(Wawa) Sklep Gianta na Spójni

Data: 2009-04-15 18:55:09
Autor: Krees
(Wawa) Sklep Gianta na Spójni
Wojtek B <pacia@polnet.cc> napisał(a):
Wczoraj byłem w tym sklepie.
Po zmianie lokalu zmieniła sie załoga, zero profesji i wiedzy.
Kilka osób odeszło z kwitkiem bo sprzedawca nie wykazał sie podstawą wiedzy i dbałości o klienta.
Trzeba chyba omijać ten sklep chodź kiedyś był naprawdę profesjonalny.
Szkoda bo jest w dobrym punkcie, może zmiana załogi?

Grzesiek (szef) prowadzi ten sklep i serwis już dobrych kilka lat i jak dla
mnie jest guru w sprawach technicznych. Jeśli z jakiegoś powodu nie
odpowiadała Ci obsługa w sklepie (nie znam za dobrze nowych chłopaków poza
serwisantem - a ten jest bardzo ok, tak więc nie mogę się obiektywnie
wypowiedzieć), to trzeba było poprosić, aby go zawołano - na pewno byś się nie
zawiódł :).

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-04-15 20:19:39
Autor: Rafał Muszczynko
(Wawa) Sklep Gianta na Spójni
Krees <krees_wawa.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
wypowiedzieć), to trzeba było poprosić, aby go zawołano - na pewno byś się nie

Sprzedawcy też są ok. Kupowałem niedawno licznik. Z obsługi jestem bardzo
zadowolony. Koleś nie kręcił, nie wciskał kitu. Kilka dni wcześniej kumpel
kupował lampki, też był szczęśliwy. Nie wiem co kupowałeś, ani jak wyglądała sytuacja, ale to raczej odosobniony
przypadek. Z resztą najlepiej opisz jak było w szczegółach, bo teraz to brzmi
jak jakiś "czarny PR" w prezencie od konkurencji.

Data: 2009-04-16 19:31:27
Autor: Wojtek B
(Wawa) Sklep Gianta na Spójni

Użytkownik "Krees" <krees_wawa.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gs5aid$arv$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie widziałem nikogo ze starej ( dobrej ) ekipy.
Było dwoje młodych ludzi którzy spławiali klientów.
Jeden nie wiedział kiedy serwis zrobi rower, drugi nie mógł znaleźć podstawki pod  Sigmę.
Tylko jeden zabawiał dwóch ludzi z techniki rowerowej.
Lubiłem ten sklep i serwis a teraz jestem rozczarowany.
Wszystko to co napisałem to z obserwacji.

--
-
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.