Ważny kardynał zamyka niebo przed gejami.

Data: 2009-12-02 09:02:10
Autor: Piotr
Ważny kardynał zamyka niebo przed gejami.
Dnia Wed, 2 Dec 2009 07:56:07 +0100, Roger Perejro napisał(a):

Przemek

Ciekawe czy ten idiota zdaje sobie sprawę ilu księżom "zamknął" drzwi do "Królewstwa Niebieskiego"?

Pan ma swoje plany, może przyda ci się "pasterska" posługa w piekle,
Przemku.
Piotr

Data: 2009-12-02 09:34:19
Autor: mkarwan

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:13lsx7a5tl87v$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Widocznie jemu też zaświtało mu, ze pójdzie do piekła skoro niebo przed nim będzie zamknięte.

Data: 2009-12-02 00:43:10
Autor: J-23
On 2 Gru, 09:34, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Piotr" <p...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:13lsx7a5tl87v$.dlgmasz.facet.luzik...

> Pan ma swoje plany, może przyda ci się "pasterska" posługa w piekle,

Widocznie jemu też zaświtało mu, ze pójdzie do piekła skoro niebo przed nim
będzie zamknięte.

Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do
krytyki panie to nikomu... Mmmm... Tak, nie... Nie podoba się. Więc
dlatego z punktu mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak
musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było. Tylko aplauz i
zaakceptowanie. Tych naszych prawda punktów, które stworzymy.

Data: 2009-12-02 10:12:43
Autor: Roman Rumian
Ważny kardynał zamyka niebo przed gejami.
Panowie,

mkarwan pisze:

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
(...)

Pan ma swoje plany, może przyda ci się "pasterska" posługa w piekle,

Widocznie jemu też zaświtało mu, ze pójdzie do piekła skoro niebo przed nim będzie zamknięte.

sama wiadomość zawiera dwa duże kłamstwa:
1. Nie kardynał tylko Bóg zamknął niebo dla tych obrzydliwców.
2. Nie teraz tylko parę tysiącleci temu.

Skąd w panu "Przemku" (lub "Rogerze" ewntualnie "Jacku") takie
perwersyjne zamiłowanie do obnażania własnych braków ?
Macie jakieś hipotezy ? ;-)

Pozdrowienia

Roman Rumian

Data: 2009-12-02 12:26:23
Autor: Roger Perejro
Ważny kardynał zamyka niebo przed gejami.

Użytkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisał

Skąd w panu "Przemku" (lub "Rogerze" ewntualnie "Jacku") takie
perwersyjne zamiłowanie do obnażania własnych braków ?

Jaśniej proszę.

Przemek

--

"Przepraszam Ludwika Dorna za wypowiedź w dzienniku "Polska" z dnia
30.09.2008 r., w której zawarłem sugestię, iż Ludwik Dorn nie wywiązuje się

Ważny kardynał zamyka niebo przed gejami.