Wawa - strefa płatnego parkowania

Data: 2012-02-16 20:32:59
Autor: 'Tom N'
Wawa - strefa płatnego parkowania
Maciek w <news:jhjk38$bab$1node2.news.atman.pl>:

Szczerze mówiąc przez gapiostwo nie zorientowałem się, że
wjechałem w strefę, tylko później tak sobie uświadomiłem, że właściwie
nie wiem, jak taka strefa powinna być oznakowana.

D-44 i D-45

HTH

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-02-16 20:37:09
Autor: Maciek
W dniu 2012-02-16 20:32, 'Tom N' pisze:
Szczerze mówiąc przez gapiostwo nie zorientowałem się, że
wjechałem w strefę, tylko później tak sobie uświadomiłem, że właściwie
nie wiem, jak taka strefa powinna być oznakowana.
D-44 i D-45
Dzięki, czyli widocznie musiałem ten D-44 gdzieś przegapić :-)

Maciek

Data: 2012-02-17 08:19:10
Autor: MadMan
Dnia Thu, 16 Feb 2012 20:37:09 +0100, Maciek napisał(a):

[...]

Jak masz czas i chęci to wszystkie wjazdy w strefę zbadaj, wiem że
bodajże w Krakowie ktoś się wyłgał od mandatu bo nie było przy 1
wjeździe tablicy informującej o SPP :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2012-02-17 09:31:00
Autor: Maciek
W dniu 2012-02-17 08:19, MadMan pisze:
Jak masz czas i chęci to wszystkie wjazdy w strefę zbadaj, wiem że
bodajże w Krakowie ktoś się wyłgał od mandatu bo nie było przy 1
wjeździe tablicy informującej o SPP :)
Dziś będę jechał jeszcze raz w to samo miejsce, więc obadam sprawę.
Prawdopodobnie jednak po prostu przegapiłem - śnieg sypał, wszystko
białe, to i znak się nie rzucał w oczy :-)

Maciek

Wawa - strefa płatnego parkowania