Ważność konta w T-mobile-tak-taku

Data: 2012-02-04 22:51:12
Autor: Grzexs
Ważność konta w T-mobile-tak-taku
Przeniosłem pre-paid z Playa do Tak-taka i ku mojemu zdziwieniu mam 5,01 zł na koncie z datą ważności 2030! Czy ten typ tak ma, czy się mi trafiło coś ekstra? Czy ta data nie zmieni się po wykonaniu połączenia wychodzącego? W sumie numer przeniosłem w celu przechowania w czasie - bo ładny i jestem z nim związany emocjonalnie ;), ale nie myślałem, że od razu dostanę taki termin ważności.
--
Grzexs

Data: 2012-02-04 23:36:19
Autor: Damian News

Użytkownik "Grzexs" <grzexs@gazeta.usu-n-to.pl> napisał w wiadomości news:jgk98e$8vv$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mam dokładnie to samo. Po wykonaniu połączenia data się zmieni.

Data: 2012-02-05 12:31:25
Autor: Grzexs
[...]

Dzięki za info.

Po przyjęciu połączenia przychodzącego data ważności nie zmieniła się.

Myślę, że ta właściwość TT znacznie polepszy statystyki T-Mobile`a w kwestii aktywnych kart SIM.
--
Grzexs

Data: 2012-02-05 14:01:00
Autor: untaczejbul
Użytkownik "Damian News" <serwis@serwis.net.pl> napisał w wiadomości news:4f2db2e7$1news.home.net.pl...

[...]

To może lepiej go nie wykonywać? ;)

Data: 2012-02-05 21:43:51
Autor: Piotrek
Dnia Sat, 04 Feb 2012 22:51:12 +0100, Grzexs napisał(a):

[...]

Można wiedzieć jaka była przyczyna przenosin z Playa do TakTaka? Bo mam
obecnie TakTaka i zastanawiałem się nad przenosinami do Playa, a skoro coś
tam nie grało to przynajmniej bym sobie zachodu oszczędził?

Data: 2012-02-05 22:35:20
Autor: Grzexs
[...]

Napisałem powyżej. Tak-tak ma lepsze warunki dla numerów przeznaczonych na "odstawienie do długotrwałej rezerwy". Przy okazji chciałem sprawdzić pewien aparat, że rzeczywiście ma simlocka na Erę/T-Mobile.

Numer do normalnych zastosowań oczywiście jak najbardziej przenoś.

Co prawda po likwidacji promocji "30 zł za 10 zł" oferta PlayFresh uległa radykalnemu pogorszeniu, ale i tak jest najlepsza w pewnych zastosowaniach - jeśli dzwonisz na numery w tej sieci i stacjonarne, to nic go nie pobije. No i wewnętrzny roaming w Orange i Plusie daje praktycznie 100% zasięg w kraju.

Ja mam jednak nadzieję, że Plus w końcu wyskoczy z czymś rewelacyjnym, bo tak obecnie odstają od reszty, że to aż niemożliwe. I wtedy znów rodzinne przenosiny.
--
Grzexs

Data: 2012-02-06 09:06:09
Autor: Chris
Ważność konta w T-mobile-tak-taku
Grzexs nabazgrał(a):

[...]

Zapraszam do mnie do firmy :) kolega zmienił z T-Mobile na Play i wszsycy się z niego śmieją bo żeby zadzwonić musi wyjść z budynku a T-Mobile działa bez problemu w nagłębszych zakamarkach firmy :) a takich miejsc znam conajmniej kilka gdzie T-M działa bez problemu a reszta leży. Za to Play ma fajną opcję z pakietem internetowym, WM też ma ale sporo niższy.

