Wawel bedzie "oczyszczony " ? !!.

Data: 2010-12-15 16:03:59
Autor: cyc
Wawel bedzie "oczyszczony " ? !!.
Jak sie dowiadujemy , podobno w trumnie tzw. prezydenta L.K. maja byc czlonki innych cial .
Czy nie jest to wstep do w miare bezbolesnego eksmitowania dzikiego bo tylko przez Dziwisza i rodzine usadzonego w krypcie  lokatora ? .
Nie powiem , pomysl sprytny ale obawiam sie , ze nie przejdzie a "obroncy krzyza" znajda nowy obiekt swojej adoracji i beda to szczatki L.K. , przy ktorym beda " czuwac " pilnujac aby ich nikt czasem na Powazkach nie pochowal !.

cyc

Data: 2010-12-15 17:12:24
Autor: >heÂŽsk>
Wawel bedzie "oczyszczony " ? !!.
On Wed, 15 Dec 2010 15:28:45 +0000 (UTC), "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

> [...]

> krzyza" znajda nowy obiekt swojej adoracji i beda to szczatki L.K. ,
> przy ktorym beda " czuwac " pilnujac aby ich nikt czasem na Powazkach

Yes! Yes! Yes!!!

 przeciez jego braciszkek na powazkach zgrabny nagrobek przygotowal.
 czyzby spodziewal sie przymusowych przenosin szczatkow (czyli tego  co ruskie zaspawali w trumnach) swego brata i bratowej?

Data: 2010-12-15 19:08:42
Autor: Azor jest pedałem
Wawel bedzie "oczyszczony " ? !!.
Użytkownik "">heRsk>"" <samebigbrednie@interia.pl> napisał

przeciez jego braciszkek na powazkach zgrabny nagrobek przygotowal.
czyzby spodziewal sie przymusowych przenosin szczatkow

Kto wie czy nie masz racji, w końcu śledztwo powoli, ale idzie do przodu.

 Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-15 16:38:53
Autor: AndrzejN
Wawel bedzie "oczyszczony " ? !!.

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ieald0$ml6$1news.onet.pl...
[...]

