Wciąż się waham...

Data: 2009-08-21 12:05:15
Autor: Tzva Adonai
Wciąż się waham...
Mam w kieszeni ciepłą posadkę w niemieckiej firmie Eurolaser na
stanowisku projektanta oprogramowania do ploterów laserowych, płaca
trzykrotnie wyższa od mojej obecnej... Jedyny warunek: przeprowadzka
do Niemiec...

Te maszyny potrafią cuda...

Wieża Eiffla wykonana z akrylu: http://www.eurolaser.com/de/anwendungen/muster/eiffelturm-pmma/

Data: 2009-08-21 21:13:43
Autor: games
Wciąż się waham...
Tzva Adonai pisze:
[...]

Chwalisz sie czy sie zalisz ?

Data: 2009-08-21 12:18:53
Autor: Tzva Adonai
Wciąż się waham...
On 21 Sie, 21:13, games <ga...@games.home.pl> wrote:

Chwalisz sie czy sie zalisz ?

Marudzę...

Data: 2009-08-21 12:26:44
Autor: Antenka
Wciąż się waham...
On 21 Sie, 21:18, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
On 21 Sie, 21:13, games <ga...@games.home.pl> wrote:

> Chwalisz sie czy sie zalisz ?

Marudzę...

Jedź do Heimatu, poznasz fajną Helegę, założysz rodzinę, urodzą ci się
małe Tzvelątka... :) Ale co zrobisz, gdy w kuchni ktoś przy dziecku
będzie mówić po niemiecku...:(((

Antenka

Data: 2009-08-21 12:32:07
Autor: Tzva Adonai
Wciąż się waham...
On 21 Sie, 21:26, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

Jedź do Heimatu

Wszyscy mnie tam wysyłają, łącznie z moją najbliższą rodziną... ;}..
Ale ja jestem przekorny...

Data: 2009-08-21 12:35:27
Autor: Tzva Adonai
Wciąż się waham...
Miałem nauczycielkę od polskiego, która bardzo często posługiwała się
terminem małej ojczyzny stojącej w opozycji do trendów
ogólnokrajowych.. Moim Heimat zawsze był i pozostanie Wrocław...

Data: 2009-08-21 12:44:43
Autor: Antenka
Wciąż się waham...
On 21 Sie, 21:35, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
Miałem nauczycielkę od polskiego, która bardzo często posługiwała się
terminem małej ojczyzny stojącej w opozycji do trendów
ogólnokrajowych.. Moim Heimat zawsze był i pozostanie Wrocław...

Moim też, bo kawałek serca tam zostawiłam :))

Antenka

Data: 2009-08-21 22:30:05
Autor: jadrys
Wciąż się waham...
Antenka pisze:

 Moim Heimat zawsze był i pozostanie Wrocław...

Moim też, Antenka

Zdrajczyni!!! Nie odzywam się więcej do Ciebie..

Data: 2009-08-21 13:46:11
Autor: Antenka
Wciąż się waham...
Zdrajczyni!!! Nie odzywam się więcej do Ciebie..

Trudno, przeżyję :((( Zdrajczyni? Jaka znowu zdrajczyni? Nic nie
rozumiesz, zakochałam się w tym mieście, bo swego czasu edukowałam się
we Wrocławiu ( 6 lat temu to było). Rozumiem, że Poznań dla Ciebie
jest najpiękniejszy - dla mnie też, ale nie powiesz mi chyba, że
Wrocław nie jest pięknym miastem...starówka jest śliczna :)  A poza
tym spotkałam się tam z wielką życzliwością ludzką... szczególnie ze
strony pewnej osoby - śp. osoby i jej  wiele zawdzięczam :((

Antenka

Data: 2009-08-21 13:59:01
Autor: Antenka
Wciąż się waham...
 :-X

:-P

Antenka

Data: 2009-08-21 22:18:22
Autor: games
Wciąż się waham...
Tzva Adonai pisze:
Miałem nauczycielkę od polskiego, która bardzo często posługiwała się
terminem małej ojczyzny stojącej w opozycji do trendów
ogólnokrajowych.. Moim Heimat zawsze był i pozostanie Wrocław...

Wypierdalaj frajerze do ojczyzny kozy pasac albo oliwki zbierac.

Data: 2009-08-21 21:29:07
Autor: raff
Wciąż się waham...
[...]

myslisz ze u parzystnokopytnych tez sa roznice w dialekcie ?

R.

Data: 2009-08-22 21:42:53
Autor: Grzegorz Z.
Wciąż się waham...
Dnia Fri, 21 Aug 2009 12:26:44 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

A co w tym złego że potomstwo jest dwujęzyczne?

Wystarczy tylko konsekwentnie uczyć dziecko drugiego języka, nawet jeśli
wydaje się to w danej chwili zbędnym wysiłkiem. To niezwykle stymuluje rozwój intelektualny.

