Ważny kardynał zamyka niebo przed gejami.

Data: 2009-12-02 07:56:07
Autor: Roger Perejro
Ważny kardynał zamyka niebo przed gejami.
Jeśli ktoś kiedyś miał jakieś wątpliwości, to teraz zostały one całkowicie rozwiane. Homoseksualiści i transseksualiści zastaną zatrzaśnięte drzwi do nieba. A zapowiada to nie byle kto, bo kardynał Javier Lozano Barragan, były watykański minister zdrowia.

Meksykański kardynał oświadczył, że "transseksualiści i homoseksualiści nie wejdą do Królestwa Niebieskiego". Kardynał Barragan mówił o homoseksualizmie oraz o aborcji w wywiadzie dla włoskiego portalu katolickiego Pontifex.

Podkreślając, że homoseksualiści i transseksualiści "nie pójdą do nieba" hierarcha zaznaczył: "i to nie ja mówię, ale święty Paweł". Dodał, że "nawet jeśli nie są oni winni, to postępując wbrew godności ciała, na pewno nie wejdą do Królestwa Niebieskiego. Wszystko, co stanowi postępowanie wbrew naturze i godności ciała obraża Boga".

"Homoseksualistą człowiek się nie rodzi, ale się staje, z różnych powodów - z powodu edukacji, dlatego, że nie rozwinął swojej tożsamości w okresie dorastania"- stwierdził watykański dostojnik.

W tym samym wywiadzie kardynał Barragan, który jako przewodniczący Papieskiej Rady Duszpasterstwa Pracowników Służby Zdrowia zasłynął z kontrowersyjnych wypowiedzi, wyraził także następującą opinię: "Postępowanie osoby, która poddaje się aborcji i jej dokonuje jest na pewno cięższe od tej, która kupuje rewolwer w sklepie z bronią".

http://www.dziennik.pl/swiat/article495664/Wazny_kardynal_zamyka_niebo_przed_gejami.html

Przemek

Ciekawe czy ten idiota zdaje sobie sprawę ilu księżom "zamknął" drzwi do "Królewstwa Niebieskiego"?

--

"Przepraszam Ludwika Dorna za wypowiedź w dzienniku "Polska" z dnia
30.09.2008 r., w której zawarłem sugestię, iż Ludwik Dorn nie wywiązuje się

Data: 2009-12-02 00:42:57
Autor: J-23
On 2 Gru, 07:56, "Roger Perejro" <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote:
[...]

Przejdźmy od słów do czynów. Chciałem powiedzieć kilka słów..

J-23 itede

Data: 2009-12-02 09:02:10
Autor: Piotr
Dnia Wed, 2 Dec 2009 07:56:07 +0100, Roger Perejro napisał(a):

Przemek

Ciekawe czy ten idiota zdaje sobie sprawę ilu księżom "zamknął" drzwi do "Królewstwa Niebieskiego"?

Pan ma swoje plany, może przyda ci się "pasterska" posługa w piekle,
Przemku.
Piotr

Data: 2009-12-02 09:34:19
Autor: mkarwan

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:13lsx7a5tl87v$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Widocznie jemu też zaświtało mu, ze pójdzie do piekła skoro niebo przed nim będzie zamknięte.

Data: 2009-12-02 00:43:10
Autor: J-23
On 2 Gru, 09:34, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Piotr" <p...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:13lsx7a5tl87v$.dlgmasz.facet.luzik...

> Pan ma swoje plany, może przyda ci się "pasterska" posługa w piekle,

Widocznie jemu też zaświtało mu, ze pójdzie do piekła skoro niebo przed nim
będzie zamknięte.

Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do
krytyki panie to nikomu... Mmmm... Tak, nie... Nie podoba się. Więc
dlatego z punktu mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak
musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było. Tylko aplauz i
zaakceptowanie. Tych naszych prawda punktów, które stworzymy.

