Ważne miejsce Polski w UE

Data: 2017-03-27 19:22:24
Autor: 27:1
Ważne miejsce Polski w UE
Data: 2017-03-27 10:50:13
Autor: Marek Cz.
Ważne miejsce Polski w UE
W dniu poniedziałek, 27 marca 2017 19:24:05 UTC+2 użytkownik 27:1 napisał:
http://www.tokfm.pl/Tokfm/51,103454,21552796.html?i=0

Poczytajcie komentarze.

CL

Poczytałem. I co dalej? Mam wydrukować i na ścianie powiesić?

Data: 2017-03-27 19:53:19
Autor: 27:1 to SUKCES
Ważne miejsce Polski w UE

--
Zrób sobie powiększenie ostatniego szeregu. Taka kobieta w żółtym.

CL

Data: 2017-03-27 11:01:41
Autor: Marek Cz.
Ważne miejsce Polski w UE
W dniu poniedziałek, 27 marca 2017 19:54:21 UTC+2 użytkownik 27:1 to SUKCES napisał:
> [...]

Poczytałem. I co dalej? Mam wydrukować i na ścianie powiesić?

-- Zrób sobie powiększenie ostatniego szeregu. Taka kobieta w żółtym.

Ktoś musi być w pierwszym szeregu, ktoś w drugim. Gdy byłem w wojsku to chodziłem w kompanii honorowej. Byłem bliżej końca raczej, więc nie wiem o co kaman.

Data: 2017-03-27 22:40:51
Autor: Pajdak
Ważne miejsce Polski w UE

napisał:
> [...]

chodziłem w kompanii honorowej. Byłem bliżej końca raczej, więc nie wiem o

Czyli byłes raczej kurduplowaty ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2017-03-27 20:05:33
Autor: A. Filip
Ważne miejsce Polski w UE
"27:1 to SUKCES" <ciemny.lud@kupi.to> pisze:
[...]

To *KIEDY* Polska powinna wystąpić z UE?
*Natychmiast* po takiej dyskryminacji?

Data: 2017-03-27 11:09:10
Autor: Marek Cz.
Ważne miejsce Polski w UE
W dniu poniedziałek, 27 marca 2017 20:05:35 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
>
> Poczytałem. I co dalej? Mam wydrukować i na ścianie powiesić?

To *KIEDY* Polska powinna wystąpić z UE?

-- A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel, jedna "nieświetlana" przyszłość.
| przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Spoko. Już w UE produkują specjalne autobusy. Szersze niż dłuższe bo wszystkie chcą koło kierowcy siedzieć. :-)

Data: 2017-03-27 22:40:48
Autor: Pajdak
Ważne miejsce Polski w UE

napisał:
[...]

Zapytaj na Nowogrodzkiej.

--
Lepudruk

Data: 2017-03-27 23:03:55
Autor: A. Filip
Ważne miejsce Polski w UE
napisał:
[...]

Po co?  Ja się pytam *CIEBIE* "Czy będzie Niemiec pluć nam w twarz?"

Ja się (naprawdę znaczących) konsekwencji w tej kadencji Sejmu nie spodziewam ale
"Nie w jeden rok Brexit wyhodowano" i "Ziarnko do ziarnka a zbierze się miarka".

Data: 2017-03-28 06:00:45
Autor: Budzik
Ważne miejsce Polski w UE
Użytkownik A. Filip anfi@buntownik.pl ...

"Nie w jeden rok Brexit wyhodowano" i "Ziarnko do ziarnka a zbierze
się miarka".

Tak po prawdzie to brexit wyhodowano akurat wyjątkowo szybko.

--
Pozdrawia... Budzik
"Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

Data: 2017-03-28 08:21:37
Autor: A. Filip
Ważne miejsce Polski w UE
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
Użytkownik A. Filip anfi@buntownik.pl ...

"Nie w jeden rok Brexit wyhodowano" i "Ziarnko do ziarnka a zbierze
się miarka".

Tak po prawdzie to brexit wyhodowano akurat wyjątkowo szybko.

Nie było "solidnych fundamentów" na których Brexit można było szybko "domknąć"?
Albo eurofederaści _koszmarnie_ spierdolili kampanie przed referendalną
albo "pokłady niechęci" narastały _długo_.

