Waw - CZęstochowa Alternatywnie do gierkówi

Data: 2011-10-30 09:25:27
Autor: G
Waw - CZęstochowa Alternatywnie do gierkówi
Muszę się w zaduszki wybrać z Warszawy pod Częstochowe.
Jechałem ostatnio gierkówką z Warszawy w strone łodzi żeby się dostać do autostrady to
to co zobaczyłem, te przebudowy, zwęzenia przeraziły mnie totalnie, mając na uwadze właśnie nadchodzącą podróż do CZestochowy.
Wymyśliłem sobie objazd WWA - Grodzisk Maz - Żyrardów - Skierniewice - Brzeziny - Piotrków Tryb i dalej DK1.
Dobrze kombinuje? Gra warta świeczki, czy może tam się jedzie podobnie, przez jakieś remonty, wahadeła itp?
Prośba o rade, zapewne ktoś tamtędy też jezdzi..
Pozdr.

Data: 2011-10-30 10:23:41
Autor: Bydlę
On 2011-10-30 08:25:27 +0000, "G" <grzechu902_USUNTO_@gazeta.pl> said:

Wymyśliłem sobie objazd WWA - Grodzisk Maz - Żyrardów - Skierniewice - Brzeziny - Piotrków Tryb i dalej DK1.

W piątek tak objeżdżali korek wyjeżdżający z Warszawy na południe.

Dobrze kombinuje?

Ogólnie tak, ale: w dni świąteczne jeździ mniej ciężarówek, za to osobówkami kierują ludzie naćpani, napruci i odmóżdżeni wizją śmierci Hanki Mostowiak.

 Gra warta świeczki, czy może tam się jedzie podobnie, przez jakieś remonty, wahadeła itp?

IMHO lepiej na Grójec, Radom, Skarżysko, Radomsko i już masz Częstochowę (za Piotrkowem gierkówka też już jet zwężona i rozbabrana na długim odcinku).
U mnie drastycznie spadło spalanie - a cały ten odcinek jadę mając ~95 km/h na liczniku...

--
Bydlę

Data: 2011-10-30 12:58:51
Autor: jerzu
On Sun, 30 Oct 2011 10:23:41 +0100, Bydlę <pan.bydle@gmail.com> wrote:

IMHO lepiej na Grójec, Radom, Skarżysko, Radomsko i już masz Częstochowę (za Piotrkowem gierkówka też już jet zwężona i rozbabrana na długim odcinku).

IMHO lepiej Grójec - Nowe Miasto - Końskie - Radomsko.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-10-30 15:08:38
Autor: Bydlę
On 2011-10-30 11:58:51 +0000, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> said:

[...]

I pewnie będę musiał to następnym razem sprawdzić - choć gdy ruszam około 19-21 w środku tygodnia, to jadę raczej pustą trasą, za to prostą i szeroką.
:-)

--
Bydlę

Data: 2011-10-30 13:01:37
Autor: jerzu
Waw - CZęstochowa Alternatywnie do gierkówi
On Sun, 30 Oct 2011 09:25:27 +0100, "G" <grzechu902_USUNTO_@gazeta.pl>
wrote:

Wymyśliłem sobie objazd WWA - Grodzisk Maz - Żyrardów - Skierniewice - Brzeziny - Piotrków Tryb i dalej DK1.

Nie wiem jak w Skierniewicach, bo ostatnio omijam to miasto bokiem,
ale tam jest remont głównej przelotowej dtrogi, akurat w kierunku na
Łódź. Dodatkowo wyjazd ze skierniewic przebiega koło cmentarza, więc
sam wiesz. Dodatkowo w Brzezinach jest remont wylotówki 708 do
krajówki i jest poprowadzony objazd przez wioski. Rzeziny - Piotrków -
wąsko i momentami bardzo dziurawo.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Waw - CZęstochowa Alternatywnie do gierkówi