(Wawa) Sklep Gianta na Spójni

Data: 2009-04-15 19:38:23
Autor: Wojtek B
(Wawa) Sklep Gianta na Spójni
Wczoraj byłem w tym sklepie.
Po zmianie lokalu zmieniła sie załoga, zero profesji i wiedzy.
Kilka osób odeszło z kwitkiem bo sprzedawca nie wykazał sie podstawą wiedzy i dbałości o klienta.
Trzeba chyba omijać ten sklep chodź kiedyś był naprawdę profesjonalny.
Szkoda bo jest w dobrym punkcie, może zmiana załogi?

--
-
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4011 (20090415) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-04-15 18:55:09
Autor: Krees
(Wawa) Sklep Gianta na Spójni
Wojtek B <pacia@polnet.cc> napisał(a):
[...]

Grzesiek (szef) prowadzi ten sklep i serwis już dobrych kilka lat i jak dla
mnie jest guru w sprawach technicznych. Jeśli z jakiegoś powodu nie
odpowiadała Ci obsługa w sklepie (nie znam za dobrze nowych chłopaków poza
serwisantem - a ten jest bardzo ok, tak więc nie mogę się obiektywnie
wypowiedzieć), to trzeba było poprosić, aby go zawołano - na pewno byś się nie
zawiódł :).

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-04-15 20:19:39
Autor: Rafał Muszczynko
(Wawa) Sklep Gianta na Spójni
Krees <krees_wawa.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
wypowiedzieć), to trzeba było poprosić, aby go zawołano - na pewno byś się nie

Sprzedawcy też są ok. Kupowałem niedawno licznik. Z obsługi jestem bardzo
zadowolony. Koleś nie kręcił, nie wciskał kitu. Kilka dni wcześniej kumpel
kupował lampki, też był szczęśliwy. Nie wiem co kupowałeś, ani jak wyglądała sytuacja, ale to raczej odosobniony
przypadek. Z resztą najlepiej opisz jak było w szczegółach, bo teraz to brzmi
jak jakiś "czarny PR" w prezencie od konkurencji.

Data: 2009-04-16 19:31:27
Autor: Wojtek B
(Wawa) Sklep Gianta na Spójni

Użytkownik "Krees" <krees_wawa.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gs5aid$arv$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie widziałem nikogo ze starej ( dobrej ) ekipy.
Było dwoje młodych ludzi którzy spławiali klientów.
Jeden nie wiedział kiedy serwis zrobi rower, drugi nie mógł znaleźć podstawki pod  Sigmę.
Tylko jeden zabawiał dwóch ludzi z techniki rowerowej.
Lubiłem ten sklep i serwis a teraz jestem rozczarowany.
Wszystko to co napisałem to z obserwacji.

--
-
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4013 (20090416) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-04-16 01:09:56
Autor: Adrian S.
(Wawa) Sklep Gianta na Spójni
Wojtek B wrote:

[...]

 To Ty w sklepie rowerowym oczekujesz porady? Ja przychodzę dopiero jak wiem
konkretnie co mam kupić, bo jak będę pytał się sprzedawcy co poleca to mi
poleci to co mają drozszego albo co im zalega w magazynie.
 --
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-04-16 10:20:56
Autor: Jam Łasica
(Wawa) Sklep Gianta na Spójni

To Ty w sklepie rowerowym oczekujesz porady? Ja przychodzę dopiero jak wiem
konkretnie co mam kupić, bo jak będę pytał się sprzedawcy co poleca to mi
poleci to co mają drozszego albo co im zalega w magazynie.

Zmień sklep... Ja u siebie w sklepie zawsze doradzam zgodnie z potrzebą klienta, a nie własną. Troche sie zdziwiłem, bo myślałem że takie sytuacje jak opisujesz, już dawno minęły. Szkoda że nie do końca.

Pozdrawiam

Data: 2009-04-16 13:20:19
Autor: Tomek Banach
(Wawa) Sklep Gianta na Spójni
Wojtek B wrote:
[...]

