Waunki dla Googel Earth?

Data: 2015-11-05 13:49:13
Autor: Marian
Waunki dla Googel Earth?
Jakie parametry powinien mieć komputer
oraz łącze z Internetem żeby Google Earth
działał szybko i absolutnie bezproblemowo?
Jaki system operacyjny jest dla tego programu
najodpowiedniejszy?

Proszę o wypowiedzi osób, które z tego
programu korzystają.

Marian

Data: 2015-11-05 09:47:02
Autor: 2late
Waunki dla Googel Earth?
On 05/11/15 12:49, Marian wrote:
Jakie parametry powinien mieć komputer
oraz łącze z Internetem żeby Google Earth
działał szybko i absolutnie bezproblemowo?
Jaki system operacyjny jest dla tego programu
najodpowiedniejszy?

Jak masz duzo miejsca na dysku to sobie ustaw wielki cache, powinno pomoc transferowi.

Data: 2015-11-05 23:11:41
Autor: Marian
Waunki dla Googel Earth?
Użytkownik "2late" <deadlog_FILTR_@wp.pl> napisał w wiadomości

Jak masz duzo miejsca na dysku to sobie ustaw wielki cache,
powinno pomoc transferowi.

Miejsce na dysku by się znalazło. Mam 2 GB RAMu. Jak wielki
cache miałby sens?

Marian

Data: 2015-11-05 10:25:40
Autor: 2late
Waunki dla Googel Earth?
On 05/11/15 22:11, Marian wrote:
[...]

Potestuj i dostosuj do swoich potrzeb. Na pewno wiekszy jak przeskakujesz z jednego konca swiata na drugi a co innego jak uzywasz raczej jednej okolicy. Nie ma jednakowych ustawien dla wszystkich.

Data: 2015-11-05 14:32:51
Autor: PiteR
Waunki dla Googel Earth?
Marian pisze tak:

[...]

To są jeszcze jakieś co z niego nie korzystają? ;)

np procesor i5, ram 3.75GB, system xp sp3, net 60Mbps daje radę

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2015-11-05 14:55:22
Autor: Marian
Waunki dla Googel Earth?
Użytkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl> napisał w wiadomości
[...]

A co z grafiką?

Marian

Data: 2015-11-05 15:37:01
Autor: radekp@konto.pl
Waunki dla Googel Earth?
Thu, 5 Nov 2015 14:55:22 +0100, w <563b5fc3$0$702$65785112@news.neostrada.pl>,
"Marian" <Marian@SERWER.pl> napisał(-a):

Użytkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl> napisał w wiadomości

> np procesor i5, ram 3.75GB, system xp sp3, net 60Mbps daje radę
A co z grafiką?

Jpga wyświetli każda.

Chociaż ja mam wrażenie, że Google limituje prędkość zdjęć, by userzy nie
zajechali jej serwerów.

W każdym bądź razie na każdej maszynie działa tak sobie :)

Data: 2015-11-05 16:07:28
Autor: Marian
Waunki dla Googel Earth?
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości

> [...]

zajechali jej serwerów.

W każdym bądź razie na każdej maszynie działa tak sobie :)
U mnie też tak sobie, ale myślałem, że mój komputer jest za słaby.
PiteR napisał, że wszyscy korzystają z Google Earth.
I nie przeszkadza im, że "działa tak sobie"?

Maria

Data: 2015-11-05 16:15:48
Autor: Marian
Waunki dla Googel Earth?
Maria
Marian, oczywiście. :-)

Data: 2015-11-07 00:56:15
Autor: PiteR
Waunki dla Googel Earth?
Marian pisze tak:

> [...]

W każdym bądź razie na każdej maszynie działa tak sobie :)
U mnie też tak sobie, ale myślałem, że mój komputer jest za słaby.

bi maj głest

https://youtu.be/gAVUFroBpak

--
Piter

Let me see your war face.

Data: 2015-11-07 10:53:02
Autor: Marian
Waunki dla Googel Earth?
Użytkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl> napisał w wiadomości news:XnsA54B989C37BAPanElektroniklocalhost.net...

W każdym bądź razie na każdej maszynie działa tak sobie :)
U mnie też tak sobie, ale myślałem, że mój komputer jest za słaby.

https://youtu.be/gAVUFroBpak

Dzięki.
Czy to było uzyskane na komputerze o konfiguracji, jaką podaś:
procesor i5, ram 3.75GB, system xp sp3, net 60Mbps ?
Jeśli tak, to z jaką kartą graficzną?

Jak sprawdzić czy starsza karta graficzna wspiera WebGL
gdy w jej opisie nie ma informacji na ten temat?

Marian

Data: 2015-11-07 17:05:17
Autor: PiteR
Waunki dla Googel Earth?
Marian pisze tak:

[...]

tak

i5-3570K, wewnętrzny Intel HD Graphics 4000 (Ivy Bridge GT2)
ram 2 x KHX1600C9D3/4G (ograniczony przez xp 32bit do 3.75GB)
dysk ssd

Jeśli tak, to z jaką kartą graficzną?

nie mam oddzielnej karty graficznej.

--
Piter

Let me see your war face.