Gdyby w UK w przygniatającej większości kochali UE to co by było
politycznie do ugrania na tym referendum?  IMHO to miało być referendum
z wynikiem "choć sporo+ UE nie lubi to udowodniona WIĘKSZOŚĆ jest za".

Data: 2017-03-28 08:00:31
Autor: Budzik
Ważne miejsce Polski w UE
[...]

E tam, przeciez to miało być referendum nie za unia a za partią Camerona...
Taka polityczna roszada.
Plus troche propagandy, troche demagogii, troche straszenia i poszło w druga strone.

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

Data: 2017-03-28 10:05:00
Autor: A. Filip
Ważne miejsce Polski w UE
[...]

Z mojej perspektywy to wyglądało w bardzo dużej części jak "lekki" szantaż
UE w duchu "ustąpcie nam (UK) bo UE przegra referendum".  UE twardo i
pryncypialnie  nie ustąpiło _wystarczająco_ :-)

Data: 2017-03-28 11:00:45
Autor: Budzik
Ważne miejsce Polski w UE
[...]

Ze to tak wygląda z Twojej perspektywy to ja akurat wiem.
Ale nie da się oszukać chronologii zdarzeń.

--
Pozdrawia... Budzik
Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

Data: 2017-03-28 08:33:16
Autor: A. Filip
Ważne miejsce Polski w UE
"Pajdak" <ananim@dwarfs.org> pisze:
Zapytaj na Nowogrodzkiej.

Po co?  Ja się pytam *CIEBIE* "Czy będzie Niemiec pluć nam w twarz?"

To sobie pytaj skoro Niemiec pluje ci w twarz. Mi tam nikt nie pluje i nie
ogarnia mnie smoleńska histeria. Macie cos z tymi łbami bo nie ejst możliwe
byście tak normalnie myśleli. Kiedyś Hitler jako winnych wskazywał Żydów, wy
dziś instrukcjami z Nowogrodzkiej maci nieźle odpalmione. Nie dziwię się, że
wynik poważania obecnego rządu to 27:1.

Wynik to "jeden przeciw, ZERO za Tuskiem".  Dzięki przekombinowaniu
euru-skurwieli ni złamanego wuja nie wiadomo kto była "za" Tuskiem a kto
chciał się wstrzymać od głosu.  IMHO Tusk by przeszedł nawet przy
prawidłowej procedurze ale nasrano publicznie na standardy demokracji
żeby miał poparcie godne "wyborów" w ZSRR/KRLD.  Więc dokładnie takie
poparcie euro-prezydent Tusk ma.

"Europa głosuje. Niemcy liczą głosy."

Data: 2017-03-28 08:00:31
Autor: Budzik
Ważne miejsce Polski w UE
[...]

Daj spokój... Ktos normalny ma uwierzyc, ze wszyscy chcieli sie wstrzymac ale bali sie odezwac? Bez jaj. Taki system głosowania ustalono, gdyby były jakies kontrowersje to by były głosy sprzeciwu i ustalono by inny.
To troche tak jak przyjecie pewnych uchwał przez aklamacje - tez nie ma pytania kto za, kto przeciw bo jest ogólna zgoda i nie ma takiej potrzeby.

--
Pozdrawia... Budzik
Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

Data: 2017-03-28 10:13:58
Autor: A. Filip
Ważne miejsce Polski w UE
[...]

Wszyscy nie.  Orban/Węgry - całkiem możliwe. Bez bardzo silnych Merkel
nacisków spodziewałbym się (na 50%) 2-3 wstrzymujących się i znacznie
szerszego politycznego teatrzyku "Tuska popieramy ale nie z marszu".
Ale po Trumpie i Brexicie nawet marne kilka procent szans na coś innego
mogło okazać się "mocno niedoszacowane" i  euro-ciule wyszły na ciężko
przerażone taką _możliwością_ :-)

Data: 2017-03-28 11:00:45
Autor: Budzik
Ważne miejsce Polski w UE
[...]

ROTFL
I mimo to, twoim zdaniem, siedział cichutko przestraszony...
No po prostu padam ze smiechu.