Hmm a czy tam na spojni nie ma teraz (znaczy rok temu bylem) dwoch sklepow ?

Tomek

Data: 2009-04-16 22:40:03
Autor: SeBeQ
(Wawa) Sklep Gianta na Spójni
Hmm a czy tam na spojni nie ma teraz (znaczy rok temu bylem)
dwoch sklepow ?

Może i były dwa. Teraz ostał się jeden: "Świat Roweru" i jakoś nie zauważyłem
tej rzekomej nieprofesjonalnej obsługi i niewiedzy sprzedających.

Data: 2009-04-17 21:22:03
Autor: Kosu
(Wawa) Sklep Gianta na Spójni
Nie wiem jak zmiana załogi, bo dziś... byłem tam pierwszy raz. No cóż - z "dostępnej" szerokiej oferty klocków hamulcowych na ich stronie były ze 2 typy, ale powiedzieli, że ściągną do wtorku. Nie mogę się też doczepić do ich zachowania ;]. W sumie nie ma chyba po co wymagać więcej - oczywiście zakładając, że rzeczywiście klocki się pojawią :)

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-04-17 20:37:49
Autor: Krees
(Wawa) Sklep Gianta na Spójni
Kosu <kosu@kosu.pl> napisał(a):
No cóż - z "dostępnej" szerokiej oferty klocków hamulcowych na ich stronie były ze 2 typy, ale powiedzieli, że ściągną do wtorku.

Chłopaki nadal są w trakcie przeprowadzki (szkoda, że nie widziałeś, jak to
pomieszczenie wyglądało jeszcze dwa miesiące temu) i po prostu nie nadążają z
aktualizacjami sklepu internetowego. Ba! Sporą część towaru mają nadal jeszcze
w kartonach "przeprowadzkowych" (stąd to nieszczęsne poszukiwanie podstawki do
Sigmy, które tak zbulwersowało kolegę Wojtka).

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-04-18 10:11:31
Autor: Wojtek B
(Wawa) Sklep Gianta na Spójni

Użytkownik "Krees" <krees_wawa.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gsapas$ic2$1inews.gazeta.pl...
Kosu <kosu@kosu.pl> napisał(a):

[...]

No tak dwa hangary dalej to wielka przeprowadzka.
Co by sie działo przy zmianie dzielnicy?

--
-
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4017 (20090417) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-04-18 12:11:08
Autor: Tomek Banach
(Wawa) Sklep Gianta na Spójni
Wojtek B wrote:

No tak dwa hangary dalej to wielka przeprowadzka.
Co by sie działo przy zmianie dzielnicy?

Jezeli musisz sie spakowac i przeniesc to nie ma znaecznie czy dwa hangary dalej czy na drugi koniec polski

Tomek

Data: 2009-04-18 16:10:51
Autor: Kosu
(Wawa) Sklep Gianta na Spójni
Wojtek B wrote:
No tak dwa hangary dalej to wielka przeprowadzka.
Co by sie działo przy zmianie dzielnicy?

Uważasz, że części w kartonach zapakowanych na ciężarówkę pomieszałyby się bardziej niż w kartonach noszonych przez pracowników? :)

I rzeczywiście... poszukiwania klocków objęły niewielkie pudełko z napisem "klocki v-brake" ^^

Ogólnie to muszę powiedzieć, że mają ruch. Byłem w piątek o jakiejś barbarzyńskiej porze - koło 13. A tam kilka osób rowery kupuje itp :)

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-04-18 16:16:57
Autor: kml
(Wawa) Sklep Gianta na Spójni

Użytkownik "Kosu" <kosu@kosu.pl> napisał w wiadomości news:gscn17$898$1inews.gazeta.pl...

Ogólnie to muszę powiedzieć, że mają ruch. Byłem w piątek o jakiejś barbarzyńskiej porze - koło 13. A tam kilka osób rowery kupuje itp :)

Bo to naprawdę jest dobry/jeden z najlepszych sklepów w mieście, pomimo tego że mają logo g. :>

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 09/04/2009

(Wawa) Sklep Gianta na Spójni