Watykan krytykuje książkę zakonnicy. Książka staje się bestsellerem

Data: 2012-06-09 16:25:53
Autor: HeÂŽSk
Watykan krytykuje książkę zakonnicy. Książka staje się bestsellerem
On Fri, 8 Jun 2012 21:55:08 +0200, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

Siostra Margaret A. Farley została oficjalnie skrytykowana przez Kongregację ds. Wiary za swą książkę o ludzkiej seksualności. Dwa dni później nakład książki się wyczerpał.

 a ty ciagle o tych klechach? zdzialales cos? ;o))))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-06-09 17:08:42
Autor: przekor
pisem@...pl> wrote:

> [...]

 a ty ciagle o tych klechach? zdzialales cos? ;o))))

Mnie zainteresowal ta ksiazka. A najbardziej tym czego w tej pozycji tak bardzo boi sie watykan ;P

--

Watykan krytykuje książkę zakonnicy. Książka staje się bestsellerem