Watykanski bank pod lupa sledczych !

Data: 2010-09-21 18:05:57
Autor: cyc
Watykanski bank pod lupa sledczych !
Prokuratura i sluzby fiskalne Wloch prowadza sledztwo w sprawie prania brudnych pieniedzy przez watykanski bank . W ramach akcji skonfiskowano 23 miln euro .
Sledztwo w toku .
No coz biskupi i kardynalowie to tez ludzie a ci bywaja zlodziejami .

cyc

Data: 2010-09-21 23:06:52
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Myślisz że bóg dałby radę bez konta bankowego? Nie wydaje mi się. Na
Facebooku pewnie też już ma konto.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-09-21 23:09:06
Autor: u2
W dniu 2010-09-21 23:06, Grzegorz Z. pisze:
Myślisz że bóg dałby radę bez konta bankowego? Nie wydaje mi się. Na
Facebooku pewnie też już ma konto.

Zależy który bóg. Ja mam i konto w banku i na facebooku. Ale nie każdy
posiada.

Data: 2010-09-21 23:11:12
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Ja mam i w banku i na spejsie i na fejsie. Na enkeju za to ostatnio
skasowałem.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-09-21 23:17:20
Autor: u2
W dniu 2010-09-21 23:11, Grzegorz Z. pisze:
Zależy który bóg. Ja mam i konto w banku i na facebooku. Ale nie każdy
> posiada.
Ja mam i w banku i na spejsie i na fejsie. Na enkeju za to ostatnio
skasowałem.

Ty żaden bóg, ty zwykły dupek jesteś.

Data: 2010-09-22 00:14:04
Autor: Grzegorz Z.
> [...]

> posiada.
Ja mam i w banku i na spejsie i na fejsie. Na enkeju za to ostatnio

Taki sam ze mnie jak i z ciebie. Z tą różnicą że ciągle zapominam że się
miałem do ciebie nie odzywać. Cóż, trzeba kupić w końcu ten Bilobil.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Watykanski bank pod lupa sledczych !