Wawel nie jest cmentarzem. Pochówek tam to przestępstwo!!! Tym powinna zająć się policja!!

Data: 2010-04-14 23:26:58
Autor: awe
Wawel nie jest cmentarzem. Pochówek tam to przestępstwo!!! Tym powinna zająć się policja!!

Użytkownik "Kersten" <kerstenkerstenWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:3461.00001863.4bc62b76newsgate.onet.pl...
Cały ten pogrzeb na Wawelu to w ogóle skandal i ktoś powinien zażądać ścigania
jego organizatorów w związku z popełnieniem wykroczenia. Może wtedy otrzeźwieją.

Zgodnie z art. 12 ust 3 Ustawy o cmentarzach:

"Groby ziemne, groby murowane i kolumbaria przeznaczone na składanie zwłok i
szczątków ludzkich mogą znajdować się tylko na cmentarzach".

Nie prawda. U mnie pare lat temu zmarl ksiadz - w dosc tragicznych okolicznosciach i pochowano go w kosciele. Na to po prostu trzeba miec pozwolenie
awe

Data: 2010-04-14 23:32:13
Autor: PaPi
[...]

Czyje pozwolenie ? I co na tym pozwoleniu jest napisane ? Czy pozwolenie znosi wykladnie prawa zawarta w Ustawie o cmentarzach ?

Data: 2010-04-14 23:37:57
Autor: awe

Użytkownik "PaPi" <raz@dwa.trzy> napisał w wiadomości news:4bc63463$1news.home.net.pl...
[...]

spytaj w okraglaku to ci powiedza chyba z GDA jestes matole
awe

Wawel nie jest cmentarzem. Pochówek tam to przestępstwo!!! Tym powinna zająć się policja!!