Tysiącletnie kłamstwo wawelskie.  W Katedrze na Wawelu,  w centralnym miejscu, pod piękną konfesją, spoczywa srebrna trumna ze szczątkami Św. Stanisława Szczepanowskiego (1030-1079), biskupa krakowskiego od roku 1072. Był to poddany polskiego króla Bolesława II Śmiałego, zwanego też *Szczodrym* (1040-81). Biskup reprezentował frakcję polityczną przeciwną królowi, a pochlebną interesom wielkich feudałów oraz  cesarzowi niemieckiemu Henrykowi IV i królowi czeskiemu Wratysławowi. Swoją działalnością systematycznie podkopywał pozycję króla.  Pod jego nieobecność biskup wziął udział w buncie możnych. Bolesław Śmiały odkrywszy spisek i zdradę biskupa, skazał go na śmierć przez obcięcie członków.  Tak przedstawił tę historię Gall Anonim (XI-XII w. Dzieje Polski do 1113 r.), królewski kronikarz, piszący 30 lat po zdarzeniu. Oczywiście taka wersja była nie do przyjęcia przez Kościół Katolicki, więc 130 lat później historyczną relację Galla Anonima zastąpiono nową, "odplamioną" wersją, autorstwa kronikarza Wincentego Kadłubka, kolejnego biskupa krakowskiego. Kadłubek, ratując twarz Krk, swymi mitami i beletrystyką (tak jego kroniki określił profesor Ignacy Chrzanowski w swej *Historii literatury niepodległej Polski* wydanej w 1906 roku,) dowodził świętości i męczeństwa biskupa Szczepanowskiego,  równocześnie szkalując i oczerniając króla. Krk z biskupa-zdrajcy już w roku 1254 uczynił świętego męczennika i patrona Polski.  Od tego czasu wytrwale indoktrynuje wiernych, że Stanisław Szczepanowski zginął "z powodu imienia Jezusa" i do dziś nakłania ich rzesze, aby rokrocznie na świętego Stanisława (8V) na Skałce w Krakowie czciły jego cześć, jako męczennika za wiarę. W 1920 r. pierwszy rząd polski po odzyskaniu niepodległości, na mocy uchwały sejmowej, zwrócił się do Rzymu z żądaniem anulowania święta Stanisława Szczepanowskiego, skreślenia go z kalendarza i z listy świętych, i o zaprzestanie głoszenia jego kultu, podając oczywiście stosowne motywy. Papież bez żadnego oporu na to przystał. Jednak za sprawą sprzeciwu krakowskiego biskupa Adama Sapiehy (1867-1951) (ten sam, który sprzeciwiał się pochówkowi Marszałka Piłsudskiego na Wawelu, co wywołało wówczas narodowy konflikt (Google: *Konflikt wawelski*), a potem wyświęcił na kapłana Karola Wojtyłę, gorącego kontynuatora kultu św. Stanisława i jego bajkowej świętości), ta myśl się nie przebiła, a wręcz przeciwnie, wprowadzono iście bałwochwalczy kult tego świętego.  To gorszące kłamstwo wawelskie legło haniebnie u fundamentów naszej Państwowości. Zatruwa historię Narodu Polskiego już 1000 lat!  Ma  do dziś mocny wydźwięk polityczny: tworzy u wiernych przekonanie, że biskup jest przedstawicielem Boga na ziemi i stoi nad królem, a kościół stoi nad władzą.  Buduje do dziś (!) relacje między Państwem  Polskim a Kościołem Watykańskim! Nie może być normalny Naród, którego patronem jest  zdrajca, a jego szczątki hańbią Sanktuarium Narodowe na Wawelu. Ten Ołtarz Narodu nie może być we władaniu obcego państwa Watykan, którego urzędnicy się tam sprywatyzowali.  Uporawszy się z kłamstwem katyńskim, IPN z pewnością  zajmie się rychło tym haniebnym kłamstwem wawelskim, bo, jak nauczał ś.p. Lech Kaczyński (;-)), na kłamstwie nie da się budować relacji między Polakami.

Kiedy sarkofag dla Marszałka Piłsudskiego?! Pogrzeb Marszałka Piłsudskiego właściwie nie został dokończony, bo mosiężna trumna z zabalsamowanymi szczątkami Naczelnika Państwa nie spoczęła w sarkofagu, lecz niepochowana spoczywa na postumencie w wawelskiej krypcie.  Przed wojną ogłoszono otwarty konkurs na sarkofag Marszałka, który miał stanąć w krypcie św. Leonarda na Wawelu. Wygrał wybitny rzeźbiarz Jan Szczepkowski i wykonał gipsowy model. Jego odkuwanie w granicie przerwał wybuch II wojny.  Przez pół wieku rodzina dosłownie z narażeniem życia strzegła tej rzeźby podczas częstych rewizji tak przez hitlerowców, jak komunistów. Ostatecznie miasto Milanówek kupiło dom, w którym  przechowywany jest gipsowy model, który przy tej okazji oficjalnie wyceniono na tyle, ile kosztuje popularne auto średniej klasy. Nikt z tak hołubiących Marszałka władz "wolnej Polski" dziś o tym nie pamięta. Smutne...  Polacy powinni też wiedzieć, że krakowski biskup Sapieha sprzeciwiał się pochówkowi Marszałka na Wawelu, co wywołało wówczas narodowy konflikt (Google: *Konflikt wawelski*)

Data: 2010-12-15 16:51:43
Autor: cyc
Wawel bedzie "oczyszczony " ? !!.

Użytkownik "AndrzejN" <andy4@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ieanek$up6$1news.onet.pl...

[...]

Mamy wiec juz dwie do odmitoligizowania postacie !.
Jeden swiety a drugi zasprawa brata swietego udajacy 1.

cyc

Data: 2010-12-15 16:41:23
Autor: Neko
Wawel bedzie "oczyszczony " ? !!.
[...]