Data: 2012-02-06 10:36:12
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Ważność konta w T-mobile-tak-taku
Dnia 2012-02-06, o godz. 09:06:09
"Chris" <actchris@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Od dwóch lat Play nie może w sposób stabilny pokryć warszawskiego
Wilanowa i sąsiedniego Konstancina-Jeziornej. Mam w firmach 3 sieci
- Play, Orange i T-Mobile i tylko z tym pierwszym są problemy na
  obrzeżach Warszawy. Reklamuje się też że ma zasięg w całym
  warszawskim metrze. Zasięg może i ma - ale porozmawiać nie da
  rady. ;-) W odróżnieniu od dwóch pozostałych sieci. I nie zależy to
  od telefonu bo połączenia są wykonywane z około 10 modeli różnej
  klasy. Nie przeczę że Play ma tanio - niestety jest to sieć w której
  nie masz pewności stabilnego połączenia nawet jeśli sygnalizuje że
  zasięg jest w porządku.

Zdrówko

Data: 2012-02-06 13:21:14
Autor: J.F
Użytkownik "MaciekBabciaDobosz"  napisał w wiadomości
[...]

No ale czekajcie - Play ma tez mozliwosc dzialania w sieci Plusa.
Siec Play to pewnie ma jeszcze wiele bialych plam, ale Plus raczej nie odstaje od pozostalych.

Wiec pewnie sa i obszary gdzie np T-mobile zawodzi, a Play dziala swietnie.

Czy moze jednak ta wspolpraca z Plusem zawodzi.

J.

Data: 2012-02-06 13:33:01
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Ważność konta w T-mobile-tak-taku
Dnia 2012-02-06, o godz. 13:21:14
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

W roamingu Plusa/Orange najczęściej jak się do Play dzwoni na tym
obszarze "Abonent czasowo niedostępny" mimo że telefon włączony i
zalogowany do sieci. I nawet od czasu do czasu da się z niego
zadzwonić. Play nieodmiennie od grudnia 2009 twierdzi że jest wszystko
OK.

Wiec pewnie sa i obszary gdzie np T-mobile zawodzi, a Play dziala swietnie.

W tę stronę nie udało mi się przez 2 lata trafić na coś takiego a sporo
jeżdżę po różnych dziurach. W drugą jak chcę mieć pewne połączenie to
coś poza Play-em.

Zdrówko

Data: 2012-02-07 12:44:08
Autor: WAM
Ważność konta w T-mobile-tak-taku
On Mon, 6 Feb 2012 13:33:01 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz
<babcia@jewish.org.pl> wrote:

[...]

A ja mam takie miejsce na codzień :) WAM

Data: 2012-02-06 14:01:51
Autor: Chris
Ważność konta w T-mobile-tak-taku
J.F nabazgrał(a):

[...]

Ja  dla tego odzszełem z Plusa płacą karę umowną bo nie miałem zasięgu w firmie, nie jest fajne wychodzić z budynku przy każdej rozmowie.
Na razie z T-Mobile nie mam żadnego problemu , działa wszędzie nawet w garażu podziemnym w miejscach gdzie sąsiad z Orange nie ma zasięgu od bramy wjazdowej a u mnie działa dalej bez problemu. Brat po XX latach z Orange i opcji VIP Firmowej czy jak jej tam na imię zmienił na T-Mobile bo w Warszawie miał problemy z siecią, po prostu jej brakowało (Mokotów/Stegny/Wilanów/Ursus Skorosze) po zmianie na T-Mobile zasięg jest wszędzie. Być może są miejsca gdzie T-Mobile też zawodzi ale nie spotkałem jeszcze takiego.

Data: 2012-02-06 16:22:39
Autor: J.F
Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomości grup
Być może są miejsca gdzie T-Mobile też zawodzi ale nie spotkałem jeszcze takiego.

Ostatnia lista z UKE ktora widzialem jest juz chyba nieaktualna, ale Plus i Era mialy wtedy podobna ilosc BTS. Orange tez podobna, tylko inne proporcje 900/1800. Co by sugerowalo ze zasieg maja podobny. No chyba ze Era rozsadniej je rozstawia, albo o wieksze moce wystepuje, czy lepsze anteny daje - ale watpie.

