Wbicie instalacji LPG do dowodu

Data: 2011-05-03 11:30:20
Autor: blachu
Wbicie instalacji LPG do dowodu

Użytkownik "Krzysiek" <anonim@anonim.pl> napisał w wiadomości news:ipmcvt$3a1$1news.onet.pl...
Minęło ponad 30 dni od montażu instalacji gazowej i dopiero co dostałem od firmy homologację.
Czy wbiją mi normalnie do dowodu tą instalację po przekroczonym terminie 30 dni? Dodam że następny przegląd pojazdu muszę wykonać do 18 maja.
Wbiją, i nawet nie zwrócą uwagi. Ja poszedłem po dwóch miesiącach i nikt sie nie czepiał. Kiedyś (w latach dziewięćdziesiątych) były trochę inne przepisy i zaraz po zamontowaniu (chyba 7 dni) trzeba było jechać na stację diagnostyczną. Ja oczywiście nie miałem czasu i dorwały mnie miśki. Mandat i odebranie dowodu...

Pozdrawiam
Andrzej

Wbicie instalacji LPG do dowodu