Wbudowany tuner SAT ?

Data: 2011-02-23 23:47:57
Autor: crazy
Wbudowany tuner SAT ?
W dniu 2011-02-23 20:38,  THX pisze:

Czy warto szukać tunera jeszcze analogowego, czy raczej juz nastawiać się na
sygnał cyfrowy ?

Do sygnału DVB-S? Emisja analogowa praktycznie już nie istnieje.

Data: 2011-02-24 10:49:28
Autor: THX
Wbudowany tuner SAT ?
Czyli szukać w specyfikacjach DVB-S ?
Czy taką płytkę można dokupić i domontować do niektórych modeli ?
Dodatkowo jestem już w zasięgu naziemnej DVB z Emitela.
Czy telewizor z wbudowanym odbiornikiem satelitarnym ma dwa osobne gniazda antenowe - satelitarne i naziemne - czy raczej jedno ?
Miałem własny talerz ze 20 lat temu, później to już tylko kabel.
Ale kablówka drogo wychodzi miesiąc w miesiąc abonament.
THX

-- -- -

Do sygnalu DVB-S?

Data: 2011-02-24 12:13:15
Autor: pawell32
Wbudowany tuner SAT ?
W dniu 2011-02-24 11:49,  THX pisze:
Czyli szukać w specyfikacjach DVB-S ?
Czy taką płytkę można dokupić i domontować do niektórych modeli ?
Dodatkowo jestem już w zasięgu naziemnej DVB z Emitela.

no to coś już masz do odebrania poza analogiem

Czy telewizor z wbudowanym odbiornikiem satelitarnym ma dwa osobne gniazda
antenowe - satelitarne i naziemne - czy raczej jedno ?

oczywiście, że osobno - inne wtyki

Miałem własny talerz ze 20 lat temu, później to już tylko kabel.
Ale kablówka drogo wychodzi miesiąc w miesiąc abonament.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.3 - power of linux

Data: 2011-02-24 12:14:45
Autor: pawell32
Wbudowany tuner SAT ?
W dniu 2011-02-24 11:49,  THX pisze:
Czyli szukać w specyfikacjach DVB-S ?
Czy taką płytkę można dokupić i domontować do niektórych modeli ?

albo tv ma wbudowany sat, albo nie.
domontować to bożesz box-a

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.3 - power of linux

Data: 2011-02-24 12:18:14
Autor: Cavallino
Wbudowany tuner SAT ?
Użytkownik " THX" <j666@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ik5d3n$j0d$1inews.gazeta.pl...
Czyli szukać w specyfikacjach DVB-S ?

Raczej dvb-s2, żeby mieć HD.

Czy taką płytkę można dokupić i domontować do niektórych modeli ?
Dodatkowo jestem już w zasięgu naziemnej DVB z Emitela.

No to jeszcze tunera dvb-t mpeg-4 potrzebujesz w tv.
Ale chyba już wszystkie taki mają.

Ja bym przy takim kombajnie (bo tanio to na pewno nie wyjdzie) wymagał jeszcze funkcji pvr, może być na dysku zewnętrznym, oraz gniazda CI, a najlepiej dwóch.
Wtedy możesz zrezygnować z dodatkowych pudełek.

Czy telewizor z wbudowanym odbiornikiem satelitarnym ma dwa osobne gniazda
antenowe - satelitarne i naziemne - czy raczej jedno ?

Dwa, zresztą to trochę inne gniazda.

Miałem własny talerz ze 20 lat temu, później to już tylko kabel.
Ale kablówka drogo wychodzi miesiąc w miesiąc abonament.

A spodziewasz się, że z satelity za darmo obejrzysz cokolwiek ciekawego?
No to z miejsca zapomnij.

Data: 2011-02-26 05:47:39
Autor: kaczor1
Wbudowany tuner SAT ? [Reklama]
On 24 Lut, 12:18, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
U ytkownik " THX" <j...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:ik5d3n$j0d$1inews.gazeta.pl...

> Czyli szuka w specyfikacjach DVB-S ?

Raczej dvb-s2, eby mie HD.