Co cie obchodzi, ze ktos kogos tam adoruje? To jego
prywatna sprawa. Niech sobie adoruja skoro chca.

Zyjemy w wolnym kraju czy ci sie to podoba czy nie.

Data: 2010-12-15 16:49:31
Autor: Grzegorz Z.
Wawel bedzie "oczyszczony " ? !!.
Neko napisał:

[...]

Prezydent RP to też "wasza prywatna sprawa" ? --
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-15 18:55:14
Autor: raff
Wawel bedzie "oczyszczony " ? !!.

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:z0q1wdyrkxp5.11xva6a3jhozd$.dlg40tude.net...
Neko napisał:

[...]

Przeciez ty jestes Europejczyk ?

To sie odpierdul.

R.

Data: 2010-12-15 19:59:43
Autor: Grzegorz Z.
Wawel bedzie "oczyszczony " ? !!.

Neko napisał:

[...]

Tak! A ty kto? Azjata? Żyd? --

Data: 2010-12-16 01:20:09
Autor: Jaksa
Wawel bedzie "oczyszczony " ? !!.

Neko napisał:

[...]

Prezydent RP to teĹź "wasza prywatna sprawa" ?

Przeciez ty jestes Europejczyk ?
To sie odpierdul.

Tak! A ty kto? Azjata? Ĺťyd?

Ja Aryjczyk, a bo co?

Jaksa

Data: 2010-12-17 13:26:29
Autor: Grzegorz Z.
Wawel bedzie "oczyszczony " ? !!.

Neko napisał:

[...]

Takich jak ty sowieci wystrzelali pod Kancelarią Rzeczy w maju '45 więc co
najwyżej jesteś małym zakompleksionym polaczkiem.

Data: 2010-12-18 02:52:11
Autor: Jaksa
Wawel bedzie "oczyszczony " ? !!.

Neko napisał:

[...]

No co ty nie powiesz pedale?

Jaksa

Data: 2010-12-16 09:06:31
Autor: Polok_Prawdziwy
Wawel bedzie "oczyszczony " ? !!.
Tak! A ty kto? Azjata? &#175;yd?

To łokrutny PSYGŁUP jest...!!!

- poziom ymteligencji = SEREGOWY PiSik...

Data: 2010-12-16 01:21:39
Autor: Jaksa
Wawel bedzie "oczyszczony " ? !!.
On Wed, 15 Dec 2010 16:03:59 +0100, cyc <ja@ja.pl> wrote:

[...]

Spokojnie cycu, nic twojego truchla nie bedzie grzebal na Wawelu!
To pewne jak w banku.

Jaksa

Data: 2010-12-16 09:03:18
Autor: Polok_Prawdziwy
Wawel bedzie "oczyszczony " ? !!.
Jak sie dowiadujemy , podobno w trumnie tzw. prezydenta L.K. maja byc czlonki innych cial .

Ale nieino...

- glizduw, much, pajonkuw i inksych chrobokuw testam łokrutnie wiela jest...!

Data: 2010-12-16 09:15:49
Autor: Andrzej Adam Filip
Wawel bedzie "oczyszczony " ? !!.
"cyc" <ja@ja.pl> pisze:
[...]

Co najwyżej opisze się to na Wawelu jako grób "nieznanej ofiary"
Smoleńsiej albo grób zbiorowy.

A jeśli z trumnie Prezydenta RP miałyby być fragmenty (a nie fragmenciki)
innych ciał to "co poniektórzy" będą pamiętać to Rosji przynajmniej
dziesięcioleciami -> a wiec "wątpie" w oficjalne potwierdzenie tej
plotki pod rządem Tuska (teraz) "Rosji przyjaznego".

I śmiech niekiedy może być nauką,
Kiedy się z przywar, nie z osób natrząsa.
  -- Krasicki, Ignacy (1735-1801), "Monachomachia" (1778)

Wawel bedzie "oczyszczony " ? !!.