[...]

Zapominasz o jeszcze jednej sile ktora przewazyła to, ze Tuska wybrano praktycznie przez aklamacje. O najwazniejszej sile...
Ale to i tak bajki dla dzieci - sam przeciez napisałes, ze NAWET TY tweirdzisz ze i tak zostałby wybrany.

--
Pozdrawia... Budzik
"Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

Data: 2017-03-28 18:14:57
Autor: A. Filip
Ważne miejsce Polski w UE
[...]

Wiec po co było eurofederastom wychodzić na depczącego _właściwe_
procedury dupka _bez potrzeby_ ?

Data: 2017-03-28 18:00:44
Autor: Budzik
Ważne miejsce Polski w UE
[...]

Tylko Ty twierdzisz ze deptano jakies procedury i ze ktos miał inne zdanie ale bał się powiedziec.
Z mojego punktu widzenia po prostu pogadali, postanowili i juz.
Gdyby ktos był przeciw to by taki sprzeciw zgłosił.
Czy według ciebie głosowanie przez aklmacje pewnych ustaw to łamanie procedur? Czy moze jednak dodatkowe symboliczne wskazanie jednomyslnosci?

--
Pozdrawia... Budzik
"Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

Data: 2017-03-28 21:00:54
Autor: Budzik
Ważne miejsce Polski w UE
Użytkownik andal andal@andal.org ...

[...]

nie ma aklamacji bez zapytania

w polityce, organizacjach tak wysokiego znaczenia,
w parlamentach

kazde glosowanie jest zapisane imiennie

po to by wyborcy mogli ocenic jak wyborca dla nich pracuje

No i? Masz jakies watpliwości kto jak głosował? Albo mowiac inaczej - kto jakie przedstawił stanowisko? Uwazasz, ze ktos był przeciw ale sie nie odezwał i w zwiazku z tym masz watpliwości czy w przyszłosci bedziesz na niego głosował?

to co masz na mysli jako glosowanie przez aklamacje ma jedynie miejsce
w organizacjach towarzyskich, jak np. kolko gospodyn wiejskich itp

To nie moja wina, ze ci się rzeczywistosc nie podoba.
Zmieniaj!

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

Data: 2017-03-28 23:02:48
Autor: u2
Ważne miejsce Polski w UE
W dniu 2017-03-28 o 23:00, Bucek pisze:
[...]

lol bucuś jest taki bucek, że aż boki zrywam ze śmiechu:)))))))))))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-03-28 18:00:44
Autor: Budzik
Ważne miejsce Polski w UE
[...]

aklamacja bez pytania ?

Twoim zdaniem oni tam ze soba nie rozmawiaja?

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2017-03-28 21:00:54
Autor: Budzik
Ważne miejsce Polski w UE
[...]

po to by tworzyc kliki ?

Jak zwał tak zwał, ty to nazywasz klika, inny nazwie to wypracowywaniem wspolnego stanowiska.
Fakt jest jednak taki, ze jeżeli nawet kandydatura JSW była poważna to nie udało sie wypracowac odpowiedniej kliki która by te kandydature poparła.
I tyle - nie ma sie co obrazac na rzeczywistosc.

--
Pozdrawia... Budzik
Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

Data: 2017-03-28 23:21:39
Autor: andal
Ważne miejsce Polski w UE
On Tue, 28 Mar 2017 21:00:54 +0000, Budzik wrote:

[...]

tak wypracowywano pod bratnia opieka zsrr

powtorka z historii

Data: 2017-03-28 19:13:40
Autor: A. Filip
Ważne miejsce Polski w UE
andal <andal@andal.org> pisze:
On Tue, 28 Mar 2017 08:00:31 +0000, Budzik wrote:

[...]

moze bys sie obudzil ?

Przy referendum na Krymie mogę uwierzyć we frekwencje jeśli Ukraiński
bojkot był całkowicie nieskuteczny, mogę uwierzyć w wynik (% za) jeśli
bojkot był nadzwyczaj skuteczny.  W taką frekwencje i taki wynik na raz
osiągnięte bez machlojek ja uwierzyć nie potrafię.  Według "logiki"
Budzika to "odstąpienie od właściwych procedur" przy głosowaniu na
Krymie jest bez znaczenia bo przecież Ruscy bez machlojek też by to
referendum wygrali (tyle że znacznie mniej "imponująco").

