Wawrzyniak przekombinował

Data: 2009-07-01 23:06:23
Autor: tees
Wawrzyniak przekombinował
I było się odwoływać i kombinować? ;)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Za legia.com.pl

Jakub Wawrzyniak nie zagra w zbliżającym się sezonie w barwach klubu z Łazienkowskiej. Piłkarz został zdyskwalifikowany na rok przez komisję dyscyplinarną greckiej Superligi.

- Wawrzyniak prawdopodobnie będzie mógł się jeszcze odwołać. Decyzja Panathinaikosu potwierdza, że klub podjął dobrą decyzję, pozbywając się Polaka. Ciekawe co zrobi Legia, bo piłkarz nie grający przez rok raczej im sie nie przyda - powiedział nam Miki Ioannidis z greckiego Metro Sportu.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ani trochę mi go nie żal, za głupotę i koksowanie (obojętne jak to sobie Wawrzyniak nazywa) trzeba płacić.

pzdrw
tees

Data: 2009-07-01 23:28:41
Autor: Mane
tees pisze:

I było się odwoływać i kombinować? ;)

Brak odwolania z jego strony nic by nie dalo, bo odwolywala sie rowniez druga strona ktora domagala sie 2 letniej dyskwalifikacji.

Data: 2009-07-02 06:26:57
Autor: tomus_king
[...]

W polskiej lidze będzie mógł grać, kara obowiązuje w Grecji i pewnie też obejmuje reprezentacje i puchary. Więc nie jest tak źle dla Legii i niego samego.

Data: 2009-07-02 13:00:01
Autor: tomus_king
> [...]

W polskiej lidze będzie mógł grać, kara obowiązuje w Grecji i pewnie też obejmuje reprezentacje i puchary. Więc nie jest tak źle dla Legii i niego samego.

Eh cofam to co napisałem wyżej

"Zgodnie z przepisami Światowej Agencji Antydopingowej (WADA) i statutem Międzynarodowej Federacji Piłkarskiej (FIFA) Jakub Wawrzyniak, który został w Grecji zawieszony na rok za stosowanie dopingu, nie będzie mógł w grać nie tylko w Polsce, ale w żadnym innym kraju..."

http://sport.onet.pl/74331,1248675,2001637,wiadomosc.html

Data: 2009-07-02 15:06:57
Autor: Cavallino
Użytkownik " tomus_king" <tomus_king@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Czy Legia mimo to będzie musiała mu płacić?

Data: 2009-07-02 13:38:02
Autor: tomus_king
> [...]
> tylko w Polsce, ale w żadnym innym kraju..."

Czy Legia mimo to będzie musiała mu płacić?

Niewiem jaki wpływ ma to zawieszenie na jego płacę. Sytuacja sie tak zmienia że teraz ciężko cokolwiek mówić. Z tego co czytałem to Legia będzie mu chciała pomóc, ale jak to się skończy?

Data: 2009-07-02 16:58:47
Autor: yamma
tomus_king  wrote:
[...]

W każdym bądź razie obecnie jest w Austrii na zgrupowaniu Legii i normalnie trenuje.
yamma

Data: 2009-07-03 04:47:29
Autor: Przemek Budzyński
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
W każdym bądź razie obecnie jest w Austrii na zgrupowaniu Legii i
normalnie
trenuje.

pytanie, czy obecnie ma do tego prawo....

Według przepisów FIFA zdyskwalifikowany piłkarz nie może grać w żadnej lidze, a informacja o karze musi trafić do jego certyfikatu, czyli futbolowego dokumentu tożsamości. Według WADA bezwzględna dyskwalifikacja oznacza, że zawodnik nie powinien nawet trenować.

Data: 2009-07-05 18:37:43
Autor: ISS
Wawrzyniak przekombinował
futbolowego dokumentu tożsamości. Według WADA bezwzględna dyskwalifikacja
oznacza, że zawodnik nie powinien nawet trenować.
====

co na to legia? Ma to w "pompie" ?

ISS

Data: 2009-07-02 15:32:07
Autor: Przemek Budzyński
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Czy Legia mimo to będzie musiała mu płacić?

wszystko zależy od obecności odpowiednich klauzul w kontrakcie.

Data: 2009-07-02 17:48:41
Autor: gasper
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h2ijtn$j95$1inews.gazeta.pl...
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

Czy Legia mimo to będzie musiała mu płacić?

wszystko zależy od obecności odpowiednich klauzul w kontrakcie.

pewnie klub sie zabezpieczył

Data: 2009-07-02 19:42:07
Autor: Cavallino
[...]

No to faktycznie mają wzmocnienie jak ta lala. ;-)

Data: 2009-07-02 22:20:02
Autor: Koriat
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h2ibdm$v48$1news.onet.pl...
[...]

Ja myślę, że Legia, gdyby chciała to by mogła wywinąć się od płacenia. Jest inny problem - czy mimo wszystko jej się to opłaca? Bo raczej nie mozna przyjmować, że Legia nie płaci Wawrz. przez ten rok, a on za rok jest nadal ich zawodnikiem. Tu chyba musiałoby być - wóz, albo przewóz. Albo rozwiązują kontrakt i do widzenia, albo jednak go szanują. Pytanie, ile on ma jeszcze kontraktu w Legii i ile kosztowałoby jego roczne utrzymanie.
Pozdrawiam
Koriat

Data: 2009-07-02 22:53:32
Autor: Cavallino
Użytkownik "Koriat" <koriat_WYTNIJ_@vp.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

I kolejne pytanie - jak bardzo jest potrzebny.
Akurat lewych obrońców to trochę mają.

Ale może wykombinują coś w stylu - przedłużysz kontrakt, zapłacimy Ci pensję przez ten rok.

Data: 2009-07-03 08:19:43
Autor: tomus_king
> [...]

I kolejne pytanie - jak bardzo jest potrzebny.

Mają jak mają, Kiełbowicz ma już swoje lata i akurat za rok kończy się mu kontrakt, a ten Komorowski narazie gra przeciętnie.
Ale może wykombinują coś w stylu - przedłużysz kontrakt, zapłacimy Ci
pensję
przez ten rok.

Teraz napewno bedą jeszcze kolejne odwoałania, to jeszcze chwile potrwa. Ale jak się nic nie zmieni to prawdopodobne że moze być tak jak mówisz.  --

Wawrzyniak przekombinował