Dawno temu, w poczatkach sieci, dalo sie zauwazyc ze Era bardziej obstawiala centralna Polske, a Plus jakby bardziej zachodnia. W koncu KGHM jest w Legnicy. Ale to dawno bylo i sie wyrownalo.

http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/stali_klienci/uslugi_do_telefonu/mapa_zasiegu
To jest oczywiscie mapa zyczeniowa - ale biale plamy tam nadal sa. Oczywiscie zazwyczaj "w srodku lasu".

No i byly jeszcze badania UKE jakosci sieci w duzych miastach ... i tam najlpiej wypadl Play.

J.

Data: 2012-02-06 17:53:29
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-02-06 16:22, J.F pisze:
[...]

Wiesz, ja tam nie wiem z czego to wynika ( ;) ), ale wygląda na to, że
Era jednak lepiej to zorganizowała.

Dawno temu, w poczatkach sieci, dalo sie zauwazyc ze Era bardziej
obstawiala centralna Polske, a Plus jakby bardziej zachodnia. W koncu
KGHM jest w Legnicy.

Teoria spiskowa? ;) Nie, zdecydowanie nie. Jeżeli już miałbym jakąś
regularność zaobserwować to Plus był lepszy na trasach - wtedy.

Ale to dawno bylo i sie wyrownalo.

Niby tak.

http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/stali_klienci/uslugi_do_telefonu/mapa_zasiegu

To jest oczywiscie mapa zyczeniowa - ale biale plamy tam nadal sa.
Oczywiscie zazwyczaj "w srodku lasu".

"Ptaszki se nie pogadają" ;)

No i byly jeszcze badania UKE jakosci sieci w duzych miastach ... i tam
najlpiej wypadl Play.

LOL - to jest ta "jakość", zasięg i gwarancja pokrycia?

Data: 2012-02-06 21:07:18
Autor: J.F.
Dnia Mon, 06 Feb 2012 17:53:29 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
[...]

Bo ja wiem czy spiskowa ? Naturalnego rozwoju powiedzialbym :-)

No i byly jeszcze badania UKE jakosci sieci w duzych miastach ... i tam
najlpiej wypadl Play.

LOL - to jest ta "jakość", zasięg i gwarancja pokrycia?

No coz - zaladowali aparature na samochod i jezdzili. I jakos Play mial najmniej przerw. Albo najwiecej zaplacil za ulozenie
trasy :-)

J.

Data: 2012-02-07 09:56:56
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Ważność konta w T-mobile-tak-taku
Dnia 2012-02-06, o godz. 21:07:18
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

No coz - zaladowali aparature na samochod i jezdzili. I jakos Play mial najmniej przerw. Albo najwiecej zaplacil za ulozenie
trasy :-)

Przy tym badaniu wtedy zwracałem na to uwagę. ;-) Tak dziwnie się
złożyło że trasa w żaden sposób nie zahaczała o peryferia Warszawy
gdzie problemy występują do dziś. Swoją drogą to nie mogę w UKE znaleźć
obecnie wyników badań dla Warszawy. dla innych miast są:
http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead24&news_cat_id=265&news_id=5418&layout=8&page=text
O - jednak jest - w formie mapek:
http://www.apps.uke.gov.pl/gmap/polska.html
Miejsca pomiarów dziwnie nie obejmują obszarów na których są problemy z
Playem a które wymieniłem wcześniej. Nie wiem jak w innych miastach ale
w Warszawie to widać wyraźnie. ;-)

Zdrówko

Data: 2012-02-07 11:27:35
Autor: J.F
[...]

Byc moze celowo - nikt nie ukrywa ze na peryferiach bedzie gorzej, testowano centrum :-)

No i nikt nie ukrywa ze Play ma ciagle ubozsza siec niz konkurenci - ale moze korzystac z plusa

[...]

Tym niemniej w centrum to Play dzialal najlepiej, a nie operatorzy z 10+ letnim stazem w budowaniu sieci.

J.

Data: 2012-02-07 11:46:44
Autor: Michal Jankowski
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:

Tym niemniej w centrum to Play dzialal najlepiej, a nie operatorzy z
10+ letnim stazem w budowaniu sieci.

