Waz i cien orła w sobote na TV4

Data: 2009-06-20 21:51:10
Autor: sirpaul
Waz i cien orła w sobote na TV4
witam
wlasnie jestem po ogladnieciu filmu w tv
i kompletnie nie moge zrozumiec co oni zrobili z muzyka do tego filmu
bo to chyba nie byla muzyka oryginalna?? a moze sie myle??
przynajmniej w czesci mi nie pasowala do tego filmu

na poczatku mialem wrazenie ze leci jakas muzyka z Commodore
pozniej moze jakis Jarre albo Oldfield
poznie nie pasowala mi jeszcze jedna muzyka cos podobnego do Ennio Moricone
strzelam tylko bo nie rozpoznalem utworow a tylko mialem takie skojarzenia
moze bylo wiecej innych ktorych nie wychwycilem.

pozdrawiam
sirpaul

--

Waz i cien orła w sobote na TV4