Wchodzenie do aplikacji poprzez wygięcie

Data: 2011-12-12 00:26:09
Autor: Piotr M
Wchodzenie do aplikacji poprzez wygięcie

A ja jestem ciągle na etapie, z klawiszami czy bez..

http://android.com.pl/news/sprzet/3482-elastyczne-wywietlacze-od-samsunga-i-nokii-w-2012-roku.html

--
"Dzisiaj Świat stał się areną o życie.
Trwa walka między cywilizacją życia, a cywilizacją śmierci" JPII

Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2011-12-14 14:10:59
Autor: J.F
Użytkownik "Piotr M"  napisał w wiadomości
A ja jestem ciągle na etapie, z klawiszami czy bez..
http://android.com.pl/news/sprzet/3482-elastyczne-wywietlacze-od-samsunga-i-nokii-w-2012-roku.html

No i zostan przy swoim dylemacie, bo tu jak widac - bez dwoch rak sie nie obejdzie.

J.

Wchodzenie do aplikacji poprzez wygięcie