Wbijana miska suportu 14 mm

Data: 2010-11-02 17:44:23
Autor: Bartek
Wbijana miska suportu 14 mm
Witam

Szukam wbijanej miski suportu o głęboko¶ci 14 mm. Te, które widzę w sklepach, maj± 12 mm. Czy kto¶ widział co¶ takiego?

pozdrawiam
Bartek

Data: 2010-11-03 07:30:15
Autor: PeJot
Wbijana miska suportu 14 mm
W dniu 2010-11-02 18:44, Bartek pisze:
Witam

Szukam wbijanej miski suportu o głębokości 14 mm. Te, które widzę w sklepach,
mają 12 mm. Czy ktoś widział coś takiego?

Nie. A do czego takie cudo ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-11-03 07:17:53
Autor:
Wbijana miska suportu 14 mm
PeJot <PeJot@02.pl> napisał(a):
Nie. A do czego takie cudo ?
Sparta Windsor.

Data: 2010-11-03 08:57:37
Autor: PeJot
Wbijana miska suportu 14 mm
W dniu 2010-11-03 08:17, bosman_maly@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
PeJot<PeJot@02.pl>  napisaĹ‚(a):
Nie. A do czego takie cudo ?
Sparta Windsor.

A jakiś problem jest z kompatybilnością *dostępnych* misek ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-11-03 08:07:49
Autor: Bartek
Wbijana miska suportu 14 mm
PeJot <PeJot@02.pl> napisał(a):
W dniu 2010-11-03 08:17, bosman_maly@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
> PeJot<PeJot@02.pl>  napisaĹ‚(a):
> Sparta Windsor.

A jakiś problem jest z kompatybilnością *dostępnych* misek ?
S± płytkie, i nie opieraj± się dnem o co¶ w ¶rodku tylko kołnierzem na brzegu (tak mówi go¶ć z serwisu).

Data: 2010-11-05 09:59:33
Autor: Jan Cytawa
Wbijana miska suportu 14 mm
Bartek napisał:

S± płytkie, i nie opieraj± się dnem o co¶ w ¶rodku tylko kołnierzem na brzegu (tak mówi go¶ć z serwisu).

Jesli to takie miski jak do polskiego waganta to MZ smialo mozna
zalozyc. One sa dosyc mocne i praktycznie nie pekaja.

Jan Cytawa

Data: 2010-11-05 10:08:40
Autor: PeJot
Wbijana miska suportu 14 mm
W dniu 2010-11-05 09:59, Jan Cytawa pisze:
Bartek napisał:

Są płytkie, i nie opierają się dnem o coś w środku tylko kołnierzem na brzegu
(tak mówi gość z serwisu).

Data: 2010-11-05 10:07:02
Autor: Bartek
Wbijana miska suportu 14 mm
PeJot <PeJot@02.pl> napisał(a): Korekta po kolejnej rozmowie z mechanikiem. Miska wchodzi, nie ma luzów ale daje się obracać wokół osi. Czyli za słabo się rozpiera.

Wychodzi na to, że stara miska jest minimalnie większa, albo rura suportu w zmienn± ¶rednicę wewnętrzn±.

Data: 2010-11-05 11:26:29
Autor: PeJot
Wbijana miska suportu 14 mm
W dniu 2010-11-05 11:07, Bartek pisze:
PeJot<PeJot@02.pl>  napisaĹ‚(a):

Korekta po kolejnej rozmowie z mechanikiem. Miska wchodzi, nie ma luzĂłw ale
daje się obracać wokół osi. Czyli za słabo się rozpiera.

Wychodzi na to, że stara miska jest minimalnie większa, albo rura suportu w
zmienną średnicę wewnętrzną.

Albo zwyczajnie jest rozkalibrowana, tzn. wybita. Jak zwykle pomaga na to dobre oczyszczenie do gołego metalu, odtłuszczenie i klej montażowy. Z rozpędu zrobić to samo z drugą miską.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Wbijana miska suportu 14 mm