Wcale

Data: 2012-03-07 21:03:02
Autor: jadry艣
Wcale
Bym si臋 nie zdziwi艂 jakby to by艂a prawda.

http://finanse.wp.pl/kat,104128,title,Komorki-embrionow-w-napojach-Kto-ma-racje,wid,14313281,wiadomosc.html

Czego to kapitalista nie zrobi 偶eby mie膰 艂adniejsze buty od innych.

Data: 2012-03-07 23:13:00
Autor: Lorn
Wcale
W dniu 2012-03-07 21:03, jadry艣 pisze:
Bym si臋 nie zdziwi艂 jakby to by艂a prawda.

http://finanse.wp.pl/kat,104128,title,Komorki-embrionow-w-napojach-Kto-ma-racje,wid,14313281,wiadomosc.html

Czego to kapitalista nie zrobi 偶eby mie膰 艂adniejsze buty od innych.

Wierzysz w to? :> Czego to konkurencja nie zrobi, by podkopa膰 g艂贸wnego rywala :>

Data: 2012-03-09 17:58:55
Autor: Jadrys
Wcale

--

Wiem tylko 偶e kapitalista nie cofnie si臋 przed niczym gdy ma na uwadze osi膮gniecie zysku..

Data: 2012-03-11 13:53:20
Autor: Chiron
Wcale

U偶ytkownik "Jadrys"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:jjdcsg$gn5$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
--

Wiem tylko 偶e kapitalista nie cofnie si臋 przed niczym gdy ma na uwadze osi膮gniecie zysku..

Mylisz kapitalist臋 z korporacjonist膮. Naprawd臋- r贸偶nica ogromna. Ten drugi to w gruncie rzeczy socjalista

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-03-12 19:59:37
Autor: jadry艣
Wcale
W dniu 2012-03-11 13:53, Chiron pisze:

Mylisz kapitalist臋 z korporacjonist膮. Naprawd臋- r贸偶nica ogromna. Ten drugi to w gruncie rzeczy socjalista

-- serdecznie pozdrawiam

Chiron

Nie ma 偶adnych r贸偶nic. Korporacje s膮 zak艂adane przez kapitalist贸w dla zwi臋kszenia zysku.

Wcale