Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Wane sowa prof. Kleibera: dowiadczenie w badaniu wypadkw lotniczych nie jest niezbdnym wymogiem, by mc zajmowa si spraw

Wane sowa prof. Kleibera: dowiadczenie w badaniu wypadkw lotniczych nie jest niezbdnym wymogiem, by mc zajmowa si spraw

Data: 2013-09-24 04:07:37
Autor: muto2100
Wane sowa prof. Kleibera: dowiadczenie w badaniu wypadkw lotniczych nie jest niezbdnym wymogiem, by mc zajmowa si spraw
Data: 2013-09-24 20:21:00
Autor: WW
Ważne słowa prof. Kleibera: doświad czenie w badaniu wypadków lotniczych nie jest niezbędnym wymogiem, by móc zajmować się sp rawą
W dniu 2013-09-24 13:07, muto2100 pisze:
http://wpolityce.pl/wydarzenia/63145-wazne-slowa-prof-kleibera-doswiadczenie-w-badaniu-wypadkow-lotniczych-nie-jest-niezbednym-wymogiem-by-moc-zajmowac-sie-sprawa

Wolał byś, żeby operował Cię chirurg z doświadczeniem, czy psychiatra?
Obaj mają lekarskie dyplomy.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2013-09-24 11:32:23
Autor: Marek
Wane sowa prof. Kleibera: dowiadczenie w badaniu wypadkw lotniczych nie jest niezbdnym wymogiem, by mc zajmowa si spraw
W dniu wtorek, 24 wrzenia 2013 20:21:00 UTC+2 uytkownik WW napisa:
W dniu 2013-09-24 13:07, muto2100 pisze:

> http://wpolityce.pl/wydarzenia/63145-wazne-slowa-prof-kleibera-doswiadczenie-w-badaniu-wypadkow-lotniczych-nie-jest-niezbednym-wymogiem-by-moc-zajmowac-sie-sprawa

Wola by, eby operowa Ci chirurg z dowiadczeniem, czy psychiatra?

Obaj maj lekarskie dyplomy.

Pozdrawiam

WW

Dawniej zeby leczyl kowal, to moze zrezygnuj ze swojego dentysty.

Data: 2013-09-24 21:07:55
Autor: A. Filip
Eksperci od "fragmentu" zagadnienia
WW <wuwu0@vp.pl> pisze:
[...]

Czy ty jesteś idiotą nie potrafiącym zrozumieć że (duże) wypadki
lotnicze badają duże _zespoły_ fachowców? Nie każdy członek zespołu
wydający "ekspertyzę _częściową_ musi być ekspertem lotniczym.
Przy konsekwentnym stosowaniu "logiki Laska" opinia zespołu bez
ekspertów od zamachów (lotniczych) wykluczająca zamach się nie liczy.
Kto w zespole Millera był ekspertem z doświadczeniem w badaniu zamachów
lotniczych (nazwiska) skoro Lasek _aż tak stanowczo_ wyklucza zamach?

Wiec całe pierduły Laska sprowadzają się do tego że eksperci
Macierewicza "nie wydają się" mieć jako zespół kwalifikacji do wydania ekspertyzy _całościowej_ o ile moja opinia o Lasku nie (i tak) jest mocno zawyżona.

Zresztą ostatnia _porównywalna_ polska katastrofa lotnicza miała miejsce
w 1987 roku.  https://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_lotnicza_w_Lesie_Kabackim

--
A. Filip
Czoło – nie patrzące oko.

Data: 2013-09-25 09:33:21
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:0lx9jks2ffd9o2.huge.strangled.net...
WW <wuwu0@vp.pl> pisze:
[...]

Taki "ekspert" Macierewicza, po 40-minutowym wpatrywaniu się w kawałek metalu nieznanego pochodzenia i zrobieniu 45 fotografii tegoż kawałka metalu, wydaje ekspertyzę, że w samolocie był wybuch. Precyzyjny, trzypunktowy, w skrzydłach. Istny jasnowidz. Ten nasz rodzimy Jackowski, przy nim buty powinien czyścić.

ubawiony

Data: 2013-09-25 18:36:23
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:524291c2$0$2233$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tym bardziej, że kawałek metalu pochodził z resztek ogniska rozpalonego przez lokalnych meneli.

MW

Data: 2013-09-25 18:43:33
Autor: A. Filip
"Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> pisze:
[...]

A ty wiesz to ze szklanej kuli czy nazwanego źródła?

--
A. Filip
Uczepił się, jak rzep psiego ogona.

Data: 2013-09-25 21:56:41
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:u5dsuqcm3fd9p3.huge.strangled.net...
[...]

Z zeznania samego jaśnie oświeconego eksperta: "...był pozostawiony w trawie do dnia następnego i w tym czasie przeszedł akcję wypalania roślinności...."

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-09-25 21:14:39
Autor: Kaczysta
Eksperci od "fragmentu" zagadnienia
A ekspert z komisja Millera, specjalista od ruchu drogowego, stwierdził, że samolot spadł, bo piloci byli zmuszani do lądowania przez gen. Błasika.
AZ

Data: 2013-09-25 21:30:49
Autor: A. Filip
"Kaczysta" <zasady.moralne@gmai.com> pisze:
A ekspert z komisja Millera, specjalista od ruchu drogowego,
stwierdził, że samolot spadł, bo piloci byli zmuszani do lądowania
przez gen. Błasika.
AZ

A podasz link z nazwiskiem, wypowiedzią, datą i "zakresem eksperckości"?
Byłbyś bardziej wiarygodny dla "szerszych mas".