No ale jeżeli Play ma swoje nadajniki oraz korzysta z Plusa, to musi
wypaść lepiej niż ten Plus...

  MJ

Data: 2012-02-07 16:42:58
Autor: J.F
Użytkownik "Michal Jankowski"  napisał w wiadomości
[...]

Chyba ze skopali przelaczanie, ale jak widac nie skopali.
Poza tym - co to klienta obchodzi jak, wazne ze ma taniej i lepiej ... no chyba ze nie ma ... a moze jednak ma ? :-)

J.

Data: 2012-02-07 11:57:58
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Ważność konta w T-mobile-tak-taku
Dnia 2012-02-07, o godz. 11:27:35
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

Byc moze celowo - nikt nie ukrywa ze na peryferiach bedzie gorzej, testowano centrum :-)

Raczej w Warszawie testerom nie chciało się wyjechać na wylotówki w
żadnym kierunki a krążyli tam gdzie były szersze trasy ograniczone
mostami. Efekt jest taki że pominięto duże połacie miasta - zwłaszcza
te gdzie intensywnie się buduje.

No i nikt nie ukrywa ze Play ma ciagle ubozsza siec niz konkurenci - ale moze korzystac z plusa

Niestety nie zawsze to działa. Zerknij na pierwszy link i zasięg 2G
Plus i Play via Plus. Infrastruktura ta sama a dane się różnią.

Tym niemniej w centrum to Play dzialal najlepiej, a nie operatorzy z 10+ letnim stazem w budowaniu sieci.

Nie - jak pisałem mam porównanie 3 z 4 sieci w ścisłym Centrum i Play
jest siecią gdzie najczęściej są odrzucane połączenia czy to na ich
BTS-ach czy też w roamingu. W innych sieciach - o ile telefon jest
zalogowany - nie zdarza się by dzwoniący dostał info "abonent jest
czasowo niedostępny" a w Play to norma a nie przypadek.

Zdrówko

Data: 2012-02-07 15:59:32
Autor: Animka
Ważność konta w T-mobile-tak-taku
W dniu 2012-02-06 14:01, Chris pisze:
J.F nabazgrał(a):

[...]

Może to zalezy od telefonu, baterii, bo mnie na Mokotowie działa Play i Orange.
W Orange raz mi sieć nie działała w przypadku prawie wyczerpanej baterii.

--
animka

Data: 2012-02-08 12:49:46
Autor: Chris
Ważność konta w T-mobile-tak-taku
Animka nabazgrał(a):

[...]

Nokia N95, Samsung Galaxy  S2, wcześniej nie pamiętam co miał ... ale ogónie problemy z Orange, z TM bez problemu. Być może jest jakaś dziura na mapie ale nie jest fajne podchodzić do okna żeby złapać dobry sygnał i móc normalnie rozmawiać bo inaczej się nie da.

Data: 2012-02-06 16:44:24
Autor: Artur Maśląg
Ważność konta w T-mobile-tak-taku
W dniu 2012-02-06 13:21, J.F pisze:
(...)
No ale czekajcie - Play ma tez mozliwosc dzialania w sieci Plusa.
Siec Play to pewnie ma jeszcze wiele bialych plam, ale Plus raczej nie
odstaje od pozostalych.

Szczerze? Jest źle, są problemy z tym roamingiem. Zresztą jeżeli
miałbym ponarzekać to na Plusa również. Raz jest wszystko w porządku,
innym razem nie. Jeszcze gorzej jest z transmisją danych.

Wiec pewnie sa i obszary gdzie np T-mobile zawodzi, a Play dziala swietnie.

Jeżeli świetnie działa Play to T-mobile tam jest :) Mi już się znudziło
testowanie playowych prepaidów, by badać zasięg.

Czy moze jednak ta wspolpraca z Plusem zawodzi.

