Wazeliniarzy dwóch...:DDD

Data: 2009-07-01 11:49:16
Autor: Vic
Wazeliniarzy dwóch...:DDD
Antenka wrote:
Wicek urodził się w familoku w Hanyslandii
i od dzieciństwa jadł ślaskie kluski.

Urodzil sie w szpitalu miejskim, bo taki byl wtedy powszechny zwyczaj :) Zreszta zwyczaj jest pielegnowany do dzis, o czym mial okazje stosunkowo niedawno sie przekonac.
Po kilku dniach od urodzenia Wicek zamieszkal, ale nie w familoku, lecz w kamienicy, a nieco pozniej w bloku - taki byl wowczas zwyczaj. Dopiero, gdy zwyczaj ow stal sie nieco mniej powszechny, Wicek zamieszkal w domu wolnostojacym.
W doroslym zyciu przez krotki czas nawiazal do starego zwyczaju, zamieszkujac w kamienicy (wczesniej byl jeszcze kilkuletni epizod na stancji - dla rozrywki, bo uczelnia znajdowala sie kilkanascie kilometrow od domu rodzinnego), by niedlugo pozniej zamieszkac w domu na przedmiesciach.

Co do klusek slaskich, we wczesnym dziecinstwie Wicek byl wyjatkowo zarloczny, zdarzalo mu sie jesc najrozniejsze rzeczy. Znane sa relacje swiadkow, mowiacych o konsumpcji wegla kamiennego.
Obecnie istotnie Wicek uwielbia kluski slaskie, przy czym pozera je w niewielkich ilosciach, choc z dzika rozkosza.

Pierwsze slowo jakie
wypowiedział to nie było  "mama" lecz klucha

To zdecydowanie niescislosc ze strony biografa. To bylo "mama", choc byc moze nieco znieksztalcone przez trzymanego w ustach cycka.

Nie pił mleka, nie jadł
mięska, tylko beczał i wrzeszczał: "dajcie mi kluchy!"

Kolejna niescislosc. Wicek w mlodosci pozeral wszystko co bylo w zasiegu wzroku. Mieska, mleka i kluch nie wylaczajac.

Brak fosforu
i innch cennych składników odżywczych, zbyt uboga dieta spowodowało,

Nie bylo mozliwosci zaistnienia jakichkolwiek niedoborow, ze wzgledu na wspomniany juz wyzej wyjatkowy brak oporow przed pochlonieciem jakiegokolwiek pozywienia. A rodzicom Wicusia pozywienia nie brakowalo.

 Jak widać, klucha z
plędzą się dogadała i odtąd trzymają jeden front

Wicek z Pledza nie trzyma wspolnego frontu, poniewaz Pledza jest komunista, a Wicka ta ideologia obrzydza. Ponadto, wydaje sie, ze Pledza jest schizofrenikiem, a jak wiadomo ze schizofrenikami trzeba ostroznie.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-07-01 03:22:02
Autor: Antenka
Wazeliniarzy dwch...:DDD
Wocek, nie widz midzy wami adnej znaczcej rnicy. To soc i tamto
ty, ino to drugie nazywa si socliberalizm - rdo to samo. Nie
zamierzam robi duszego wywodu, by to uzasadni. :D

Antenka

P.s.Zarty gatunek jeste hehe

Data: 2009-07-01 15:18:13
Autor: jadrys
Wazeliniarzy dwóch...:DDD
Vic pisze:

Wicek z Pledza nie trzyma wspolnego frontu, poniewaz Pledza jest komunista, a Wicka ta ideologia obrzydza. Ponadto, wydaje sie, ze Pledza jest schizofrenikiem, a jak wiadomo ze schizofrenikami trzeba ostroznie.

Jak kogoś może brzydzić "wolność równość braterstwo"?
Jeżeli schizofrenia polega na widzeniu świata takim jakim jest w rzeczywistości a nie po przez pryzmat propagandy  to rzeczywiście jestem schizofrenikiem..

Data: 2009-07-01 15:28:36
Autor: Vic
Wazeliniarzy dwóch...:DDD
jadrys wrote:
Jak kogoś może brzydzić "wolność równość braterstwo"?

