Ważność konta w T-mobile-tak-taku

Data: 2012-02-04 23:36:19
Autor: Damian News
Ważność konta w T-mobile-tak-taku

Użytkownik "Grzexs" <grzexs@gazeta.usu-n-to.pl> napisał w wiadomości news:jgk98e$8vv$1inews.gazeta.pl...
Przeniosłem pre-paid z Playa do Tak-taka i ku mojemu zdziwieniu mam 5,01 zł na koncie z datą ważności 2030! Czy ten typ tak ma, czy się mi trafiło coś ekstra? Czy ta data nie zmieni się po wykonaniu połączenia wychodzącego? W sumie numer przeniosłem w celu przechowania w czasie - bo ładny i jestem z nim związany emocjonalnie ;), ale nie myślałem, że od razu dostanę taki termin ważności.
-- Grzexs

Mam dokładnie to samo. Po wykonaniu połączenia data się zmieni.

Data: 2012-02-05 12:31:25
Autor: Grzexs
[...]

Dzięki za info.

Po przyjęciu połączenia przychodzącego data ważności nie zmieniła się.

Myślę, że ta właściwość TT znacznie polepszy statystyki T-Mobile`a w kwestii aktywnych kart SIM.
--
Grzexs

Data: 2012-02-05 14:01:00
Autor: untaczejbul

[...]