Wchodzę na polskie portale informacyjne...

Data: 2011-12-17 03:34:44
Autor: Tzva Adonai
Wchodzę na polskie portale informacyjne...
.... i od razu widzę całą masę ciekawych informacji:

"Kasia Tusk i Marta Kaczyńska w szale zakupowym"
"MON będzie miało najdroższą motorówkę świata"
"Straciła wzrok, żyje bez wody, czeka na zmiłowanie"
"Student chce zmienić nazwisko na Adolf Hitler"
"Polskie wagony są zbyt brudne, Austriacy zrywają współpracę z PKP"
"Zdolność kredytowa Polaków spadła o połowę"
"Tu zakąsisz za 8 zł, a za 4 popijesz"

I od razu skołatane serce imigranta czuje się jak w Polsce...

Wszystkiego najlepszego z okazji zbliżających się świąt!...

Data: 2011-12-17 12:51:07
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:959f358b-b192-4b91-b317-2ebbb8d0fbedn10g2000vbg.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Możesz mi zrobić paczkę świąteczną?
Prezydent z prezydentową mnie olali...

boukun

Data: 2011-12-17 04:00:47
Autor: Tzva Adonai
Wchodzę na polskie portale informacyjne...
boukun napisał(a):

Prezydent z prezydentowďż˝ mnie olali...

Kobylański nie przesłał ci kartki?...

Tu masz coś fajnego, ostatni rok istnienia prawdziwej Polski (1988)
zanim władzę nad krajem przejęli Żydzi, same polskie samochody i
dziewczyna o słowiańskiej urodzie konsumująca loda na patyku:

http://www.youtube.com/watch?v=MnZjoGbzRGo

A to wszechobecny radiowy kawałek, który z początku mnie wkurwiał, ale
z czasem wpadł mi w ucho do tego stopnia, że się od niego uzależniłem
i wyleczył z chwilowej depresji:

http://www.youtube.com/watch?v=suRsxpoAc5w

Data: 2011-12-18 12:55:41
Autor: Polok_Prawdziwy
Tzva Adonai wrote:

boukun napisał(a):

[...]

Noto widzem, ze coponiewture pocynajom pomaluśku naswoje gały pseglondać i nie wirtułalnom, znacysiem popsez MASOWEMEDIA twożonom, ino prawdziwom zecywistość dostsegać...!

- lepij puźniej, niźli wcale...

Data: 2011-12-18 04:36:18
Autor: Tzva Adonai
Wchodzę na polskie portale informacyjne...
Polok_Prawdziwy napisał(a):

- lepij pu�niej, ni�li wcale...

To był sarkazm, durniu... Jesteś żywym potwierdzeniem tezy postawionej
tu swego czasu przez nieodżałowanego "Walkera", która brzmiała: "Im
Polak prawdziwszy, tym czerwieńszy"...

Data: 2011-12-18 18:14:14
Autor: Polok_Prawdziwy
Tzva Adonai wrote:

Polok_Prawdziwy napisał(a):

- lepij pu�niej, ni�li wcale...

To był sarkazm, durniu... Jesteś żywym potwierdzeniem tezy postawionej
tu swego czasu przez nieodżałowanego "Walkera", która brzmiała: "Im
Polak prawdziwszy, tym czerwieńszy"...

SMARKA miołeś...!?

- notosem wkońcie nocha wydmuchej, aniefandzol nom tukej POKRAKO UMYSŁOWO...!!!

Acodo Poloka cerwonego, tofakt - straśnie cerwono japa siem ponasej łokowitce robi - scegulnie namrozie...

Data: 2011-12-18 20:20:36
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-18 13:36, Tzva Adonai pisze:
Polok_Prawdziwy napisał(a):

- lepij pu�niej, ni�li wcale...
To był sarkazm, durniu... Jesteś żywym potwierdzeniem tezy postawionej
tu swego czasu przez nieodżałowanego "Walkera", która brzmiała: "Im
Polak prawdziwszy, tym czerwieńszy"...

A kim był ów "Walker"? Nick taki jakiś nawet nie słowiański.

Data: 2011-12-18 20:06:06
Autor: MH
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
W dniu 2011-12-18 13:36, Tzva Adonai pisze:
> Polok_Prawdziwy napisaĹ&#65533;(a):

> To byĹ&#65533; sarkazm, durniu... JesteĹ&#65533; Ĺźywym potwierdzeniem tezy postawionej
> tu swego czasu przez nieodĹźaĹ&#65533;owanego "Walkera", ktĂłra brzmiaĹ&#65533;a: "Im
> Polak prawdziwszy, tym czerwieĹ&#65533;szy"...

A kim byĹ&#65533; Ăłw "Walker"? Nick taki jakiĹ&#65533; nawet nie sĹ&#65533;owiaĹ&#65533;ski.

=============

Dr Kruk , później Yogi..

MH

Data: 2011-12-27 20:32:44
Autor: Mateusz Zawadzki
On 18 Gru, 21:06, " MH" <logiz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
jadrys <C...@yahoo.com> napisał(a):

> A kim byĹ&#65533; Ăłw "Walker"? Nick taki jakiĹ&#65533; nawet nie sĹ&#65533;owiaĹ&#65533;ski.

============>
Dr Kruk , później Yogi..

MH

Szukasz najnowszych informacji z Polski i ze świata zapraszam do
odwiedzenia nowego portalu informacyjnego stefczyk.info . Jesteśmy
młodym ale preżnym i rzetelnym źródłem informacji. Oto kilka gorących
tematów!!

http://www.stefczyk.info/wiadomosci/polska/rzadu-klopoty-ze-zdrowiem
http://www.stefczyk.info/wiadomosci/polska/utajnia-zapisy-z-tupolewa
http://www.stefczyk.info/wiadomosci/polska/slowo-tuska-niewiele-warte

Zapraszam do zapoznanai się z artykułami i do wyrażanai opinii na
temat portalu i artykułów.

eRzecznik serwisu http://stefczyk.info
Michał Konarski

Wchodzę na polskie portale informacyjne...