Wciążsię waham...

Data: 2009-08-21 23:30:52
Autor: MH
Wciążsię waham...
Mam w kieszeni ciepłą posadkę w niemieckiej firmie Eurolaser na
stanowisku projektanta oprogramowania do ploterów laserowych, płaca
trzykrotnie wyższa od mojej obecnej... Jedyny warunek: przeprowadzka
do Niemiec...

No to co molędzisz ?? Dojcze szpreche znasz , bulą lepiej , to śmigaj !!
Niedawno robiłem znajomemu kawałek softu pod takie cuda wianki. Wiesz co wykorzystałem ?? Niektóre komponenty GlScene.. Dziubię w Pascalu/Delphi (w sumie
prawie jeden uj).  GlScene znajdziesz na http://sourceforge.net/ .
Pewne duperele robiłem w assemblerze , ale tylko duperelki. Pozatem fajna zabawa!

MH --

Wciążsię waham...