Zdaje się, że sam Plus zawodzi - Maciek wcześniej pisał, że Play nie
może pokryć Wilanowa i Konstancina-Jeziorny. Co mu po roamingu
w Plusie, skoro Plus tego też nie potrafi od lat?

Data: 2012-02-06 16:59:41
Autor: J.F
Użytkownik "Artur Maśląg"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jgosh2$cel$1@mx1.internetia.pl...
[...]

Naprawde jest tak zle ?

http://mapa.btsearch.pl/
Mozna sobie obejrzec mapy ... i wychodzi na to ze najwiecej stacji w okolicy ma wlasnie Plus.
Jakies konkretne wspolrzedne gdzie nie ma tego zasiegu ?

Czy moze to pozwolenia, a  za nimi nie stoja rzeczywiste stacje.

J.

Data: 2012-02-06 18:01:54
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-02-06 16:59, J.F pisze:
[...]

Niestety.

http://mapa.btsearch.pl/

:)

Mozna sobie obejrzec mapy ... i wychodzi na to ze najwiecej stacji w
okolicy ma wlasnie Plus.

Szczególnie tutaj:
http://mapa.btsearch.pl/gps/ll/52.14151704186214,21.14190101623535/z/14

Jakies konkretne wspolrzedne gdzie nie ma tego zasiegu ?

To jest mniej więcej lokalizacja, o której pisał Maciek. Wojna
z Plusem trwa od dawna i kto zostaje na placu boju?

Czy moze to pozwolenia, a za nimi nie stoja rzeczywiste stacje.

A tego nie porównywałem - mapa jest oparta na bazie pozwoleń.

Data: 2012-02-06 20:48:49
Autor: J.F.
Dnia Mon, 06 Feb 2012 18:01:54 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
[...]

Niezla pustynia :-)

Tak swoja droga - ten poludniowy nadajnik Ery - nie widze, ale na tej hali
wszystko mozliwe. ten na polnocy widze - kawalek od znacznika jest maszt.
Ale ten obok ? Moze ukryty w szopie, moze w tym slupie na srodku pola, a
moze to na tym samym maszcie.

No ale wrocmy do meritum - w odleglosci 2-3 km jest kilka nadajnikow Plusa.
w otwartym terenie nie powinno byc klopotow z lacznoscia.

A przesuncie sie kawalek na polnocny wschod, ulica Vogla - tam z kolei dwie
stacje plusa, jedna orange i zadnej t-mobile. No chyba ze te plusiane to
jakies wirtualne, bo ich cos nie widze :-)

J.

Data: 2012-02-06 23:21:13
Autor: Maciek
Ważność konta w T-mobile-tak-taku
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał
http://mapa.btsearch.pl/gps/ll/52.14151704186214,21.14190101623535/z/1
Niezla pustynia :-)

To nie pustynia a zwykłe zadupie.
Tam są pola uprawne, tory kolejowe do EC Siekierki, wał p.powodziowy, rzeka Wisła...
Dla tych kilkudziesięciu domków i parunastu nowych dwukondygnacyjnych "apartamentowców" widocznie nie opłaca się wszystkim stawiać swoich masztów. Chociaż te anteny przyczepione do kominów powinny opędzić tamten rejon, więc może o przepustowość chodzi?

--
M.

Data: 2012-02-07 09:51:36
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-02-06 23:21, Maciek pisze:
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał
http://mapa.btsearch.pl/gps/ll/52.14151704186214,21.14190101623535/z/1
Niezla pustynia :-)

To nie pustynia a zwykłe zadupie.

Jakie to zadupie - to Ty chyba zadupia nie widziałeś :)

--
Jutro to dziś, tyle że jutro.

Data: 2012-02-07 09:50:27
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-02-06 20:48, J.F. pisze:
[...]

Przyznam się, że się nie przyglądałem.

No ale wrocmy do meritum - w odleglosci 2-3 km jest kilka nadajnikow Plusa.
w otwartym terenie nie powinno byc klopotow z lacznoscia.

