Wbrew nawiedzonym kretynom.

Data: 2012-01-18 06:19:12
Autor: stevep
Wbrew nawiedzonym kretynom.
# Premier Donald Tusk spotkał się we wtorek z członkami tzw. korpusu  prezydencji zaangażowanymi w organizację polskiego przewodnictwa w Radzie  UE. Dziękował im za ciężką rzetelną pracę. Ocenił, że polską prezydencję  komplementowano właściwie w każdej stolicy UE.
Tusk przywołał słowa Martina Schulza - nowo wybranego przewodniczącego  Parlamentu Europejskiego - który powiedział, że polska prezydencja była  najlepszą od 15 lat. Ja go później spytałem, dlaczego właściwie od 15 lat.  A on powiedział: +Bo wcześniejszych nie pamiętam+ - dodał premier.

Ja z takimi komplementami pod adresem Polski i pod waszym adresem  spotykałem się właściwie w każdej europejskiej stolicy. Jestem najgłębiej  przekonany, że zasłużyliście na te słowa - zaznaczył Tusk.

Dziękował za perfekcyjne przygotowanie Polski do prezydencji oraz za pracę  na rzecz reputacji naszego kraju. Podkreślił, że reputacja ta stała się  istotnym narzędziem także w prowadzonej przez Polskę polityce  zagranicznej. Czymże innym jest rating, o jaki biją się dzisiaj wszystkie  państwa świata, niż reputacją? - pytał premier.

Do osiągnięć naszej prezydencji szef rządu zaliczył zakończenie prac nad  tzw. sześciopakiem. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hjlgq

--
stevep

Data: 2012-01-18 10:45:55
Autor: T.
Wbrew nawiedzonym kretynom.

Do osiągnięć naszej prezydencji szef rządu zaliczył zakończenie prac nad
tzw. sześciopakiem. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hjlgq

To ten pakiet, na bazie którego bogate kraje dymają biedniejsze i każą im się dokładać do interesu?
T.

Data: 2012-01-18 10:33:13
Autor: Bully300
T. <kuki543@interia.pl> napisał(a):

> [...]
>http://tiny.pl/hjlgq

To ten pakiet, na bazie którego bogate kraje dymają biedniejsze i każą im się dokładać do interesu?

W ocenie oszołomów z PiS - tak.

Data: 2012-01-18 17:01:06
Autor: Arnoldzik
Dnia Wed, 18 Jan 2012 10:45:55 +0100, T. napisał(a):

[...]

Możeć użyć argumentów na poparcie tej smiałej tezy?

Data: 2012-01-20 12:54:45
Autor: T.

Użytkownik "Arnoldzik" <razor@banzai.pl> napisał w wiadomości news:1j096t8iggf6m$.1fdq65pc4qkkc$.dlg40tude.net...
[...]

To nie była teza, ale pytanie. Nie wszystko muszę wiedzieć...
T.

Data: 2012-01-18 20:31:28
Autor: pawel
Wbrew nawiedzonym kretynom.
no i po co te uświadomiania  dla kogo   ,  chyba  dla   POsrańców  . ... bo Polak wykazuje się mądrością  , a nie laniem wody ... pocałuj go w dupę bedziesz awansowac na   zastępstwo .