Waze - to w ogóle działa?

Data: 2019-08-05 23:57:28
Autor: radekp@konto.pl
Waze - to w ogóle działa?
Próbowałem wyznaczyć sobie ostatnio trasy, bo widziałem kiedyś że można wpisać
w program jakie winiety zagranczne posiada się (tak jakoś wykoncypowałem, że
nie będzie prowadzić po drogach jeżeli jakiejś winiety nie wpiszę).

Ale ten program w ogóle działa? Z Wrocławia do Gdyni potrafi wyznaczyć, ale do
Budapesztu to "serwer tras niedostępny". Coś tam się udało wyznaczyć grzebią w
opcjach, ale teraz zdechło na amen.

I to ma być świetny program?

Ps. Potrafi w ogóle wyznaczyć trasę od-do ?

Data: 2019-08-06 18:41:59
Autor: Cavallino
Waze - to w ogóle działa?
W dniu 05-08-2019 o 23:57, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Przejechałem na nim z Chorwacji do Polski, gdy mi się skończyła testowa licencja na Sygica.

Działa i to nie najgorzej, choć przypadki o których piszesz też mi się zdarzały.
Mogło to mieć związek z tymi winietami, bo też próbowałem w nich grzebać (dla Słowenii).

Przywróć ustawienia początkowe winiet, to może zadziała.
Względnie może to jakieś czasowe zwiechy na serwerze.

Data: 2019-08-07 10:34:51
Autor: radekp@konto.pl
Waze - to w ogóle działa?
Tue, 6 Aug 2019 18:41:59 +0200, w <qicakj$qvd$1$Cav@news.chmurka.net>,
Cavallino <CavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

> [...]

Przywróć ustawienia początkowe winiet, to może zadziała.
Względnie może to jakieś czasowe zwiechy na serwerze.

Streszczam odpowiedź z supportu Waze:
Tak bywa przy długich trasach, bo serwer nie wyrabia. Trasę radzą podzielić na
mniejsze odcinki. Może kiedyś zupgrejdują serwer.

Czyli 500km do Budapesztu to długa trasa i serwer ma prawo zdechnąć i to
normalne...

Data: 2019-08-07 12:07:32
Autor: J.F.
Waze - to w ogóle działa?
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k53lketmkp39br6na5a6hqv10lvq5su9gp@4ax.com...
[...]

Taa ... jakbym sie cofnal w czasie o pare lat do Osmanda.
On tez sobie nie radzil przy 500km, czasem nawet mniej.

No ale on liczyl lokalnie, dluzsze trasy proponowali "przez serwer" :-)

J.

Data: 2019-08-07 16:57:08
Autor: Cavallino
Waze - to w ogóle działa?
W dniu 07-08-2019 o 10:34, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Mi wyznaczył prawie 1000 km, choć też nie za pierwszym razem.
Może zależy ile luda naraz próbuje z tego skorzystać.

Data: 2019-08-07 17:07:23
Autor: radekp@konto.pl
Waze - to w ogóle działa?
Wed, 7 Aug 2019 16:57:08 +0200, w <qieorv$vud$2$Cav@news.chmurka.net>,
> [...]

Mi wyznaczył prawie 1000 km, choć też nie za pierwszym razem.
Może zależy ile luda naraz próbuje z tego skorzystać.

Sprawdzałem koło północy...

Data: 2019-08-07 17:18:07
Autor: Cavallino
Waze - to w ogóle działa?
W dniu 07-08-2019 o 17:07, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Nie zniechęcaj się, działa częściej niż nie działa.
A skuteczność za granicą na poziomie yanosika u nas.

Data: 2019-08-07 17:27:37
Autor: radekp@konto.pl
Waze - to w ogóle działa?
Wed, 7 Aug 2019 17:18:07 +0200, w <qieq3e$o7$1$Cav@news.chmurka.net>, Cavallino
<CavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

W dniu 07-08-2019 o 17:07, radekp@konto.pl pisze:

Nie zniechęcaj się, działa częściej niż nie działa.

:))
Sprawdziłem teraz -- "Serwer tras niedostępny"