje książkę zakonnicy. Książka staje się bestsellerem

Data: 2012-06-08 21:55:08
Autor: Przemysław W
Watykan krytykuje książkę zakonnicy. Książka staje się bestsellerem
Siostra Margaret A. Farley została oficjalnie skrytykowana przez Kongregację ds. Wiary za swą książkę o ludzkiej seksualności. Dwa dni później nakład książki się wyczerpał.

Poszło o dzieło "Sprawiedliwa miłość. Zarys chrześcijańskiej etyki seksualnej". Siostra Farley w zgodzie z dzisiejszym stanem seksuologii napisała w niej m.in. o tym, że masturbacja nie szkodzi młodemu człowiekowi, a homoseksualizm nie jest ani chorobą, ani tym bardziej żadnym zboczeniem.

W poniedziałek Watykan oficjalnie potępił książkę i oskarżył siostrę Farley o to, że jej tezy są niezgodne z nauką Kościoła katolickiego. Jeszcze tego samego dnia książka, dotąd znajdująca się w sklepie Amazon.com na liście bestsellerów na miejscu nr 142 tys. 982, zaczęła ostro piąć się w górę.

W środę doszła do miejsca szesnastego. I w tym momencie jej nakład się wyczerpał. W tym momencie była też najlepiej sprzedającą się w USA książką o tematyce religijnej.

Publicystka dziennika "Washington Post" zwróciła uwagę, że potępienie książki automatycznie skazało ją na sukces. "Jeśli chcesz, by ludzie nie przeczytali jakieś książki, podaruj im ją na Gwiazdkę. Załaduj ją im na Kindle'a. Albo każ dzieciom w szkole pisać z niej pracę domową" - napisała ironicznie Alexandra Petri.

 http://www.rp.pl/artykul/888489.html

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-06-08 22:47:24
Autor: pluton
[...]

Ty siostra napisz nam coś, czego nie wiemy. Na razie nie ma sie czym
podniecac.

Nullification

Data: 2012-06-08 22:54:52
Autor: jadryś
Watykan krytykuje książkę zakonnicy. Książka staje się bestsellerem
W dniu 2012-06-08 21:55, Przemysław W pisze:
Siostra Margaret A. Farley

Przemek

Tak w kwestii formalnej - czyją ona jest siostrą?

Data: 2012-06-08 23:20:49
Autor: pluton
Watykan krytykuje książkę zakonnicy. Książka staje się bestsellerem
Tak w kwestii formalnej - czyją ona jest siostrą?

Zapewne swojego brata.

Nullification

Data: 2012-06-08 23:33:08
Autor: jadryś
W dniu 2012-06-08 23:20, pluton pisze:
Tak w kwestii formalnej - czyją ona jest siostrą?
Zapewne swojego brata.

Czyli, ten artykuł pisał jej brat?

Data: 2012-06-09 07:51:42
Autor: pluton
Watykan krytykuje książkę zakonnicy. Książka staje się bestsellerem
> Zapewne swojego brata.

Czyli, ten artykuł pisał jej brat?

Szwagier kuzyna ciotki ze strony babci.

Nullification

Data: 2012-06-09 07:37:51
Autor: Przemysław W
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jqtqg2$e9j$1inews.gazeta.pl...
Tak w kwestii formalnej - czyją ona jest siostrą?

Zapewne swojego brata.

Albo siostry.

Przemek

Data: 2012-06-09 02:15:24
Autor: Grzegorz Z.
Watykan krytykuje książkę zakonnicy. Książka staje się bestsellerem
napisała w niej m.in. o tym, że masturbacja nie szkodzi młodemu człowiekowi,

Siostra z własnego doświadczenia wie co mówi.

a homoseksualizm nie jest ani chorobą, ani tym bardziej żadnym zboczeniem.

j.w.

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-06-11 09:06:41
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <sweet16@liz.ny> napisał w wiadomości news:w5e57ak84zcf$.vlaxwnhbh8n6$.dlg40tude.net...
-- "Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Co widać dobitnie na twoim przykładzie.

Data: 2012-06-12 13:09:43
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

Nawet usenetowych kapusiów powinna dotyczyć netykieta, Urwan.

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-06-09 16:25:53
Autor: HeÂŽSk
Watykan krytykuje książkę zakonnicy. Książka staje się bestsellerem
On Fri, 8 Jun 2012 21:55:08 +0200, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

Siostra Margaret A. Farley została oficjalnie skrytykowana przez Kongregację ds. Wiary za swą książkę o ludzkiej seksualności. Dwa dni później nakład książki się wyczerpał.

 a ty ciagle o tych klechach? zdzialales cos? ;o))))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-06-09 17:08:42
Autor: przekor
pisem@...pl> wrote:

> [...]

 a ty ciagle o tych klechach? zdzialales cos? ;o))))

Mnie zainteresowal ta ksiazka. A najbardziej tym czego w tej pozycji tak bardzo boi sie watykan ;P

Data: 2012-06-12 12:52:30
Autor: swstr
[...]

Watykan o ile siegam pamiecia zawsze cos krytykowal, jak pokazala historia wcale nie znaczy ze zawsze mial racje. Jako pierwszy pokazal to M.Luter dodam Niemiec za co jemu wielki szacn. Polecam film o w. wymienionym i rozpadzie kosciola.

Nauka zas ma to do siebie ze nie podlega Watykanowi.Uwazam ze natuta nic nie straci jak raz na jakis czas wypluje jakiegos odmienca, ot takie jej prawo, a ze dzieci z tego nie ma - coz trudno.

--

Watykan krytykuje książkę zakonnicy. Książka staje się bestsellerem