Wbicie instalacji LPG do dowodu

Data: 2011-05-02 15:53:16
Autor: Krzysiek
Wbicie instalacji LPG do dowodu
Minęło ponad 30 dni od montażu instalacji gazowej i dopiero co dostałem od firmy homologację.
Czy wbiją mi normalnie do dowodu tą instalację po przekroczonym terminie 30 dni? Dodam że następny przegląd pojazdu muszę wykonać do 18 maja.

--
Krzysiek

Data: 2011-05-02 16:02:17
Autor: cbnet
Wbicie instalacji LPG do dowodu
Normalnie.

Problem byłby wtedy gdy na przeglądzie w dowodzie nie będzie
informacji o LPG.

--
CB

Data: 2011-05-03 05:31:20
Autor: ~turtle
Wbicie instalacji LPG do dowodu
Haha, ja wbiłem po 3 latach od założenia, i nawet jeden przegl±d
techniczny przeszedł diagnosta nie zauważył albo nie chciał
zauważyć :-)

Data: 2011-05-03 11:30:20
Autor: blachu
Wbicie instalacji LPG do dowodu

Użytkownik "Krzysiek" <anonim@anonim.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ipmcvt$3a1$1news.onet.pl...
Minęło ponad 30 dni od montażu instalacji gazowej i dopiero co dostałem od firmy homologację.
Czy wbij± mi normalnie do dowodu t± instalację po przekroczonym terminie 30 dni? Dodam że następny przegl±d pojazdu muszę wykonać do 18 maja.
Wbij±, i nawet nie zwróc± uwagi. Ja poszedłem po dwóch miesi±cach i nikt sie nie czepiał. Kiedy¶ (w latach dziewięćdziesi±tych) były trochę inne przepisy i zaraz po zamontowaniu (chyba 7 dni) trzeba było jechać na stację diagnostyczn±. Ja oczywi¶cie nie miałem czasu i dorwały mnie mi¶ki. Mandat i odebranie dowodu...

Pozdrawiam
Andrzej

Wbicie instalacji LPG do dowodu