(Wawa) Sklep Gianta na Spójni

Data: 2009-04-17 21:22:03
Autor: Kosu
(Wawa) Sklep Gianta na Spójni
Nie wiem jak zmiana załogi, bo dziś... byłem tam pierwszy raz. No cóż - z "dostępnej" szerokiej oferty klocków hamulcowych na ich stronie były ze 2 typy, ale powiedzieli, że ściągną do wtorku. Nie mogę się też doczepić do ich zachowania ;]. W sumie nie ma chyba po co wymagać więcej - oczywiście zakładając, że rzeczywiście klocki się pojawią :)

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-04-17 20:37:49
Autor: Krees
(Wawa) Sklep Gianta na Spójni
Kosu <kosu@kosu.pl> napisał(a):
No cóż - z "dostępnej" szerokiej oferty klocków hamulcowych na ich stronie były ze 2 typy, ale powiedzieli, że ściągną do wtorku.

Chłopaki nadal są w trakcie przeprowadzki (szkoda, że nie widziałeś, jak to
pomieszczenie wyglądało jeszcze dwa miesiące temu) i po prostu nie nadążają z
aktualizacjami sklepu internetowego. Ba! Sporą część towaru mają nadal jeszcze
w kartonach "przeprowadzkowych" (stąd to nieszczęsne poszukiwanie podstawki do
Sigmy, które tak zbulwersowało kolegę Wojtka).

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-04-18 10:11:31
Autor: Wojtek B
(Wawa) Sklep Gianta na Spójni

Użytkownik "Krees" <krees_wawa.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gsapas$ic2$1inews.gazeta.pl...
Kosu <kosu@kosu.pl> napisał(a):

[...]

No tak dwa hangary dalej to wielka przeprowadzka.
Co by sie działo przy zmianie dzielnicy?

--
-
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4017 (20090417) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-04-18 12:11:08
Autor: Tomek Banach
(Wawa) Sklep Gianta na Spójni
Wojtek B wrote:

No tak dwa hangary dalej to wielka przeprowadzka.
Co by sie działo przy zmianie dzielnicy?

Jezeli musisz sie spakowac i przeniesc to nie ma znaecznie czy dwa hangary dalej czy na drugi koniec polski

Tomek

Data: 2009-04-18 16:10:51
Autor: Kosu
(Wawa) Sklep Gianta na Spójni
Wojtek B wrote:
No tak dwa hangary dalej to wielka przeprowadzka.
Co by sie działo przy zmianie dzielnicy?

Uważasz, że części w kartonach zapakowanych na ciężarówkę pomieszałyby się bardziej niż w kartonach noszonych przez pracowników? :)

I rzeczywiście... poszukiwania klocków objęły niewielkie pudełko z napisem "klocki v-brake" ^^

Ogólnie to muszę powiedzieć, że mają ruch. Byłem w piątek o jakiejś barbarzyńskiej porze - koło 13. A tam kilka osób rowery kupuje itp :)

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-04-18 16:16:57
Autor: kml
(Wawa) Sklep Gianta na Spójni

Użytkownik "Kosu" <kosu@kosu.pl> napisał w wiadomości news:gscn17$898$1inews.gazeta.pl...

Ogólnie to muszę powiedzieć, że mają ruch. Byłem w piątek o jakiejś barbarzyńskiej porze - koło 13. A tam kilka osób rowery kupuje itp :)

Bo to naprawdę jest dobry/jeden z najlepszych sklepów w mieście, pomimo tego że mają logo g. :>

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 09/04/2009

(Wawa) Sklep Gianta na Spójni