Wawel królów, nie prezesów! Dziwisz, kto ci kazał to zrobić?

Data: 2011-04-19 08:37:48
Autor: Przemysław W
Wawel królów, nie prezesów! Dziwisz, kto ci kazał to zrobić?

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał

Skromny, kilkunastoosobowy....

Mała poprawka, kilkudziesięcioosobowy.

Przemek

--

"Przemawiając w rocznicę katastrofy smoleńskiej, prezes PiS Jarosław Kaczyński wsparł insynuację poezją Zbigniewa Herberta. Zacytował słowa o zdradzonych o świcie, ale przezornie nie wspomniał o następnym wersie "Strzeż się jednak dumy niepotrzebnej, oglądaj w lustrze swą błazeńską twarz".

Data: 2011-04-19 03:37:20
Autor: Hans Kloss
Platfonskie bydło sra na groby i palikoci
On 19 Kwi, 08:23, Przemysław W <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:
[brednie jak zwykle]
Wypierdalaj z tej grupy paściarski gnoju.
J-23

Data: 2011-04-19 13:50:53
Autor: Asxzse

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:1e6e1f68-ef4f-48ea-b947-eb45f181cef5a11g2000pro.googlegroups.com...
On 19 Kwi, 08:23, Przemysław W <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:
[brednie jak zwykle]
Wypierdalaj z tej grupy paściarski gnoju.
J-23

Lucuś, specjalnie for you: http://13k.pl/-/sugestia.php

AAA

Data: 2011-04-19 14:02:12
Autor: Przemysław W
[...]

Byłbyś uprzejmy poinformować mnie czy ta grupa jest twoją własnością, zindoktrynowany pojebie?

Przemek

--

"Miesiąc przed katastrofą Lecha Kaczyńskiego oceniało źle 2/3 Polaków."

Data: 2011-04-19 07:53:12
Autor: Hans Kloss
On 19 Kwi, 14:02, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:

Byłbyś uprzejmy poinformować mnie czy ta grupa jest twoją własnością,
 Informuję cię platfonski pedrylu ze ta grupa jest DYSKUSYJNA, a nie
paściarska. Dyskusyjna chamie zbuntowany, rozumiesz słowo "dyskusja"?
Sprawdx bezmózgo gnoju w dowolnym słowniki a się przekonasz ze w
pojęciu "dyskusja" nijak się nie mieści bezmyślne i bezczelne
przyklejanie cudzych, najczęściej kłamliwych i propagandowych,
tekstów.
A teraz wypad stąd gównozjadzie.
J-23

Data: 2011-04-19 10:42:15
Autor: zbig
On 19 Kwi, 16:53, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

pojęciu "dyskusja" nijak się nie mieści bezmyślne i bezczelne
przyklejanie cudzych, najczęściej kłamliwych i propagandowych,

Byłoby sptrawiedliwie, abys podobna bezkompromisowość wyrażał również
wobec swoich towarzyszy ideowych, którzy wklejają tu jakieś wypociny
propagandowe z waszych gadzinówek.

Data: 2011-04-19 11:34:24
Autor: Hans Kloss
On 19 Kwi, 19:42, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Byłoby sptrawiedliwie, abys podobna bezkompromisowość wyrażał również
wobec swoich towarzyszy ideowych,
Tu nie ma żadnych moich "towarzyszy ideowych" w każdym razie ja ich
nie zauważyłem.
J-23

Data: 2011-04-19 19:25:54
Autor: Pinocchio

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:40c5f2fa-50cf-4924-bd6d-1bff8f48f47da26g2000vbo.googlegroups.com...
[...]

Hans, czy to prawda, że pracowałeś w rzeźni?

http://www.youtube.com/watch?v=myTktAvNM1w&feature=related

PhD

Data: 2011-04-19 14:03:39
Autor: Asxzse

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:iojtk5$h6a$1inews.gazeta.pl...

[...]

Życzenia dla Hansa i kolesi: http://13k.pl/-/sugestia.php

AAA

Data: 2011-04-19 17:32:13
Autor: cirrus
[...]

Oj, jak możesz wierzyć, że piździelskie bydlo jest w stanie cokolwiek zrozumieć?

--
stevep

Data: 2011-04-19 17:42:25
Autor: u2
W dniu 2011-04-19 17:32, cirrus pisze:
Oj, jak możesz wierzyć, że piździelskie bydlo jest w stanie cokolwiek
zrozumieć?

Ty aby na pewno nie z SB cyrkus ? :)

Data: 2011-04-19 18:52:26
Autor: Przemysław W

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:iok9u3$33j$1news.vectranet.pl...
[...]

Nie, nie wierzę, aż tak naiwny nie jestem. Bawi mnie jak ten pisuarowy, do granic możliwości zacietrzewiony debil wyłuszcza swoje "mądrości".

Przemek

--

"Miesiąc przed katastrofą Lecha Kaczyńskiego oceniało źle 2/3 Polaków."

Data: 2011-04-19 10:00:20
Autor: Hans Kloss
Platfonskie bydło sra na groby i palikoci
On 19 Kwi, 18:52, Przemysław W <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:

Przemek
jak to sobie piepszykosko-kłameckie bydło wylizuje odbyty nawzajem.
Budzicie odrazę platfonskie śmiecie!
Stefcia, sprawdź czy nie zostawiłaś w odbycie kałeckiego swojej
sztucznej szczęki ;)
J-23

Data: 2011-04-19 16:54:39
Autor: u2
W dniu 2011-04-19 12:37, Hans Kloss pisze:
On 19 Kwi, 08:23, Przemysław W <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:
[brednie jak zwykle]
Wypierdalaj z tej grupy paściarski gnoju.
J-23

Popieram :)

Wawel królów, nie prezesów! Dziwisz, kto ci kazał to zrobić?