Data: 2009-12-02 10:12:43
Autor: Roman Rumian
Ważny kardynał zamyka niebo przed gejami.
Panowie,

mkarwan pisze:

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
(...)

Pan ma swoje plany, może przyda ci się "pasterska" posługa w piekle,

Widocznie jemu też zaświtało mu, ze pójdzie do piekła skoro niebo przed nim będzie zamknięte.

sama wiadomość zawiera dwa duże kłamstwa:
1. Nie kardynał tylko Bóg zamknął niebo dla tych obrzydliwców.
2. Nie teraz tylko parę tysiącleci temu.

Skąd w panu "Przemku" (lub "Rogerze" ewntualnie "Jacku") takie
perwersyjne zamiłowanie do obnażania własnych braków ?
Macie jakieś hipotezy ? ;-)

Pozdrowienia

Roman Rumian

Data: 2009-12-02 12:26:23
Autor: Roger Perejro
Ważny kardynał zamyka niebo przed gejami.

Użytkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisał

Skąd w panu "Przemku" (lub "Rogerze" ewntualnie "Jacku") takie
perwersyjne zamiłowanie do obnażania własnych braków ?

Jaśniej proszę.

Przemek

Data: 2009-12-02 10:24:51
Autor: sofu
Ważny kardynał zamyka niebo przed gejami.

Użytkownik "Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w
wiadomości news:hf532a$i4i$1news.onet.pl...
[...]

Abstarchujac od pedałow tak sie zastanawiam jak to sie dzieje ze purpura
powoduje pierdolenie sie ludziom we łabach.
Jaki on ma wpływ na to, czy ktos pojdzie do nieba czy nie?
Czy fakt ze obcuje z trzeba przyznac bogatymi murami Watykanu i spotyka sie
z bylym chlopcem z rasy panów, upowaznia go do twierdzen, ze ma jakis wpływ
na Boga? Gosc normalnie bluźni, ale czy naprawde? Jesli przyjac ze Boga ( a
nie ma na pewno) nie ma to i nieba tez nie ma. Wtedy ktos kto sie mianowal
namiestnikiem Boga na Ziemi albo jego biskupem moze bezkarnie bajduzyc co
tylko chce w zaleznosci ktora noga wstał danego dnia z łóżka. I tak sie robi
od setek lat. a to sie jakies swieta ustala, a to jakie niepokalane
poczecie, a to swietego sie z kogos robi kto powinien byc uznany za
zbrodzniarza. Albowiem ci co maja "bliżej do Boga" dobrze wiedza ze tam
tylko pustka jest i "bujanie gosci". Dla tego najwieksze łajdactwa robilo
sie i robi pod dachami Watykanu w mysl zasady: chulaj dusza piekła nie ma...
..

sofu
sofu

Data: 2009-12-02 12:08:51
Autor: brat_olin
Ważny kardynał zamyka niebo przed gejami.
"Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> wrote

[...]

Geje moga zawsze sobie u protestantow wybrac odpowiednia
denominacje.  Od tego w koncu ta roznorodnosc protestantow,
zeby wybrac co pasuje!  I odp...c sie od katoli!

A protestant, z definicji, do nieba nie pojdzie, chyba
ze do jakiego ersatzu.  I dobrze

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-12-02 14:10:10
Autor: =heÂŽsk=
Ważny kardynał zamyka niebo przed gejami.
On Wed, 2 Dec 2009 07:56:07 +0100, "Roger Perejro" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

JeÂśli ktoÂś kiedyÂś mia? jakieÂś wÂątpliwoÂści, to teraz zosta?y one ca?kowicie rozwiane. HomoseksualiÂści i transseksualiÂści zastanÂą zatrzaÂśni?te drzwi do nieba. [...]

 jak zwykle srasz po krzakach.  pomysl logicznie. skoro nieba nie ma
 to tym bardziej nie ma do niego drzwi.

 chyba, ze masz na mysli miejscowosc niebo.
 http://miniurl.pl/drzwidonieba

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Ważny kardynał zamyka niebo przed gejami.