Nie obrzydza mnie wolnosc, rownosc i braterstwo lecz komunistyczne praktyki wdrozeniowe, ktore stanowia calkowite zaprzeczenie wolnosci i rownosci. Co do braterstwa nie wiem, bo to okreslenie jest typowym frazesem.

Chodzilo o to, ze "ktos" za ciebie pisze posty, za ktore potem przepraszasz lub goraczkowo kasujesz :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-07-01 16:35:43
Autor: jadrys
Wazeliniarzy dwóch...:DDD
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Chavez pokazuje że "praktyki wdrożeniowe" można zmienić..

[...]

Akurat tą wczorajszą nieszczęsną wiadomość sam napisałem.. A napisałem ją po ciężkiej nocy w której główna rolę grał  "towar" przywieziony z Rumunii (nie wiem czy kiedy miałeś okazję spróbowania?). Tak więc gdy ją wieczorem przeczytałem to wpadłem w panikę  - nie mam w zwyczaju obrażać kogokolwiek, a zwłaszcza kogoś z Poznania..

Data: 2009-07-01 23:50:50
Autor: Vic
Wazeliniarzy dwóch...:DDD
jadrys wrote:
Akurat tą wczorajszą nieszczęsną wiadomość sam napisałem.. A napisałem ją po ciężkiej nocy w której główna rolę grał  "towar" przywieziony z Rumunii (nie wiem czy kiedy miałeś okazję spróbowania?).

Oczywiscie, ze nigdy nie probowalem takich rzeczy ;)

Kurcze, nie dosc ze komunista to jeszcze narkoman... :)

--
Vic

Data: 2009-07-01 14:57:41
Autor: Antenka
Wazeliniarzy dwch...:DDD
Kto? Jedru punem? A nie mwiam, e wildeckie rodowisko ma zy
wpyw na ludzi? Czym skorupka za modu...hehe. Ciekawe, czy mia
wizje...

Antenka

Data: 2009-07-02 20:39:11
Autor: jadrys
Wazeliniarzy dwch...:DDD
Antenka pisze:
Kto? Jedru punem? A nie mwiam, e wildeckie rodowisko ma zy
wpyw na ludzi? Czym skorupka za modu...hehe. Ciekawe, czy mia
wizje...

Antenka

Jasne e miaem. widziaem w niej jak wielkie traktory wjedaj na azarz i zaorywaj t dzielnice wystpku.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy..
Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2009-07-02 11:55:28
Autor: Antenka
Wazeliniarzy dwch...:DDD
Jasne e miaem. widziaem w niej jak wielkie traktory wjedaj na
azarz i zaorywaj t dzielnice wystpku.

Eeee tam to tylko senne marzenia...ktre nigdy nie zostan
zrealizowane hihi. Na takie barbarzystwo nie zgodzi si miejski
architekt. Wszak w. azarz to peraka architektoniczna, te pikne
stare kamienice, wieyczki, zdobienia...Pikna odrestaurowana
neogotycka witynia MBB przy ul. Gogowskiej. Jdru,  nie ma takiej
moliwoci i musisz si z tym pogodzi :((. Ale trza rozprawi si z
tymi brudnymi, niebezpiecznymi, wildeckimi zaukami. Tam potrzebny
jest buldoer:DDD

Antenka

Data: 2009-07-02 20:39:27
Autor: jadrys
Wazeliniarzy dwóch...:DDD
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

To musisz spróbować.  Ci Rumuńscy górale robią niesamowite mieszanki..

Kurcze, nie dosc ze komunista to jeszcze narkoman... :)

-- Vic

Tylko nie komunista, i tylko narkoman..

Data: 2009-07-03 10:44:01
Autor: jadrys
Wazeliniarzy dwóch...:DDD
jadrys pisze:
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

i *nie *narkoman miało być oczywiście..

Data: 2009-07-01 15:29:31
Autor: raff
Wazeliniarzy dwóch...:DDD
[...]

Wiesz co, jadrys, pieprzysz trzy po trzy. Dawaj tego Mustanga bo ci niepotrzebny.

R.

Data: 2009-07-01 16:33:18
Autor: jadrys
Wazeliniarzy dwóch...:DDD
raff pisze:
[...]

Chyba sobie nie zdajesz sprawy z tego że on spala średnio powyżej 20-stki etyliny na sto, 98 oktan. A poza tym piekielnie awaryjny..

Wazeliniarzy dwóch...:DDD