Taka właśnie córka mojej przyjaciółki sprzedałaby cię i kupiła cztery razy
z rzędu, a ty drucik byś się nawet nie zorientował.

Data: 2009-08-21 21:27:43
Autor: raff
Wciąż się waham...
games pisze:
Tzva Adonai pisze:
[...]

ktos tu bedzie plakal z rozpaczy... stukal kopytkiem...

R.

Data: 2009-08-21 12:32:05
Autor: Antenka
Wciąż się waham...
On 21 Sie, 21:27, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
games pisze:

ktos tu bedzie plakal z rozpaczy... stukal kopytkiem...

R.

No właśnie! Zupełnie zapomniałam o kozie Agacie :D

Antenka

Data: 2009-08-21 21:34:05
Autor: raff
Wciąż się waham...
[...]

Swinia nie czlowiek. Jej peknie serce z rozpaczy.

R.

Data: 2009-08-21 21:35:11
Autor: raff
Wciąż się waham...
[...]

Najpierw zmanipulowal, a potem wykorzystal i zostawil :/

R.

Data: 2009-08-22 21:30:44
Autor: Andrzej Kokakolski
Wciąż się waham...
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
> ktos tu bedzie plakal z rozpaczy... stukal kopytkiem...
>
> R.

No wlasnie! Zupelnie zapomnialam o kozie Agacie :D

Czlowiek!!!
Czlowiek sie liczy!

Wy tu sobie rozprawiacie o kozie a nie pomysleliscie, ze w kraju pozostanie SIEROTA:

boukun

:)

AK

Data: 2009-08-23 00:00:51
Autor: raff
Wciąż się waham...
Andrzej Kokakolski pisze:
[...]

Bokun zaopiekuje sie kozą ?

R.

Data: 2009-08-23 16:40:54
Autor: Andrzej Kokakolski
Wciąż się waham...
raff <trytytyty13@autograf.pl> napisał(a):
Bokun zaopiekuje sie kozą ?

To raczej koza zaopiekuje sie tym nieudacznikiem-prowokatorem.

AK

Data: 2009-08-21 21:46:39
Autor: raff
Wciąż się waham...
games pisze:
Tzva Adonai pisze:
[...]

Bilyk, tak sie nie robi!!!! Ty szmato!!!

Powiedziala mi ze wlasnie dzis byla u lekarza...

R.

Data: 2009-08-21 13:23:25
Autor: Antenka
Wciąż się waham...

Powiedziala mi ze wlasnie dzis byla u lekarza...

Jest w ciąży? :-(((  ło słodko godzino...co teraz?
A ojciec ucieka, pozostawiając samotną matkę Agatę... :(( Raffik ty
zaadoptujesz ten miot haha :DDD

Antenka

Data: 2009-08-21 22:43:32
Autor: raff
Wciąż się waham...
Antenka pisze:
Powiedziala mi ze wlasnie dzis byla u lekarza...

Jest w ciąży? :-(((  ło słodko godzino...co teraz?
A ojciec ucieka, pozostawiając samotną matkę Agatę... :(( Raffik ty
zaadoptujesz ten miot haha :DDD

;p

To ja nabroilem ?!

Dowiedzial sie ze jest w ciazy i ja zostawil. Teraz slodkie malenstwa beda bez ojca.

R.

Data: 2009-08-21 22:30:36
Autor: jadrys
Wciąż się waham...
Tzva Adonai pisze:
[...]

Co byś nieszczęśniku nie zrobił, to pozostaniesz i tak  tylko parobkiem..  Wiesz co - wolałbym sie powiesić niż miałbym znosić protekcjonalne poklepywanie po ramieniu przez szkopa..

Data: 2009-08-21 13:48:42
Autor: Antenka
Wciąż się waham...
Co byś nieszczęśniku nie zrobił, to pozostaniesz i tak  tylko
parobkiem..  Wiesz co - wolałbym sie powiesić niż miałbym znosić
protekcjonalne poklepywanie po ramieniu przez szkopa..

Teraz wiem, żeś prawdziwy rasowy Pozniak, Jędruś! :)

Antenka

Data: 2009-08-21 14:05:33
Autor: Antenka
Wciąż się waham...
 :-X

:-X

Antenka

P.s. ok

Data: 2009-08-21 23:30:52
Autor: MH
Wciążsię waham...
[...]

No to co molędzisz ?? Dojcze szpreche znasz , bulą lepiej , to śmigaj !!
Niedawno robiłem znajomemu kawałek softu pod takie cuda wianki. Wiesz co wykorzystałem ?? Niektóre komponenty GlScene.. Dziubię w Pascalu/Delphi (w sumie
prawie jeden uj).  GlScene znajdziesz na http://sourceforge.net/ .
Pewne duperele robiłem w assemblerze , ale tylko duperelki. Pozatem fajna zabawa!

MH --

Data: 2009-08-22 10:38:36
Autor: konserwator
Wciąż się waham...

[...]