Mnie nie pytaj - ja tylko stwierdzam, że o ile pogadać to się może i
da, ale transmisji to już nie ma żadnej. W dzisiejszych czasach jednak
jest wymagana.

A przesuncie sie kawalek na polnocny wschod, ulica Vogla - tam z kolei dwie
stacje plusa, jedna orange i zadnej t-mobile. No chyba ze te plusiane to
jakies wirtualne, bo ich cos nie widze :-)

Jak pisałem wcześniej - dla mnie liczy się faktyczny zasięg
i sprawne działanie, a nie teoretyczne mapki, czy opowieści
(tu plusiane), że oczywiście wszystko jest w porządku tylko
to klienta wina.

--
Jutro to dziś, tyle że jutro.

Data: 2012-02-07 11:32:56
Autor: J.F
[...]

Ja po prostu wychodze z zalozenia ze jesli plus ma podobna ilosc BTS co t-m, to i pokrycie powinno byc podobne.
Czyli jesli sa miejsca gdzie sie w plusie nie pogada, to powinny byc i miejsca gdzie t-m zawodzi.

A z praktyki - mieszkam 500m od stacji Ery, no i zdarzalo sie ze przychodzi SMS "numer xxx usilowal sie z toba polaczyc". A ja od godziny siedze przy telefonie i ten nawet nie zapikal.
No i nie wiem - Era winna czy  telefon winny,  bo chyba nie blaszana elewacja budynku, skoro sygnal mam silny.

J.

Data: 2012-02-07 15:11:45
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-02-07 11:32, J.F pisze:
[...]

Teoria jest piękna - praktyka mówi co innego ;)

A z praktyki - mieszkam 500m od stacji Ery, no i zdarzalo sie ze
przychodzi SMS "numer xxx usilowal sie z toba polaczyc". A ja od godziny
siedze przy telefonie i ten nawet nie zapikal.

Aaa - połączyli teorię z praktyka :)

No i nie wiem - Era winna czy telefon winny, bo chyba nie blaszana
elewacja budynku, skoro sygnal mam silny.

Może jakaś awaria - to też się zdarza.

--
Jutro to dziś, tyle że jutro.

Data: 2012-02-06 16:31:37
Autor: Artur Maśląg
[...]

Fakt, ale Konstancina-Jeziorny.

[...]

Z Play-em jest różnie (ilość problemów jest największa w stosunku
do innych operatorów), ale nie wiem skąd opinia, że w metrze nie da
się rozmawiać.

   Nie przeczę że Play ma tanio - niestety jest to sieć w której
   nie masz pewności stabilnego połączenia nawet jeśli sygnalizuje że
   zasięg jest w porządku.

Play może miał tanio, ale od jakiegoś czasu nie jest to prawdą.

Data: 2012-02-07 10:05:00
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Ważność konta w T-mobile-tak-taku
Dnia 2012-02-06, o godz. 16:31:37
Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> napisał(a):

> Od dwóch lat Play nie może w sposób stabilny pokryć warszawskiego
> Wilanowa i sąsiedniego Konstancina-Jeziornej.

Fakt, ale Konstancina-Jeziorny.

Nie tylko tam. Okolice Tesco na Kabatach to też loteria. Choć tam to
loterią jest też często Orange.
Z Play-em jest różnie (ilość problemów jest największa w stosunku
do innych operatorów), ale nie wiem skąd opinia, że w metrze nie da
się rozmawiać.

Z własnego codziennego doświadczenia. Z 3 sieci jakie używam najlepiej
sprawuje się T-Mobile - ma zasięg na stacjach i w części tuneli. Orange
- głownie na stacjach i często rwie. Play - ruletka mimo reklamy że mają
zasięg wszędzie - także w tunelach. Plusa nie sprawdzałem.

Play może miał tanio, ale od jakiegoś czasu nie jest to prawdą.

Może masz rację - nie przyglądam się ofercie bo nie planuję zmian. ;-)

Zdrówko

Data: 2012-02-07 11:07:29
Autor: Artur Maśląg
[...]