--
A. Filip
Gdy nie ma komu, trzeba robić samemu.   -- Przysłowie żmudzkie

Data: 2013-09-26 06:03:27
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "Kaczysta" <zasady.moralne@gmai.com> napisał w wiadomości news:524335c3$0$1220$65785112news.neostrada.pl...
A ekspert z komisja Millera, specjalista od ruchu drogowego, stwierdził, że samolot spadł, bo piloci byli zmuszani do lądowania przez gen. Błasika.
AZ

Kto zmusił Błasika? Lokator na Wawelu?

MW

Data: 2013-09-25 10:23:43
Autor: WW
W dniu 2013-09-24 21:07, A. Filip pisze:

Czy ty jesteś idiotą nie potrafiącym zrozumieć że (duże) wypadki
lotnicze badają duże _zespoły_ fachowców? Nie każdy członek zespołu
wydający "ekspertyzę _częściową_ musi być ekspertem lotniczym.

Święta prawda, oczekujemy zatem od p. Macierewicza listy jego "fachowców od badania dużych wypadków lotniczych", jak to zgrabnie ująłeś.

Data: 2013-09-25 11:07:48
Autor: A. Filip
WW <wuwu0@vp.pl> pisze:
[...]

To Lasek broni _całości_ ustaleń komisji Millera. Jego oponentom (o ile nie są głupio zachłanni)  wystarczy podważanie kluczowych/ważnych fragmentów tych ustaleń by pochować wiarygodność Laska Tuska.

Ja jestem wychowany w kulturze że jak się nie da czegoś czepnąć w dużym i skomplikowanym dochodzeniu to musiało to nie być prawdziwe dochodzenie.
Wiec linia obrony Laska z sugestiami w duchu że ma się zupełnie czepnąć,
że wszystkie zarzuty są bezpodstawne _mnie_ przekonuje bardzo skutecznie
w odwrotnym kierunku niż Lasek chciał. Kogoś z taką mentalnością ja nie
jestem zdolny uznać za fachowca od czegoś innego niż krycie własnej dupy.

"Za dobre żeby było prawdziwe"
  -- Motto odbiorcy kapitalistycznych reklam który nie jest idiotą

--
A. Filip
Gdzie cztery nianie, tam dziecko bez nosa.

Data: 2013-09-25 12:03:20
Autor: the_foe
W dniu 2013-09-25 11:07, A. Filip pisze:
[...]

dziecinny jestes, zasada jest prosta: im bardziej bajkowy scenariusz opowiadasz, tym mocniejsze dowody musisz położyć. Zgniatanie puszek po piwie i symulacja na programie do tworzenie prostych modeli dynamicznych to jest dowod o zerowej wartosci.

--
@foe_pl

Data: 2013-09-25 12:48:16
Autor: A. Filip
the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:
[...]

Ty jesteś "nie grzeszący inteligencją" jeśli nie odróżniasz poddawania w
wątpliwość ustaleń komisji Millera od _udowodnienia_ zamachu. To jak za
daleko z wyciąganiem "udowodnionych" wniosków idzie Macierewicz to
problem jego _i PiS_.

Jak ktoś "wypowiada się w duchu sugestii" że każdy z ekspertów
Macierewicza nie ma cienia racji i jest oszołomem to dla mnie jest
oczywistym idiotą (lub gorzej ale już nie pod względem inteligencji). Jak ktoś twierdzi że niektórzy wymienieni po nazwisku i stwierdzeniu
eksperci oraz sam Macierewicz "idą za daleko" (o wiele za daleko) to po prostu ma pogląd który mi bardzo łatwo zrozumieć (tylko zrozumieć).

--
A. Filip
Z pieniędzmi nie jest tak dobrze, jak jest źle bez nich.   -- Przysłowie żydowskie

Data: 2013-09-25 13:18:07
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:l1ucd6$gbo$1news.dialog.net.pl...
[...]

Symulacja nie jest dowodem. Symulacja ma za zadanie jak najwierniej przybliżyć się do rzeczywistości, a nie zastępować rzeczywistość.

ubawiony

Data: 2013-09-25 11:56:43
Autor: the_foe
Eksperci od "fragmentu" zagadnienia
W dniu 2013-09-24 21:07, A. Filip pisze:
Kto w zespole Millera był ekspertem z doświadczeniem w badaniu zamachów
lotniczych (nazwiska) skoro Lasek_aż tak stanowczo_  wyklucza zamach?
A jak gostek ma nóż w plecach to wzywa sie balistyka? Od wykluczania bajkowych teorii stron jest prokuratura, komisja ma inne zadanie: wskazywac na luki w procedurach.

--
@foe_pl

Data: 2013-09-25 12:36:15
Autor: A. Filip
the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:
[...]

No wiec TY właśnie teraz stwierdziłeś że ta komisja "po prostu nie
mogła" wykluczyć zamachu jeśli tylko był "przymaskowany" znacznym
naruszeniem procedur. Ewentualny zamach był "bardzo być może", a naruszenie procedur było dość mało dyskusyjne z dla mnie intrygującym
brakiem wyników dochodzenia czy było to naruszenie "jednorazowa" czy
utrwalona praktyka w spec-pułku.

--
A. Filip
Dobry przykład – połowa kazania.   -- Przysłowie polskie

Data: 2013-09-25 13:16:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:g82p8hwbafd9p3.huge.strangled.net...
the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:
[...]

Geniuszu. Istnieją dowody. Na tych dowodach jest zapisane sekunda po sekundzie lądowanie plecowe, kilometr przed lotniskiem. Samolot sprawny aż do rozpierdółki.
Macierewicz się przypie*dala do ostatnich 5 sekund lotu, a raczej upadku, gdy samolot był już skazany i nie było dla niego ratunku.
Zamach istnieje w wypranych mózgach pisiaczków. Poczytaj stopkę.

ubawiony