Jak się do kurwy nędzy poucza innych o demokracji to wypada się samemu
trzymać właściwych procedur _upierdliwie_. Chyba że się robi za
_bezwstydnego_ skurwiela z podwójną moralnością Kalego.  IMHO UE pod
Niemiec przewodem za takiego bezwstydnego skurwiela już robi.

Data: 2017-03-28 19:00:44
Autor: Budzik
Ważne miejsce Polski w UE

andal <andal@andal.org> pisze:
[...]

Znowu niesttety kretynsko argumentujesz porównujac referendum pod bronia, gdzie wypełnione karty do głosowania znajdowano jeszcze przed rozpoczeciem głosowania z dyskusja niecałych 30 osób które dodatkowo trudno posądzać o brak asertywnosci.

[...]

http://gosc.pl/doc/3773813.Szymanski-Prawnie-nie-ma-podstaw-zeby-podwazac-
wybor-Tuska
Nawet minister Szymanski mowi, ze trudno mowic o łamaniu procedur, skoro one nie sa opisane.
Skoro nie sa opisane, to umówili sie tak jak się umowili i wybrali tego kogo chcieli wybrac.
Jakby były jakiekolwiek watpliwości, to ktos jeszcze powiedziałby nie.

Data: 2017-03-28 09:59:05
Autor: A. Filip
Ważne miejsce Polski w UE
[...]

Zmiłuj się człowieku i przestań już pierdolić jak papuga z Nowogrodzkiej.
Dostaliście kopa w dupę i tyle! Boli? No to wasz problem.

We wrześniu 1939 sanacyjne pierdoły dostały od Niemiec pokazowego kopa w dupę?
Jak najbardziej.  Niemcy _dalej_ się chwalą tym historycznym zwycięstwem?

Data: 2017-03-28 09:00:45
Autor: Budzik
Ważne miejsce Polski w UE
[...]

Owmorde... To mowisz, ze EU pod przewodnictwem DE wypowiedziały nam wojne? Kule latają? A co z resztą EU? To juz nawet jak na ciebie słabe...

Data: 2017-03-28 11:23:43
Autor: A. Filip
Ważne miejsce Polski w UE
[...]

"Przesadnego" stylu propagandy powtórzeniowej totalnej opozycji nie
wolno stosować w drugą stronę?  Jak [...] przegięły pałę z nachalnością
swojego 27:1 to dlaczego mam się przesadnie powstrzymywać? :-)

Europa już była zjednoczona pod przewodnią siłą Niemiec.
Drugi raz będzie (trochę) lepiej! ;-)

Data: 2017-03-28 11:00:45
Autor: Budzik
Ważne miejsce Polski w UE
[...]

Możesz sobie kopiować co tylko chcesz, ale trzeba mieć swiadomosc ze argumentując w ten sposób wychodzisz na zwykłego kretyna.
BTW nie wiem skąd ci się wzieło ze ten przesadny ton *polityków* to akurat domena obecnej opozycji.
A w sumie to wiem - ty przeciez nie musisz być obeiktywny...

Jak [...] przegięły pałę z
nachalnością swojego 27:1 to dlaczego mam się przesadnie
powstrzymywać? :-)
Obiektywny wynik który kazdego polaka powinien zasmucic nazywasz nachalnościa? Bez jaj... Nachalnie wykorzystywane to były hasła w stylu Polska w ruinie, taki mamy klimat czy np. obecna sytuacja z drzewami i lexszyszko.

Europa już była zjednoczona pod przewodnią siłą Niemiec.
Drugi raz będzie (trochę) lepiej! ;-)

Ty i te twoje obiektywnie dobierane zarciki...

--
Pozdrawia... Budzik
"Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

Data: 2017-03-28 16:57:43
Autor: prezydent San Escobar
Ważne miejsce Polski w UE
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

 Nikt nam nie zarzuci, że Polacy przewodniczyli temu nazistowskiemu spędowi.

No i znowu bez tabletek!!

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Ważne miejsce Polski w UE