Ważny komunikat dla posądzeń, przez łachudry

Data: 2011-01-14 08:05:56
Autor:
Ważny komunikat dla posądzeń, przez łachudry
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
IP Jacka Biernackiego ma też inny element:
Host name 188.146.63.216.nat.umts.dynamic.eranet.pl

Ja również mam inny element:
Host name 16-mo6-8.acn.waw.pl "Duch Leszka" nie ma takiego elementu, lokalizującego dostawcę internetu.

pc18-13.chomiczowka.waw.pl

Teraz lokalizator pokazał dostawcę internetu "Duch Leszka".

Jeżeli od tego momentu ktokolwiek będzie posądzał Jacka Biernackiego czy mnie że jesteśmy "Duch Leszka", będzie oszczerczą kurwą, amen.

pozdrawiam Ryszard Czarnecki

Data: 2011-01-15 16:25:58
Autor: Leszek Kowalski
W dniu 2011-01-14 09:05, demolant@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
[...]

A słyszałeś o Remote Desktop, czy podobnych aplikacjach do zdalnego dostępu? Wiesz, że możesz siedzieć w Egipcie czy gdzie indziej na świecie i wychodzić z IP Chomiczówka TV?
Na internecie znasz się tak jak na ortografii i nurkowaniu rekreacyjnym, ekspercie od siedmiu boleści.

W książce R. Kłosa o tym nie ma :-P

--
Lechu, ale nie Duch

Data: 2011-01-15 16:10:26
Autor:
Leszek Kowalski <kowaIIech@SKASUJTOgmail.com> napisał(a):
A słyszałeś o Remote Desktop, czy podobnych aplikacjach do zdalnego dostępu? Wiesz, że możesz siedzieć w Egipcie czy gdzie indziej na świecie i wychodzić z IP Chomiczówka TV?

Nie miałem potrzeby używania kiedykolwiek.
Jak jesteś fachowcem to złap "Duch Leszka" jest kilka osób do obdzierania jego ze skóry, żywcem z soleniem. (jaja)

Na internecie znasz się tak jak na ortografii i nurkowaniu rekreacyjnym, ekspercie od siedmiu boleści.

Na ortografii się nie znam to żadna nowość dla mnie, nurkowanie rekreacyjne zostawiam gawędziarzom, którzy nie działają na innym polu.
Możesz się jakoś przedstawić, czy tylko przysłowiowego masz w garści ?
Oczywiście interesują mnie nowości w stanie techniki.

W książce R. Kłosa o tym nie ma :-P

W której ? kilka ich napisał.

pozdrawiam rc

Data: 2011-01-15 17:38:31
Autor: Leszek Kowalski
W dniu 2011-01-15 17:10, demolant.SKASUJ@gazeta.pl pisze:

Możesz się jakoś przedstawić, czy tylko przysłowiowego masz w garści ?
Oczywiście interesują mnie nowości w stanie techniki.

NTG

Ta grupa nazywa się pl.rec.nurkowanie

Idź na pl.soc.seks z tym albo załóż sobie alt.pl.patenty lub alt.pl.jestem.genialny i tam pisz sam ze sobą, jak to robisz na FCS.

A tu pisz o nurkowaniu rekreacyjnym i nie zabieraj głosu w sprawach o których nie masz fioletowego pojęcia.

--
Lechu

Data: 2011-01-15 18:13:38
Autor:
> [...]

> Możesz się jakoś przedstawić, czy tylko przysłowiowego masz w garści ?
> Oczywiście interesują mnie nowości w stanie techniki.

To co mam to obiegi półzamknięte o stałym ppO2, to jest sprzęt nurkowy.

Idź na pl.soc.seks z tym albo załóż sobie alt.pl.patenty lub alt.pl.jestem.genialny i tam pisz sam ze sobą, jak to robisz na FCS.

Czy wysyłam Ciebie na jakieś inne forum ?
Akurat jestem normalny, jeśli czujesz jakiś dyskomfort to może jesteś nieco poniżej stanu normalności i masz z tego powodu problem egzystencjalny.

A tu pisz o nurkowaniu rekreacyjnym i nie zabieraj głosu w sprawach o których nie masz fioletowego pojęcia.

Obiegach półzamkniętych akurat mam pojęcie nie jest fioletowe, o własnościach neoprenu mam pewne pojęcie i jescze kilka tematów mogę wskazać.

To teraz poproszę o jakiś przykład z Twojej strony co umiesz w nurkowaniu rekreacyjnym ?
Tylko znowu interesuje mnie poziom eksperdzki.
Mogą to być AO o zerowych oporach oddechowych w każdej pozycji, oczywiście dwustopniowe o stopniach rozdzielonych. Typ 1 i 2 stopnia dowolny.

pozdrawiam rc

--

Ważny komunikat dla posądzeń, przez łachudry