Watykan rządzi światem!!!!

Data: 2010-07-16 09:56:34
Autor: kant.or
Watykan rządzi światem!!!!
Użytkownik "pope" <popeknows@gmail.com> napisał

Jedynym sposobem na to, by ów bank mógł być skutecznie ścigany w drodze postępowania sądowego, byłoby uznanie Watykanu za "państwo zbójeckie" - IOR zyskałby wtedy miano zbójeckiej instytucji.

Wymagałoby to jednak wykazania, że Kościół katolicki jest organizacją przestępczą, co z kolei umożliwiłoby ściganie go w USA na podstawie ustawy "Racketeer Influenced and Corrupt Organizations", uchwalonej przez Kongres Stanów Zjednoczonych w 1970 roku w celu skuteczniejszej walki ze zorganizowaną przestępczością.

Problem w tym, że WATYKAN jest agendą USA w Europie
i to zdaje się najmocniejszą.

Znajduje się pod bezpośrednim zarządem papieża. Ojciec Święty jest jego jedynym akcjonariuszem i sprawuje nad nim wyłączną kontrolę.(Thomas J. Reese, Inside the Vatican, Harvard University Press 1996, s. 205)

Tak więc bankierzy mają władzę i nad papieżem oraz Kościołem.

Widziałeś to ?
http://video.google.pl/videoplay?docid=-2147432141700087937#
Zacznij od 40stej minuty, najpierw jest o władzy państwowej,
a potem o bankierach. Nie widziałem ani nie słyszałem nic mocniejszego
anio nic bardziej otwierającego oczy na sprawę.

zdar
kant.or

Watykan rządzi światem!!!!