Data: 2015-11-08 08:19:45
Autor: Marian
Waunki dla Googel Earth?

[...]

Bardzo dziękuję za tę i wszystkie pozostałe odpowiedzi.

Marian

Data: 2015-11-11 20:20:53
Autor: Piotrne
Waunki dla Googel Earth?
W dniu 2015-11-05 o 16:07, Marian pisze:

I nie przeszkadza im, że "działa tak sobie"?

Działa całkiem dobrze na kilkuletnich komputerach.
Tak wygląda na laptopie z procesorem Celeron B815, 1.6GHz
i grafiką Nvidia GeForce GT 520M, pamięć 4GB:

https://www.youtube.com/watch?v=lVUjp9WF6M4

Rozdzielczość "full HD", monitor zewnętrzny (wbudowany
ekran ma mniejszą).

P.

Data: 2015-11-11 23:05:01
Autor: animka
Waunki dla Googel Earth?
W dniu 2015-11-11 20:20, Piotrne pisze:
[...]

Zainstalowałam tę wtyczkę i w Firefoxie nie mogę jej teraz odinstalować. Nie daje sie odinstalować. Muszę poszukać w plikach.
Najlepsze jest Google takie jak tu. bez żadnej wtyczki (przykład):
https://www.google.pl/maps/place/Pu%C5%82awska+20,+Warszawa/@52.2075647,21.0218772,3a,75y,263h,90t/data=!3m7!1e1!3m5!1sspo8cdRnenM9tjW-Z0NwxA!2e0!6s%2F%2Fgeo0.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3Dspo8cdRnenM9tjW-Z0NwxA%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dsearch.TACTILE.gps%26thumb%3D2%26w%3D86%26h%3D86%26yaw%3D263.38751%26pitch%3D0!7i13312!8i6656!4m2!3m1!1s0x471eccd8cdf45cc7:0xb87de593120f973a!6m1!1e1

--
animka

Data: 2015-11-05 16:47:39
Autor: maX
Waunki dla Googel Earth?
Jaki system operacyjny jest dla tego programu
najodpowiedniejszy?

Od systemu operacyjnego (choć Google w rekomendowanych wymaganiach zaleca Win7) ważniejsza jest przeglądarka - najlepiej chodzi na Chrome.

A co z grafiką?

Taka wspierająca WebGL, ale dziś praktycznie każda wspiera.

Data: 2015-11-06 09:37:58
Autor: robot
Waunki dla Googel Earth?
W dniu 2015-11-05 o 16:47, maX pisze:
[...]

To dla google earth potrzebna jest przeglądarka?
Ja myślałem, że to autonomiczna aplikacja.

Data: 2015-11-06 13:51:52
Autor: Adam
Waunki dla Googel Earth?
W dniu 2015-11-06 o 09:37, robot pisze:
[...]

Niektórzy tego nie odróżniają ;)

BTW: w Win10 to też się zaciera. A czy to dobrze, czy źle - czas pokaże.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2015-11-06 14:04:19
Autor: Marian
Waunki dla Googel Earth?
Użytkownik "Adam" <a.g@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

To dla google earth potrzebna jest przeglądarka?
Ja myślałem, że to autonomiczna aplikacja.

Niektórzy tego nie odróżniają ;) BTW: w Win10 to też się zaciera. A czy to
dobrze, czy źle - czas pokaże.

Masz dar udzielania odpowiedzi nie odpowiadając. Skąd my to znamy. :-)

To w końcu jest ważne jaka przeglądarka jest w systemie czy nie?

Marian

Data: 2015-11-06 16:52:01
Autor: robot
Waunki dla Googel Earth?
W dniu 2015-11-06 o 14:04, Marian pisze:
[...]

Ja się nie wypowiadam, bo dawno nie używałem earth i nie wiem jak to w końcu jest.
Sam się chętnie dowiem.

Data: 2015-11-07 02:00:20
Autor: Adam
Waunki dla Googel Earth?
W dniu 2015-11-06 o 16:52, robot pisze:
[...]

Nie sprawdzałem ostatniej wersji, ale jak do tej pory, to wszystko wskazywało na to, iż Google Earth (jako program) nie korzysta z silnika przeglądarki. Chyba nawet nie renderuje, tylko wprost wyświetla grafikę w swoim interfejsie.

Oczywiście mówię o programie Google Earth, a nie o stronie Google Earth.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2015-11-07 14:29:59
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
Waunki dla Googel Earth?
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 7 Nov 2015 02:00:20 +0100  doszła do mnie wiadomość  <n1jif8$ron$1@usenet.news.interia.pl>  od Adam <a.g@poczta.onet.pl>  :
[...]

Google Earth korzysta z DirectX lub OpenGL, w programie jest możliwość
przełączenia tego.
Na kadłubie Dell E4300 (bez wyświetlacza, Windows XP, 4G Ram,procesor
SP9400 2.5 Ghz) z dołączonym monitorem 1920x1080 czasem laguje, ale
korzystać można bez kłopotów
--
"Marian milczał. Wiedział, że musi milczeć i czekać.
 Wokół było pusto i cicho. Ta cisza krzyczała."

Waunki dla Googel Earth?