Wazeliniarzy dwóch...:DDD

Data: 2009-07-01 10:25:20
Autor: jadrys
Wazeliniarzy dwóch...:DDD
Antenka pisze:
A oto ich krótka biografia. Wicek urodził się w familoku w Hanyslandii
i od dzieciństwa jadł ślaskie kluski. Pierwsze slowo jakie
wypowiedział to nie było  "mama" lecz klucha. Nie pił mleka, nie jadł
mięska, tylko beczał i wrzeszczał: "dajcie mi kluchy!" . Brak fosforu
i innch cennych składników odżywczych, zbyt uboga dieta spowodowało,
że nasz "grupowy bohater" ma nie wykształconą mózgownicę wielkości
orzecha włoskiego :DDD.
Stąd te jego "mądrości" na pl.soc.polytyka. Doskonale rozumie się z
pewną pyrą poznańską, Jędrusiem, który przyszedł na świat w
gangsterskiej i bandyckiej dzielnicy pięknego Poznania -  ech... i w
najlepszej rozdzinie znajdzie się czarna owca :( - na Wildzie. Ten dla
odmiany, gdy miał roczek sięgnął rączką po nóż sprężynowy, a pierwsze
słowa jakie wypowiedział to było:"k _ _ a, dajcie mi plędze, bo żreć
mi się chce! Bo jak nie to was rozwalę! :DDD. Jak widać, klucha z
plędzą się dogadała i odtąd trzymają jeden front

Antenka

P.s. Cdn.

O Vicu niewykluczone że piszesz prawdę.. Za to w opisie mnie nie ma słowa prawdy.  A już największym oszustwem jest to że Wilda to gangsterska dzielnica.

Data: 2009-07-01 03:17:46
Autor: Antenka
Wazeliniarzy dwóch...:DDD
:DDDD Jędruś, nie picuj, toż to szczyra prawda jest!. Niech mi
świdkiem będzie Stary, pczciwy Marych, co nade wszystko ukochał Rynek
Łazarski. On o zbijobrukach wildeckich tyż nie miał dobrej opinii ;-)

Antenka

P.s. No wiesz, nikt na grupie,oprócz mnie i Krisa Colgeta ( co się z
nim dzieje???? :-[ ) tak naprawdę nie wie, co się dzieje na Wildzie.
Brrrrr na samą myśl mam dreszcze...

Data: 2009-07-01 15:16:13
Autor: jadrys
Wazeliniarzy dwóch...:DDD
Antenka pisze:
:DDDD Jędruś, nie picuj, toż to szczyra prawda jest!. Niech mi
świdkiem będzie Stary, pczciwy Marych, co nade wszystko ukochał Rynek
Łazarski. On o zbijobrukach wildeckich tyż nie miał dobrej opinii ;-)

Nie powołuj się na klasyków - "Stary Marych" nie miał nic przeciwko Wildzie.. A  rynek Łazarski w swoim czasie porządni ludzie omijali z daleka.. Podobnie jak zresztą teraz omijają  targowisko przy ulicy Bema (jarmark Europa II ).
Antenka

P.s. No wiesz, nikt na grupie,oprócz mnie i Krisa Colgeta ( co się z
nim dzieje???? :-[ ) tak naprawdę nie wie, co się dzieje na Wildzie.
Brrrrr na samą myśl mam dreszcze...

U Krisa takie okresowe znikanie to norma.  Ale jakoś nie mogę sobie przypomnieć żeby kiedykolwiek krytykował Wilde.

Data: 2009-07-01 11:56:31
Autor: Antenka
Wazeliniarzy dwóch...:DDD
Sorry, że go wciągnęłam w tę intrygę. On nie jest zorientowany, co się
dzieje w Poznaniu a zupełnie niewybaczalne jest to, iż nie ma
sentymentu do Św. Łazarza :(((

Antenka

P.s. Ciekawe co się z nim stało...może udał się na biegun północny...

Data: 2009-07-02 20:39:43
Autor: jadrys
Wazeliniarzy dwóch...:DDD
Antenka pisze:
Sorry, że go wciągnęłam w tę intrygę. On nie jest zorientowany, co się
dzieje w Poznaniu a zupełnie niewybaczalne jest to, iż nie ma
sentymentu do Św. Łazarza :(((

Do świętego pewnie ma, ale nie do tej dzielnicy.

Antenka

P.s. Ciekawe co się z nim stało...może udał się na biegun północny...

Chyba tak.. A tam internetu niet..

Wazeliniarzy dwóch...:DDD