> Czy tak p ytk mo na dokupi i domontowa do niekt rych modeli ?
> Dodatkowo jestem ju w zasi gu naziemnej DVB z Emitela.

No to jeszcze tunera dvb-t mpeg-4 potrzebujesz w tv.
Ale chyba ju wszystkie taki maj .

Ja bym przy takim kombajnie (bo tanio to na pewno nie wyjdzie) wymaga
jeszcze funkcji pvr, mo e by na dysku zewn trznym, oraz gniazda CI, a
najlepiej dw ch.
Wtedy mo esz zrezygnowa z dodatkowych pude ek.

Technisat robi takie telewizory, w różnych kombinacjach.
Są z zabudowanym comax'em, slotami CI lub CI+, dyskami wewnętrznymi,
lub z możliwością
nagrywania na zewnętrzne. Z podwójnym, lub pojedynczym tunerem i
oczywiście z DVB-T w MPEG 4
Na targach IFA pokazywali również model z pełnym Internetem, miał
wczytaną przeglądarkę Opera.
Ale tak jak piszesz. Nie są to tanie odbiorniki, w marketach na pewno
ich się nie spodka, a i w Internecie,
też są sprzedawane jedynie najniższe modele.

Data: 2011-02-28 17:00:16
Autor: THX
Wbudowany tuner SAT ?
Co więcej mam wrażenie, że mniej odbiorników z wbudowanym tunerem SAT nawet na rynku niemieckim.
Czy nastapił u Niemców nich odwrót od anten SAT w kierunku np. kablówki (zurbanizowanie kraju, jakieś przepisy o antenach, estetyka budynków)?
Czy po prostu osobne pudełka robione przez małe chińskie rączki są kilkakrotnie tańsze i Niemcy głosują portfelem?

-- -- -

Nie sa to tanie odbiorniki, w marketach na pewno ich sie nie spotka, a i w
Internecie, tez sa sprzedawane jedynie najnizsze modele.

Data: 2011-02-28 10:18:18
Autor: kaczor1
Wbudowany tuner SAT ?
On 28 Lut, 18:00, " THX" <j...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Co wi cej mam wra enie, e mniej odbiornik w z wbudowanym tunerem SAT nawet
na rynku niemieckim.
Czy nastapi u Niemc w nich odwr t od anten SAT w kierunku np. kabl wki
(zurbanizowanie kraju, jakie przepisy o antenach, estetyka budynk w)?
Czy po prostu osobne pude ka robione przez ma e chi skie r czki s
kilkakrotnie ta sze i Niemcy g osuj portfelem?

-- -- -

> Nie sa to tanie odbiorniki, w marketach na pewno ich sie nie spotka, a i w

Internecie, tez sa sprzedawane jedynie najnizsze modele.

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Wg mojej wiedzy, nie ma na rynku niemieckim jakiegoś zrywu i masowego
odwrotu od anten.
Podobnie jak i w naszym kraju, są płatne platformy, które "dają"
dekodery za 1EUR, stąd może mniejsza popularność telewizorów z
zabudowanymi
tunerami.
Na polskim rynku jest to produkt stosunkowo niszowy, raczej dla
bardziej wymagającego klienta.
A, że chińskie rączki robią taniej, no cóż. Nie da się temu
zaprzeczyć.
Technisat wszystkie swoje produkty robi w Europie (telewizory w
Niemczech), więc siłą rzeczy,
będą one droższe od chińszczyzny.

Data: 2011-02-24 13:42:34
Autor: Mirek Ptak
Wbudowany tuner SAT ?
Dnia 2011-02-24 11:49,  * THX* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Czyli
znowu wylazł topposter przebrzydły z KF - nie na długo...

Data: 2011-02-24 13:45:28
Autor: Cavallino
Wbudowany tuner SAT ?
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:ik5jnq$hhp$1news.onet.pl...
Dnia 2011-02-24 11:49,  * THX* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Czyli
znowu wylazł topposter przebrzydły z KF - nie na długo...

Ano - woli konta zmieniać, niż nauczyć się pisać po ludzku.
Ale jego wola, KF jest pojemny.

Wbudowany tuner SAT ?