Wcale nie jest śmiesznie???

Data: 2009-09-23 07:23:36
Autor: komunista0
Wcale nie jest śmiesznie???
Tia, giełda to poważna instytucja, jak i cały kraj, w którym trudno odróżnić morderstwo od samobójstwa, gdzie ot tak można dokonać niemal zamachu stanu byle by tylko wykończyć niewygodnego przeciwnika politycznego, a gawiedź uwierzy we wszystko co pismaki napiszą czy też inni wygłoszą. Nie ważne metody byle do celu. Ot kultura kłamstwa i fałszu.

Data: 2009-09-23 08:47:25
Autor: Dombrek
Wcale nie jest śmiesznie???

Użytkownik <komunista0@op.pl> napisał w wiadomości news:506a.00000056.4ab9b0d8newsgate.onet.pl...
[...]

Ale o co chodzi? Rozumiem, że byłeś wczoraj na krótkich i stop loss nie zadziałał. Jeśli z winy biura, to napisz reklamację.
Dombrek

Data: 2009-09-23 09:34:24
Autor: komunista0
Wcale nie jest śmiesznie???

> [...]

Ale o co chodzi? Rozumiem, że byłeś wczoraj na krótkich i stop loss nie zadziałał. Jeśli z winy biura, to napisz reklamację.

No widzę, że nie jesteś w temacie. Wręcz przeciwnie. A śmieszność polega na tym, że kilka dni temu spierałem się na tym forum i tam też napisałem, że na ten moment wyczekuję. Scenariusz zrealizował się co do joty co było do udowodnienia. Można się śmiać. Mało tego to wydaje się być receptą na sukces.  --

Data: 2009-09-23 09:37:29
Autor: Dombrek
Wcale nie jest śmiesznie???
[...]

A to sorry jeśli to była kontynuacja starego tematu - nie znam go po prostu i myślałem, że zaczynasz nowy wątek.
Dombrek

Wcale nie jest śmiesznie???