                                              ^^^

Fakt, ale Konstancina-Jeziorny.
                               ^^^

Nie tylko tam.

Nie chodziło mi o teren Konstancin-Jeziorny, tylko o błąd
w odmianie :) W zakresie zasięgu się zgadzałem :)

Okolice Tesco na Kabatach to też loteria. Choć tam to
loterią jest też często Orange.

Ja mam wrażenie, że z Orange jest gorzej od jakiegoś czasu.

[...]

Z Playa da się pogadać w metrze i w tunelach. Faktem jest, że nie
sprawdzałem dokładnie całego zasięgu metra ;)

Play może miał tanio, ale od jakiegoś czasu nie jest to prawdą.

Może masz rację - nie przyglądam się ofercie bo nie planuję zmian. ;-)

Ja też nie planuję (osobiście T-Mobile + Orange), niemniej co jakiś
czas sprawdzam oferty. Play wręcz otwarcie twierdził, że taniej
niż inni nie będzie, ale będzie lepiej (cokolwiek by to miało
znaczyć).

--
Jutro to dziś, tyle że jutro.

Data: 2012-02-07 11:31:38
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Ważność konta w T-mobile-tak-taku
Dnia 2012-02-07, o godz. 11:07:29
Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> napisał(a):

Nie chodziło mi o teren Konstancin-Jeziorny, tylko o błąd
w odmianie :) W zakresie zasięgu się zgadzałem :)

Wiem - dlatego nie komentowałem :-P
Podobnie jest z Jabłonną. ;-)

Ja mam wrażenie, że z Orange jest gorzej od jakiegoś czasu.

Ja mam firmowy telefon plus firmowy net w Orange. Darowanemu koniowi w
zęby się nie patrzy patrzy ale chyba masz rację. O ile centra dużych
miast są OK to poza nimi jest tragedia. W ostatni weekend byłem w Żywcu
i okolicach. Lepiej szło na słowackim roamingu niż na Orange. O
transmisji danych mogłem zapomnieć - pakiety chyba tam noszą gołębie a
te się schowały przez zimnem. ;-) W sumie w T-Mobile mogę zwykle na
trasie puścić dzieciakowi na telefonie/tablecie jakąś bajke via Ipla. W
Orange niemozliwe nawet na głównych szlakach.

Z Playa da się pogadać w metrze i w tunelach. Faktem jest, że nie
sprawdzałem dokładnie całego zasięgu metra ;)

Ja zwykle jeżdżę z Centrum na południe i jest problem. W W3 zasięg w
tunelach znika za Wilanowską w kierunku Kabat choć na stacjach się
pojawia.

[...]

Lepiej niż teraz chyba. A to mało ambitny cel. ;-) No i jeszcze mogli
by przeszkolić solidnie obsługę infolinii i wpoic im że zwracania się
na "Ty" do klienta to amerykańska a nie europejska tradycja.

Zdrówko

Data: 2012-02-07 15:09:53
Autor: Artur Maśląg
[...]

I Starą Miłosną ;)

[...]

Problemy zaczęły się pojawiać jakiś czas temu - przyczyny nie są mi
znane, ale skoro problem jest np. na Ursynowie, to zdaje się nie jest
dobrze.

[...]

Nie wiem jak to jest, ale masz bardzo podobne obserwacje do moich
- tyle, że z innej granicy ;) Znajomym poradziłem wyłączenie
roamingu, ponieważ prędzej się łączyło z O2 niż z polskimi ;)
Z T-Mobile jakoś problemów nie było.

[...]

Niech próbują ;)

No i jeszcze mogli
by przeszkolić solidnie obsługę infolinii i wpoic im że zwracania się
na "Ty" do klienta to amerykańska a nie europejska tradycja.

Tego jeszcze nie przerabiałem ;)

--
Jutro to dziś, tyle że jutro.

Data: 2012-02-06 14:50:33
Autor: dizel
On Mon, 6 Feb 2012 09:06:09 +0100, "Chris" <actchris@gazeta.pl> wrote:

[...]

