Wazeliniarzy dwóch...:DDD

Data: 2009-07-01 00:29:02
Autor: Antenka
Wazeliniarzy dwóch...:DDD
A oto ich krótka biografia. Wicek urodził się w familoku w Hanyslandii
i od dzieciństwa jadł ślaskie kluski. Pierwsze slowo jakie
wypowiedział to nie było  "mama" lecz klucha. Nie pił mleka, nie jadł
mięska, tylko beczał i wrzeszczał: "dajcie mi kluchy!" . Brak fosforu
i innch cennych składników odżywczych, zbyt uboga dieta spowodowało,
że nasz "grupowy bohater" ma nie wykształconą mózgownicę wielkości
orzecha włoskiego :DDD.
Stąd te jego "mądrości" na pl.soc.polytyka. Doskonale rozumie się z
pewną pyrą poznańską, Jędrusiem, który przyszedł na świat w
gangsterskiej i bandyckiej dzielnicy pięknego Poznania -  ech... i w
najlepszej rozdzinie znajdzie się czarna owca :( - na Wildzie. Ten dla
odmiany, gdy miał roczek sięgnął rączką po nóż sprężynowy, a pierwsze
słowa jakie wypowiedział to było:"k _ _ a, dajcie mi plędze, bo żreć
mi się chce! Bo jak nie to was rozwalę! :DDD. Jak widać, klucha z
plędzą się dogadała i odtąd trzymają jeden front

Antenka

P.s. Cdn.

Data: 2009-07-01 10:25:20
Autor: jadrys
Wazeliniarzy dwóch...:DDD
Antenka pisze:
[...]

O Vicu niewykluczone że piszesz prawdę.. Za to w opisie mnie nie ma słowa prawdy.  A już największym oszustwem jest to że Wilda to gangsterska dzielnica.

Data: 2009-07-01 03:17:46
Autor: Antenka
Wazeliniarzy dwóch...:DDD
:DDDD Jędruś, nie picuj, toż to szczyra prawda jest!. Niech mi
świdkiem będzie Stary, pczciwy Marych, co nade wszystko ukochał Rynek
Łazarski. On o zbijobrukach wildeckich tyż nie miał dobrej opinii ;-)

Antenka

P.s. No wiesz, nikt na grupie,oprócz mnie i Krisa Colgeta ( co się z
nim dzieje???? :-[ ) tak naprawdę nie wie, co się dzieje na Wildzie.
Brrrrr na samą myśl mam dreszcze...

Data: 2009-07-01 15:16:13
Autor: jadrys
Wazeliniarzy dwóch...:DDD
Antenka pisze:
:DDDD Jędruś, nie picuj, toż to szczyra prawda jest!. Niech mi
świdkiem będzie Stary, pczciwy Marych, co nade wszystko ukochał Rynek
Łazarski. On o zbijobrukach wildeckich tyż nie miał dobrej opinii ;-)

Nie powołuj się na klasyków - "Stary Marych" nie miał nic przeciwko Wildzie.. A  rynek Łazarski w swoim czasie porządni ludzie omijali z daleka.. Podobnie jak zresztą teraz omijają  targowisko przy ulicy Bema (jarmark Europa II ).
Antenka

P.s. No wiesz, nikt na grupie,oprócz mnie i Krisa Colgeta ( co się z
nim dzieje???? :-[ ) tak naprawdę nie wie, co się dzieje na Wildzie.
Brrrrr na samą myśl mam dreszcze...

U Krisa takie okresowe znikanie to norma.  Ale jakoś nie mogę sobie przypomnieć żeby kiedykolwiek krytykował Wilde.

Data: 2009-07-01 11:56:31
Autor: Antenka
Wazeliniarzy dwóch...:DDD
Sorry, że go wciągnęłam w tę intrygę. On nie jest zorientowany, co się
dzieje w Poznaniu a zupełnie niewybaczalne jest to, iż nie ma
sentymentu do Św. Łazarza :(((

Antenka

P.s. Ciekawe co się z nim stało...może udał się na biegun północny...

Data: 2009-07-02 20:39:43
Autor: jadrys
Wazeliniarzy dwóch...:DDD
Antenka pisze:
Sorry, że go wciągnęłam w tę intrygę. On nie jest zorientowany, co się
dzieje w Poznaniu a zupełnie niewybaczalne jest to, iż nie ma
sentymentu do Św. Łazarza :(((

Do świętego pewnie ma, ale nie do tej dzielnicy.

Antenka

P.s. Ciekawe co się z nim stało...może udał się na biegun północny...

