Wawel to przeginanie paly i szukanie taniego rozglosu przez PIS

Data: 2010-04-13 18:34:00
Autor: Bruner
Wawel to przeginanie paly i szukanie taniego rozglosu przez PIS
ze nie ma odwaznych ludzi aby powiedziec temu STOP

no rozumiem zasluzony ale czym, kazal ladowac pilotom, nie dosc ze odpowiada za smierc wielu ludzi to jeszcze zniszczyl ladny samolot i zielen.

Data: 2010-04-14 01:00:43
Autor: bartez

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hq2rh2$aqo$1news.onet.pl...
ze nie ma odwaznych ludzi aby powiedziec temu STOP

nikt nie chce być "public enemy" numer 1

Pozdrawiam.

Data: 2010-04-13 16:28:46
Autor: Pistacjusz
On 14 Kwi, 01:00, "bartez" <mcbar...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "Bruner" <so...@buziaczek.pl> napisał w wiadomościnews:hq2rh2$aqo$1news.onet.pl...

> ze nie ma odwaznych ludzi aby powiedziec temu STOP

nikt nie chce być "public enemy" numer 1

Pozdrawiam.

Ależ możesz. Jeśli jesteś właścicielem Wawelu to przecież możesz się
nie zgodzić.

Data: 2010-04-14 01:02:15
Autor: Tomy M.
Wawel to przeginanie paly i szukanie taniego rozglosu przez PIS
Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hq2rh2$aqo$1news.onet.pl...
ze nie ma odwaznych ludzi aby powiedziec temu STOP

Nie!!! Jednego już widzimy. Chętnie Ciebie tam
pochowamy, za darmo.

no rozumiem zasluzony ale czym, kazal ladowac pilotom, nie dosc ze odpowiada za smierc wielu ludzi to jeszcze zniszczyl ladny samolot i zielen.

Ty geniuszu od siedmiu boleści, racz poczytać wątki
poniżej zanim jeszcze coś głupiego palniesz.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-14 01:04:42
Autor: necr0c0w
Wawel to przeginanie paly i szukanie taniego rozglosu przez PIS
ze nie ma odwaznych ludzi aby powiedziec temu STOP
Ależ są, i będzie ich coraz więcej, takich "odważnych inaczej" jak ty ;).

no rozumiem zasluzony ale czym,
Tym, że nawet po śmierci posiada zdolność demaskowania s....syństwa i
zbydlęcenia. Co chocby na twoim przykładzie można łatwo udowodnić ;)

>kazal ladowac pilotom, nie dosc ze odpowiada
za smierc wielu ludzi to jeszcze zniszczyl ladny samolot i zielen.

A inwazji Marsjan przypadkiem na Ziemię nie ściągnął? ;)
Żałośni jesteście w swoim tępym fanatyzmie, powoli  wraca mi nadzieja ze jeszcze
nie wszystko stracone. Pisz jak najwięcej w tym stylu!
J-23

--

Wawel to przeginanie paly i szukanie taniego rozglosu przez PIS