Wbudowany Realtek ALC850 6-kana³owy czy SB Live! 5.1 SB0100

Data: 2011-04-19 08:31:43
Autor: Vituniu
Wbudowany Realtek ALC850 6-kana³owy czy SB Live! 5.1 SB0100
Co by¶cie wybrali, zak³adaj±c, ¿e korzysta siê tylko
z wyj¶æ analogowych

Smiem twierdzic, ze wiecej zalezy od przetwornikow D/A
i toru analogowego na plycie glownej, niz od samego ukladu.

Czytaj - czesto to kwestia osobnicza danego modelu.

Przewa¿nie 2 g³o¶niki lub s³uchawki?

Nie wiem jaki masz sluch, nie wiem jakie masz sluchawki.
Wniosek: nie sprawdzisz sam - nie dowiesz sie niczego. :)

Mnie by zale¿a³o, na pod³aczeniu przedniego panelu,
a przez SB0100 nie pod³±cze,

A na co Ci panel przedni? Z ciekawosci pytam.
Calosc zapiac na stale z tylu i po sprawie.
Moze nawet sluchawki do jednej a glosniczki
do drugiej "dzwiekowki".

pozdrawiam,
Vituniu.

Wbudowany Realtek ALC850 6-kana³owy czy SB Live! 5.1 SB0100