Chyba tak.. A tam internetu niet..

Data: 2009-07-01 11:49:16
Autor: Vic
Wazeliniarzy dwĂłch...:DDD
Antenka wrote:
Wicek urodził się w familoku w Hanyslandii
i od dzieciństwa jadł ślaskie kluski.

Urodzil sie w szpitalu miejskim, bo taki byl wtedy powszechny zwyczaj :) Zreszta zwyczaj jest pielegnowany do dzis, o czym mial okazje stosunkowo niedawno sie przekonac.
Po kilku dniach od urodzenia Wicek zamieszkal, ale nie w familoku, lecz w kamienicy, a nieco pozniej w bloku - taki byl wowczas zwyczaj. Dopiero, gdy zwyczaj ow stal sie nieco mniej powszechny, Wicek zamieszkal w domu wolnostojacym.
W doroslym zyciu przez krotki czas nawiazal do starego zwyczaju, zamieszkujac w kamienicy (wczesniej byl jeszcze kilkuletni epizod na stancji - dla rozrywki, bo uczelnia znajdowala sie kilkanascie kilometrow od domu rodzinnego), by niedlugo pozniej zamieszkac w domu na przedmiesciach.

Co do klusek slaskich, we wczesnym dziecinstwie Wicek byl wyjatkowo zarloczny, zdarzalo mu sie jesc najrozniejsze rzeczy. Znane sa relacje swiadkow, mowiacych o konsumpcji wegla kamiennego.
Obecnie istotnie Wicek uwielbia kluski slaskie, przy czym pozera je w niewielkich ilosciach, choc z dzika rozkosza.

Pierwsze slowo jakie
wypowiedział to nie było  "mama" lecz klucha

To zdecydowanie niescislosc ze strony biografa. To bylo "mama", choc byc moze nieco znieksztalcone przez trzymanego w ustach cycka.

Nie pił mleka, nie jadł
mięska, tylko beczał i wrzeszczał: "dajcie mi kluchy!"

Kolejna niescislosc. Wicek w mlodosci pozeral wszystko co bylo w zasiegu wzroku. Mieska, mleka i kluch nie wylaczajac.

Brak fosforu
i innch cennych składników odżywczych, zbyt uboga dieta spowodowało,

Nie bylo mozliwosci zaistnienia jakichkolwiek niedoborow, ze wzgledu na wspomniany juz wyzej wyjatkowy brak oporow przed pochlonieciem jakiegokolwiek pozywienia. A rodzicom Wicusia pozywienia nie brakowalo.

 Jak widać, klucha z
plędzą się dogadała i odtąd trzymają jeden front

Wicek z Pledza nie trzyma wspolnego frontu, poniewaz Pledza jest komunista, a Wicka ta ideologia obrzydza. Ponadto, wydaje sie, ze Pledza jest schizofrenikiem, a jak wiadomo ze schizofrenikami trzeba ostroznie.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-07-01 03:22:02
Autor: Antenka
Wazeliniarzy dwóch...:DDD
Wocek, nie widzę między wami żadnej znaczącej różnicy. To soc i tamto
tyż, ino to drugie nazywa się socliberalizm - źródło to samo. Nie
zamierzam robić dłuższego wywodu, by to uzasadnić. :D

Antenka

P.s.Zżarty gatunek jesteś hehe

Data: 2009-07-01 15:18:13
Autor: jadrys
Wazeliniarzy dwĂłch...:DDD
Vic pisze:

Wicek z Pledza nie trzyma wspolnego frontu, poniewaz Pledza jest komunista, a Wicka ta ideologia obrzydza. Ponadto, wydaje sie, ze Pledza jest schizofrenikiem, a jak wiadomo ze schizofrenikami trzeba ostroznie.

Jak kogoś może brzydzić "wolność równość braterstwo"?
JeĹźeli schizofrenia polega na widzeniu świata takim jakim jest w rzeczywistości a nie po przez pryzmat propagandy  to rzeczywiście jestem schizofrenikiem..

Data: 2009-07-01 15:28:36
Autor: Vic
Wazeliniarzy dwĂłch...:DDD
jadrys wrote:
Jak kogoś może brzydzić "wolność równość braterstwo"?

Nie obrzydza mnie wolnosc, rownosc i braterstwo lecz komunistyczne praktyki wdrozeniowe, ktore stanowia calkowite zaprzeczenie wolnosci i rownosci. Co do braterstwa nie wiem, bo to okreslenie jest typowym frazesem.