Play ma zasięg Play/Oranże/Plus więc kolega może sobie przełączyć, no
chyba że to takie specyficzne miejsce że jako jedyny działa tam T ale
to mało prawdopodobne. Play i brak zasięgu to można sobie między bajki
włożyć po udostępnieniu roamingu Orange

Pozdrawiam

Data: 2012-02-06 15:56:57
Autor: Chris
Ważność konta w T-mobile-tak-taku
dizel nabazgrał(a):

[...]

12km od centrum Warszawy kierunek Piaseczno .... i dupa zasięgu w budynku nie ma ....

Data: 2012-02-06 16:10:08
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Ważność konta w T-mobile-tak-taku
Dnia 2012-02-06, o godz. 15:56:57
"Chris" <actchris@gazeta.pl> napisał(a):

12km od centrum Warszawy kierunek Piaseczno .... i dupa zasięgu w
budynku nie ma ....

Witamy w okolicy ;-) Byłem parę miesięcy temu świadkiem jak w punkcie
Play w Tesco na Kabatach zdesperowana kobitka chciała rozwiązać umowę
bo w Powsinie nie udało jej się nawiązać z nowo zakupionego telefonu
żadnego połączenia. Oczywiście bezskutecznie. "Bo na naszej mapce
zasięg jest i to 4G więc nie ma podstaw do reklamacji" - taka była
argumentacja pracownika punktu. Zdrówko

Data: 2012-02-07 10:49:49
Autor: W
Ważność konta w T-mobile-tak-taku
Maciek "Babcia" Dobosz wystukał, co następuje:

Dnia 2012-02-06, o godz. 15:56:57
[...]

Od kiedy brak zasięgu w miejscu X może być podstawą do rozwiązania umowy? ;)

Data: 2012-02-07 10:54:33
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 7 Feb 2012 10:49:49 +0000 (UTC), W napisał(a):

Od kiedy brak zasięgu w miejscu X może być podstawą do rozwiązania umowy? ;)

Od zawsze, pod warunkiem, że klient został poinformowany, że zasięg jest.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"PS3 nie zostało złamane NIGDY a kasy do ugrania na piractwie wiecej niz w

Data: 2012-02-06 16:07:53
Autor: tygrysek
Ważność konta w T-mobile-tak-taku
ja zauwazylem nastepujaca prawidlowosc: jesli play ma na jakims obszarze zasieg, nawet bardzo slaby, to robi wszystko by utrzymac telefon zalogowany do siebie (pewnie jakies prioryetety)

w rezultacie gdyby telefon sie przelogowal do orange czy plusa pewnie mozna by rozmawiac, a jak sie trzyma na jednej czy dwoch kreskach w play, to nie da sie gadac, a dzwoniacy do play otrzymuje info telefon poza zasiegiem

Data: 2012-02-06 20:24:47
Autor: Grzexs
[...]

Spostrzeżenie jak najbardziej słuszne. Dlatego też wskazanym jest zalogowanie "na sztywno" do Plusa lub Orange.

--
Grzexs

Data: 2012-02-06 20:28:36
Autor: Grzexs
[...]

Ja poszedłem jeszcze dalej - żeby zapewnić 100% możliwość łączności mam dwusimowca - Play + T-Mobile. Ale naprawdę rzadko się zdarza, żeby któraś z kart traciła pole.

--
Grzexs

Data: 2012-02-17 22:08:21
Autor: skx
Ważność konta w T-mobile-tak-taku
Grzexs:

> [...]
> tam nie grało to przynajmniej bym sobie zachodu oszczędził?

Napisałem powyżej. Tak-tak ma lepsze warunki dla numerów przeznaczonych na

Lepsze niż doładowanie za 5zł przedłużające możliwość wykonywania połączeń o 370 dni i odbierania o chyba 450? --
                              skx@skxpl.eu.org http://skxpl.eu.org/
                                          @skx http://twitter.com/skx
    skx.

Ważność konta w T-mobile-tak-taku