Waznosc karty

Data: 2013-05-16 13:06:55
Autor: DooMiniK
Waznosc karty
Witam :-)
Pytanie może głupie, ale sprawa dla mnie istotna... Moja k. kredytowa
traci ważność 06/2013 - czy to oznacza, że przestanie działać
z końcem maja, czy z końcem czerwca? Nie wiem, czy już mam molestować
bank o nową kartę...

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2013-05-16 05:49:17
Autor: luc
Waznosc karty
[...]

Jeśli to KIS, to lepiej molestować ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2013-05-16 20:31:05
Autor: Paweł Hadam
Waznosc karty
W dniu 2013-05-16 14:49, luc pisze:> W dniu czwartek, 16 maja 2013 14:06:55 UTC+2 użytkownik DooMiniK napisał:

> Jeśli to KIS, to lepiej molestować ;-)

Żarty żartami, ale wznowienie typu zamiana KIS Visa na KIS MC trwała prawie miesiąc, licząc od upomnienia się o nową kartę do uaktywnienia tej nowej. Oczywiście nikt nie raczył poinformować, że się nie wznowi sama...

Pozdrawiam,
Paweł

Waznosc karty