Wchodzicie w BGĹ»...

Data: 2011-05-07 19:11:12
Autor: grzessiek
Wchodzicie w BGĹ»...
w opcji sprzedaĹĽ na debiucie?
g.

Data: 2011-05-07 19:40:56
Autor: skippy
Wchodzicie w BGĹ»...

Użytkownik "grzessiek" <grzessssiek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iq3ub2$7gd$1news.onet.pl...
w opcji sprzedaĹĽ na debiucie?
g.

BTW przyszedł mi do głowy pomysł nanieść debiuty na wykres.
Jak do tej pory nie muszę, pamietam kiedy było ich najwięcej (w tytm pipek), ale byc może w końcu po kilkuset latach istnienia giełd coś się teraz zmieni.

Data: 2011-05-07 21:41:44
Autor: alibaba8
Wchodzicie w BGŻ...

Użytkownik "grzessiek" <grzessssiek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci

>w opcji sprzedaż na debiucie?

> g.

BTW przyszedł mi do głowy pomysł nanie¶ć debiuty na wykres.

Jak do tej pory nie muszę, pamietam kiedy było ich najwięcej (w tytm pipek),

ale byc może w końcu po kilkuset latach istnienia giełd co¶ się teraz

zmieni.

Czy kto¶ tu mówił kiedy¶ o bełkocie?

Data: 2011-05-07 23:00:06
Autor: skippy
Wchodzicie w BGŻ...

Użytkownik <alibaba8@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:524f.000001cf.4dc5a078newsgate.onet.pl...

> [...]

ale byc może w końcu po kilkuset latach istnienia giełd co¶ się teraz

albo o bredzeniu
pewnie ja, chociaż nie tylko

Wchodzicie w BGĹ»...