Chodzilo o to, ze "ktos" za ciebie pisze posty, za ktore potem przepraszasz lub goraczkowo kasujesz :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-07-01 16:35:43
Autor: jadrys
Wazeliniarzy dwĂłch...:DDD
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Chavez pokazuje że "praktyki wdrożeniowe" można zmienić..

[...]

Akurat tą wczorajszą nieszczęsną wiadomość sam napisałem.. A napisałem ją po ciężkiej nocy w ktĂłrej główna rolę grał  "towar" przywieziony z Rumunii (nie wiem czy kiedy miałeś okazję sprĂłbowania?). Tak więc gdy ją wieczorem przeczytałem to wpadłem w panikę  - nie mam w zwyczaju obraĹźać kogokolwiek, a zwłaszcza kogoś z Poznania..

Data: 2009-07-01 23:50:50
Autor: Vic
Wazeliniarzy dwĂłch...:DDD
jadrys wrote:
Akurat tą wczorajszą nieszczęsną wiadomość sam napisałem.. A napisałem ją po ciężkiej nocy w ktĂłrej główna rolę grał  "towar" przywieziony z Rumunii (nie wiem czy kiedy miałeś okazję sprĂłbowania?).

Oczywiscie, ze nigdy nie probowalem takich rzeczy ;)

Kurcze, nie dosc ze komunista to jeszcze narkoman... :)

--
Vic

Data: 2009-07-01 14:57:41
Autor: Antenka
Wazeliniarzy dwóch...:DDD
Kto? Jedruś ćpunem? A nie mówiłam, że wildeckie środowisko ma zły
wpływ na ludzi? Czym skorupka za młodu...hehe. Ciekawe, czy miał
wizje...

Antenka

Data: 2009-07-02 20:39:11
Autor: jadrys
Wazeliniarzy dwóch...:DDD
Antenka pisze:
Kto? Jedruś ćpunem? A nie mówiłam, że wildeckie środowisko ma zły
wpływ na ludzi? Czym skorupka za młodu...hehe. Ciekawe, czy miał
wizje...

Antenka

Jasne że miałem. widziałem w niej jak wielkie traktory wjeżdżają na Łazarz i zaorywają tą dzielnice występku.

Data: 2009-07-02 11:55:28
Autor: Antenka
Wazeliniarzy dwóch...:DDD
Jasne że miałem. widziałem w niej jak wielkie traktory wjeżdżają na
Łazarz i zaorywają tą dzielnice występku.

Eeee tam to tylko senne marzenia...które nigdy nie zostaną
zrealizowane hihi. Na takie barbarzyństwo nie zgodzi się miejski
architekt. Wszak Św. Łazarz to perałka architektoniczna, te piękne
stare kamienice, wieżyczki, zdobienia...Piękna odrestaurowana
neogotycka świątynia MBB przy ul. Głogowskiej. Jędruś,  nie ma takiej
możliwości i musisz się z tym pogodzić :((. Ale trza rozprawić się z
tymi brudnymi, niebezpiecznymi, wildeckimi zaułkami. Tam potrzebny
jest buldożer:DDD

Antenka

Data: 2009-07-02 20:39:27
Autor: jadrys
Wazeliniarzy dwĂłch...:DDD
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

To musisz sprĂłbować.  Ci Rumuńscy gĂłrale robią niesamowite mieszanki..

Kurcze, nie dosc ze komunista to jeszcze narkoman... :)

-- Vic

Tylko nie komunista, i tylko narkoman..

Data: 2009-07-03 10:44:01
Autor: jadrys
Wazeliniarzy dwĂłch...:DDD
jadrys pisze:
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

i *nie *narkoman miało być oczywiście..

Data: 2009-07-01 15:29:31
Autor: raff
Wazeliniarzy dwĂłch...:DDD
[...]

Wiesz co, jadrys, pieprzysz trzy po trzy. Dawaj tego Mustanga bo ci niepotrzebny.

R.

Data: 2009-07-01 16:33:18
Autor: jadrys
Wazeliniarzy dwĂłch...:DDD
raff pisze:
[...]

Chyba sobie nie zdajesz sprawy z tego że on spala średnio powyżej 20-stki etyliny na sto, 98 oktan. A poza tym piekielnie awaryjny..

Data: 2009-07-01 18:41:25
Autor: Panslavista
Wazeliniarzy dwóch...:DDD
On Wed, 01 Jul 2009 00:29:02 -0700, Antenka wrote:

Jestem w domu, można dzwonić, choć lepiej zadzwonić jutro około 9-tej

Wazeliniarzy dwóch...:DDD