Ważno?ć umowy z błędami

Data: 2010-08-06 13:33:10
Autor: Piotr [trzykoty]
Ważno?ć umowy z błędami
Moja mama podpisała pewną umowę o usługę, usługa nie została wykonana,
ale to ina kwestia. Na umowie jest podana kwota do zapłaty + VAT, przy
czym wykonawca nie jest płatnikiem VAT.

Co chcesz osiągnąć: dowieść, że umowa nie jest ważna i nie obowiązuje czy dostać fakturę vat?
Jeśli nie jest płatnikiem to Ci tej faktury nie wystawi. Umowa obowiązuje w pozostałych postanowieniach. Z uwagi na tę sytuację może uda się ją rozwiązać za porozumieniem. Jeśli usługodawca nie chce-niech umowę zrealizuje i wystawi rachunek, a Ty pozwiesz go o starty jakie masz w związku z tym, że nie dotrzymał umowy w zakresie faktury:)

Data: 2010-08-06 15:48:15
Autor: Paweł
Ważno?ć umowy z błędami
Dnia Fri, 6 Aug 2010 13:33:10 +0200, "Piotr [trzykoty]"
<trzykoty_wytnij@o2.pl> napisał:

[...]

Dostać fakturę vat, a jeśli jen nie dostanę to odstąpić od umowy.
Średnio mam ochotę kogoś pozywać, koszty i czas trwania takiej
operacji może być niestrawny.

Ze strony wykonawcy nie zostały podjęte jeszcze jakiekolwiek
działania, więc nie mam mowy o uchylaniu się od zapłacenia za usługę.

Paweł

Ważno?ć umowy z błędami