Ważne pytanie

Data: 2010-04-27 21:37:59
Autor: jadrys
Ważne pytanie

Czy swojego poparcia można udzielić tylko jednemu kandydatowi na prezydenta?

Data: 2010-04-27 21:46:29
Autor: Lorn
Ważne pytanie
jadrys pisze:

Czy swojego poparcia można udzielić tylko jednemu kandydatowi na prezydenta?

Nie. Możesz poprzeć swoim podpisem więcej niż jednego kandydata. Nie ma zapisów regulujących tę kwestię.

Data: 2010-04-27 21:52:54
Autor: jadrys
Ważne pytanie
W dniu 2010-04-27 21:46, Lorn pisze:
jadrys pisze:

Czy swojego poparcia można udzielić tylko jednemu kandydatowi na prezydenta?

Nie. Możesz poprzeć swoim podpisem więcej niż jednego kandydata. Nie ma zapisów regulujących tę kwestię.

Dzięki za info.

Data: 2010-04-27 21:46:35
Autor: abc
Ważne pytanie
Czy swojego poparcia można udzielić tylko jednemu kandydatowi na
prezydenta?

Można nie udzielić żadnemu. Demokratycznie wybrani uzurpatorzy nie są
prawowitymi władcami.

Data: 2010-04-27 21:53:57
Autor: jadrys
Ważne pytanie
W dniu 2010-04-27 21:46, abc pisze:
Czy swojego poparcia można udzielić tylko jednemu kandydatowi na
prezydenta?

Można nie udzielić żadnemu. Demokratycznie wybrani uzurpatorzy nie są
prawowitymi władcami.

No nie, tak się nie godzi.. Nie mógłbym spać gdybym nie zagłosował, nie tyle nawet na  kogoś, ale przeciw komuś.

Data: 2010-04-27 12:59:28
Autor: Antenka
Ważne pytanie
On 27 Kwi, 21:53, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> Mo na nie udzieli adnemu. Demokratycznie wybrani uzurpatorzy nie s
> prawowitymi w adcami.

No nie, tak si nie godzi.. Nie m g bym spa gdybym nie zag osowa , nie
tyle nawet na  kogo , ale przeciw komu .

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

A na kogo zagłosujesz Jadrysiu? Powiedz proszę ;-)

Antenka

P.s. Podejrzewam, że na p.o. marszałka łeee :-(

Data: 2010-04-27 22:19:05
Autor: jadrys
Ważne pytanie
W dniu 2010-04-27 21:59, Antenka pisze:
[...]

W pierwszej kolejności na Leppera. Następny jest Zientek. Ale coś mi się widzi że w ostatecznym głosowaniu oddam głos na J. Kaczyńskiego :-)

Też pomysł z tym marszałkiem - prędzej by mi ręka uschła niż bym miał oddać głos na niego. :-(

Pozdrawiam :-)

Data: 2010-04-28 08:12:21
Autor: cirrus
Ważne pytanie
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hr7ef4$add$1news.onet.pl...
Czy swojego poparcia można udzielić tylko jednemu kandydatowi na prezydenta?

Nie, dziesięciu.

--
stevep

Data: 2010-04-28 08:18:23
Autor: jadrys
Ważne pytanie
W dniu 2010-04-28 08:12, cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys"<andrzej203@op.pl>  napisał w wiadomości

Czy swojego poparcia można udzielić tylko jednemu kandydatowi na
prezydenta?

Nie, dziesięciu.

A wszystkim 22-óm to już nie, złośliwcze?

Data: 2010-04-28 12:01:06
Autor: :heŽsk:
Ważne pytanie
On Tue, 27 Apr 2010 21:37:59 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

Czy swojego poparcia można udzielić tylko jednemu kandydatowi na prezydenta?

 mozesz wszystkim, poczynajac od leppera, a na napieralskim konczac.
 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-28 12:29:14
Autor: jadrys
WaĹźne pytanie
W dniu 2010-04-28 12:01, :heŽsk: pisze:
[...]

I właśnie zacznę od Leppera a skończę na Kaczyńskim.  Pozostałych 20 z gĂłry odrzucam... no moĹźe i jeszcze udzielę wsparcia Zientkowi.

Ważne pytanie