Wąż igielitowy jako poziomica

Data: 2009-08-19 23:05:52
Autor: Panslavista
Wąż igielitowy jako poziomica

Użytkownik "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszowSPAMIK@PRECZgazeta.pl> napisał w
wiadomości news:h6hivk$27o$1inews.gazeta.pl...

Jeżeli nie musisz wykręcać wężykiem a porównywać poziomy w linii prostej kup
poziomicę laserową.

Data: 2009-08-20 00:16:26
Autor: ATZ Rzeszow
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości

Jeżeli nie musisz wykręcać wężykiem a porównywać poziomy w linii prostej
kup
poziomicę laserową.

chcialem kupic taka poziomice ze statywem, ale odradzili mi to na grupie
budowanie, jako badziew. Proponowali zakup niwelatora optycznego, na co nie
mam kasy.

Z.

Data: 2009-08-20 05:57:31
Autor: Panslavista
Wąż igielitowy jako poziomica

Użytkownik "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszowSPAMIK@PRECZgazeta.pl> napisał w
wiadomości news:h6htjf$oa3$1inews.gazeta.pl...
> [...]

chcialem kupic taka poziomice ze statywem, ale odradzili mi to na grupie
budowanie, jako badziew. Proponowali zakup niwelatora optycznego, na co

-- Pozdrawiam
Z.

Dla profesjonalisty badziew, dla amatora styknie.

Data: 2009-08-20 06:23:22
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:h6ihvv$c1m$1atlantis.news.neostrada.pl...

Dla profesjonalisty badziew, dla amatora styknie.

Bo amator to może mieć poziom z tolerancją +-5%
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-08-20 12:49:56
Autor: HANA

Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:h6ij7v$eb8$1atlantis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:h6ihvv$c1m$1atlantis.news.neostrada.pl...

Dla profesjonalisty badziew, dla amatora styknie.

Bo amator to może mieć poziom z tolerancją +-5%
-- Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

badziewiasty laser ma taka dokladnosc?
;-)

ze dwa lata temu kupilem taki badziew za jakies 200 pln
i po dokladnej regulacji sluzy mi do dzis,
dokladnosc sprawdzana niwelatorem +/-1 mm na 10 metrach
czyli nie jest tak zle,
poprostu jak to z chinszczyzna zalezy co sie trafi
trzeba troche pokombinowac jak cos nie tak
--
Andrzej
www.hana.com.pl

Wąż igielitowy jako poziomica