Wazelin party od Mobile Internet - kpina

Data: 2010-03-02 16:48:39
Autor: J.F.
Wazelin party od Mobile Internet - kpina
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w
To ja wole Głuche Telefony Telepoli zamiast wylewajacej sie uszami wazeliny i poklepywania managmentu oraz stronienia biur bezwartosciowymi statuetkami.

Ale w czym problem ? Nie otwierasz, nie czytasz, nie przeszkada ci.

No chyba ze to z zawisci, ze oni potrafia wyciagnac pieniadze, a Ty nie :-)

J.

Data: 2010-03-03 09:19:32
Autor: Jan Strybyszewski
J.F. pisze:
[...]

Ale dlaczego mam nie czytac ?   Co ja dziecko jestem i zlosc mam odmrozic sobie uszy ?   Chodzi mi o sam fakt mnozenia nagrod by obdzielic kazdego i nie pominac.

No chyba ze to z zawisci, ze oni potrafia wyciagnac pieniadze, a Ty nie :-)

Kokosow to tam nie maja.

Wazelin party od Mobile Internet - kpina